Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje maart bij "onze vissen".

Ga naar beneden 
+8
Dennis van Wel
Michel
Johan
Rene Zwaap
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Gaby
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 21:08

ik was weer errug blij met een gedeelde derde plaats,
toch weer lekker gevist en was goed georganiseerd.
kacheltje was idd niet verkeerd geweest de eerste paar uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 21:28

karpermarc schreef:
toch weer lekker gevist en was goed georganiseerd.
Zeker weten! Bedankt, mannen van "Onze Vissen"!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 21:32

--------------------------------------------------------------------------------

voor jos en mij ook een blankie, maar wel super lekker gevist, gegeten en gelachen, en gezien hoe iemand plezier kan hebben in het weg schieten van voerballen. Denk dat er toch meer witvisser in jos zit als dat ie zelf denkt . hihi jos bedankt voor de leuke dag . ps joop en hans van harte met jullie overwinning . van de wedstryd .
ff van ander topicje verplaatst . maar ind goed georganiseerd mies . greetzs
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 21:46

Johan schreef:
en gezien hoe iemand plezier kan hebben in het weg schieten van voerballen. Denk dat er toch meer witvisser in jos zit als dat ie zelf denkt .
Die voerballen heb ik echt een goed gevoel bij. Een uitgebalanceerd mixje waar ik nog alle kanten mee opkan, en hopelijk ook de goede Laughing Laughing Laughing . Maar balletjes ter grote van een ei wegschieten gaat echt super!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 22:05

Heren,

Was een lekker dagje. Iets te rustig, maar helaas hebben we daar weinig invloed op.
Bedankt voor jullie leuke reacties. Heb het met plezier gedaan. Verslag wordt aan gewerkt, eerst ff slapen Wink

September weer?

Groet,

Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 11:42

Het was een heerlijk dagje, de eerste paar uren in mijn uppie gezeten, maar gelukkig kreeg ik visite van Martin die zijn hengeltjes er ook nog even in gooide. Het mocht niet baten, alleen de slijmjurken kwamen op het aas af. Bedankt Martin Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 12:02

@Jan, Je had inderdaad een lekker plekkie uit de wind en in de zon... Een karper was je gegund.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 12:35

Ben gisteren even met de auto langs gereden, zag er gezellig uit!!
Jan zat jij op die stek voor de bosrand?
Dan heb ik je namelijk gezien, wist niet zeker of jij het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 13:16

Ja daar zat ik, heerrrrrrrrrrlijk in het zonnetje en lekker uit de wind, ik had geen kachel nodig lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 13:32

Jan Sturkenboom schreef:
Ja daar zat ik, heerrrrrrrrrrlijk in het zonnetje en lekker uit de wind, ik had geen kachel nodig lol!
Dacht al dat ik je herkende, je keek me recht aan toen ik langsreed. Very Happy
Had helaas geen tijd om ff te stoppen, maar goed dan maar volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 13:57

Was een toppie dag inderdaad ( en NIET alleen omdat Joop en ik gewonnen hebben lol ), die eenmaal op de stek aangekomen ernstig koud begon, maar verders zéér gezelli en goed georganiseerd was, waarvoor dank weer.

@Jos en Johan, nogmaals dank voor de felicitaties ook hier. cheers

@ Michel: JA, ga NU inschrijven voor September Smile ( als dit al kan ) ( Stek 13 als het kan lol ).


Gr. Hans

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 15:00

namens mijn jochie charles en ik bedankt voor deze leuke dag.
ondanks de koude start hebben we het top gehad samen.
jammer dat we alleen brasem aan troffen op stek 16.
en ook top dat iedereen prijs had........
de 3 kg bloodpellets en de zak gevuld met matriaal voor iedere deelnemers was super.
weet niet wanneer ik en mijn zoon ons kunnen inschrijven voor september..........maar dan zin we er wel weer bij.
thanks michel en voor de winnaars...............gefeliciteerd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 16:18

Terug naar boven Ga naar beneden
Ronnie Groenensteijn

Ronnie Groenensteijn



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 16:26

Leuk filmpje jeroen !!,, ik hoop dat ik dit over een paar jaar ook samen met me jochie kan doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 17:08

Ziet er leuk uit Jeroen.... Very Happy en ondanks dat het een brasem was heeft ie toch wat gevangen..... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 maa 2011 - 12:36

@Hans: Stek 13 reserveren kan maar dan gaat de inschrijving voor de wedstrijd flink omhoog Smile Loten is beter. Inschrijven kan nog niet, maar ik krijg zoveel vragen er over dat de kans groot is dat het vrij snel al wel mogelijk is. Ik stuur iedereen daarover een bericht.

@Charles en Jeroen: Dank jullie wel en graag gedaan. Ik zal mijn best doen de prijzen voor de september wedstrijd evenredig te houden Smile Leuk filmpje, september een karper filmpje Smile?

@Iedereen: Voor wie het niet weet. Het verslag van de wedstrijd staat online. Klik hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 maa 2011 - 13:58

mooi verslag michel.......... Very Happy
en wel als we in september weer me doen word het uiteraard een karper filmpje..........100% cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 0:00

Hans en joop nog de felicitaties van mijn kant, netjes gevist heren.
Mitchel en frank ook vis op de kant, goed bezig heren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 2:39

Leuk verslag Michel Very Happy

Hans en Joop Proficiat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 apr 2011 - 9:19

@Michel: Leuk verslaggie!! We gaan zeker inschrijven voor September zodra dit kan. We loten inderdaad wel Michel, hehehee Laughing Laughing

Verder iedereen bedankt nog voor de felicitaties ook hier cheers

@ Arie: Gezellie dat je nog ff kwam buurten, TOP!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje maart bij "onze vissen".
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.
» Een dagje maart 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: