Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje maart bij "onze vissen".

Ga naar beneden 
+8
Dennis van Wel
Michel
Johan
Rene Zwaap
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Gaby
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 12:31

Word vast een gezellig dagje ik heb er zin in is kijken hoe dat is een dagje vissen met jos haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 14:40

Johan schreef:
Word vast een gezellig dagje ik heb er zin in is kijken hoe dat is een dagje vissen met jos haha

Zolang je een bbq en een paar halve kippen mee neemt gaat het wel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 15:23

Halve kippen?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:32

Alléén hele toch.... lol! lol! lol! lol! (min 1 kilo) lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 21:15

Jammer dat de mc d niet bezorgd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 21:35

Nou, we kunnen na afloop natuurlijk even die kant uit gaan tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 22:07

dat lijkt me weer een top afsluiter hoor de mac
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 22:18

Ik ben altijd in voor een uitgebalanceerde en zeer voedzame mc Donalds maaltijd. Ik zal het voorstellen aan de deelnemers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 6:20

Johan schreef:
dat lijkt me weer een top afsluiter hoor de mac

je kan er ook mee beginnen Very Happy

bye the way , is er nog plek voor dagje maart?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 12:34

Volgens mij is er nog plek maar het schiet wel op rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 14:10

Rene,

Johan heeft gelijk. Nog 3 plekken te gaan... Dus als je nog mee wil doen: Klik hier en schrijf je in
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:01

wil me inschrijven met mijn zoon maar geeft een rare melding bij leeftijd oudste deelnemer ????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:05

wel is me toch gelukt.
nu maar hopen dat er nog een plekkie is voor mij en mijn jochie...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:21

zo jochie en ik doen ook mee.
geld word overgemaakt.
denk dat mijn jochie het helemaal geweldig gaat vinden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:59

Nog maar 2 plekken over Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:01

die zullen ook nog wel vergeven worden maat daar maak ik me geen zorgen om . anders lopen er op de beurs nog mensen zta die vast mee willen doen als je maar geen profi,s uit nodigd hihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:08

Ik ga wel met een paar het gesprek aan op de beurs... We hebben nog twee plekken... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:09

dan ga ik het weekend nog maar ff trainen haha met dit weer op een beurs lopen hihi neeeee . ik ga lekker vissen zal je de vissen smsen hoor hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 18:19

Ff geheime wapens scoren voor de wedstrijd... oh nee ik vis niet mee... Smile

Wel de prijzen ophalen, als het goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 21:33

zo betaald dus mijn zoon en ik zijn er voor zeker bij............... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 feb 2011 - 6:28

Michel schreef:
Nog maar 2 plekken over Smile

ik heb een visje uitgegooid bij een kennis uit baarn die ik minstens 10jr. niet gezien heb .
mocht die geintreseerd zijn , en er is nog plek dan gaan we er voor , als er geen plek is jammer dan maar helaaas Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:28

Rene Zwaap schreef:
Michel schreef:
Nog maar 2 plekken over Smile

ik heb een visje uitgegooid bij een kennis uit baarn die ik minstens 10jr. niet gezien heb .
mocht die geintreseerd zijn , en er is nog plek dan gaan we er voor , als er geen plek is jammer dan maar helaaas Very Happy

Helaas hij kan niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:35

kan je niet gewoon samen met je vrouwtje rene?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:42

Nee Jeroen , te koud voor de lady en de vagebond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:44

ja ok dat snap ik .........mmmmmmmmm jammer man ........is toch wel iemand die mee wilt doen toch ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje maart bij "onze vissen".
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.
» Een dagje maart 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: