Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagje maart bij "onze vissen".

Ga naar beneden 
+8
Dennis van Wel
Michel
Johan
Rene Zwaap
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Gaby
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:47

Och het is geen must hoor , leek me wel leuk met die ouwe kennis uit Baarn te vissen , die heeft afgelopen maanden nieuwe spullen gekocht na zeker tien jaar niet meer gevist te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 10:00

als je niemand kan vinden wil ik wel mee doen hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 10:32

Leo ten Hoeve schreef:
als je niemand kan vinden wil ik wel mee doen hoor

Dankjewel Leo , maar ik leg het naast me neer (niet persoonlijk bedoeld hoor) , maar ik zag een leuke gelegenheid om met iemand te gaan vissen die al maanden zegt tegen me van de zomer kom ik naar almere , dan gaan we vissen hoor Very Happy
Dus ik dacht misschien heeft ie wel zin , in een dagje maart ! dus das de enige reden dat ik eventueel bereid was hier aan mee te doen .

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 11:01

duidelijk! geen probleem hoor, maar het zou jammer zijn als je niemand kon vinden en toch graag mee wou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 16:27

Een "niet betaler" gehad.... dus weer ruimte voor twee koppels... Dus kom maar op Smile

De prijzen zijn binnen. Heb last van mijn rug van het sjouwen. Zit nu erg krap hier op de zolder Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 16:30

Pffff, hier durft niemand meer omdat Johan en ik meedoen. Is ook niet leuk om ergens voor in te schrijven wat je toch niet kan winnen Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:11

Dat is de reden dat ik deze keer ook niet mee doe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:15

Ik ben graag de underdog...... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:16

Michel schreef:
Dat is de reden dat ik deze keer ook niet mee doe Wink
Dat dacht ik al Laughing Laughing . Maar als er een plek overblijft doe je toch gewoon zelf lekker mee? Vissen voor de tweede plek, leuk toch lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:18

Als ik meedoe... Ga ik voor plek 1 !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:20

Dat word lastig Suspect we kunnen niet allemaal nummer 1 worden.... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:28

Ik hoop dat er flink gevangen wordt.... Ik gun iedereen de eerste plek Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:33

ik geloof dat ik me mondje maar ff dicht hou hihi de laatste sessie ,s waren niet helemaal je van het hihihi heb er wel super veel zin in ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:41

Johan schreef:
ik geloof dat ik me mondje maar ff dicht hou hihi de laatste sessie ,s waren niet helemaal je van het hihihi heb er wel super veel zin in ...

Ik heb net gelezen dat een vette blank , best lekker kan zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 20:50

wel een ding scheelt .
mijn zoon en ik doen mee voor de lol die we weer samen gaan hebben aan de waterkant lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 18:37

wie oh wie vuld het laatste plekje op nog 1 plekje over . dus kom op boys .
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 feb 2011 - 19:49

He Schriekie,

klopt inderdaad er is nu nog één stek vrij. Inderdaad, wie oh wie maakt ons los Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 19:48

De laatste stekken zijn vergeven. Staat zelfs al een koppel op de reserve lijst. Wat mij betreft kunnen we Wink

Eerst ff de boel opruimen... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 15:50

Dit ziet er goed uit:

Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 20l08lc
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 17:04

Ik hoorde ook al 15 graden op de radio... Klinkt lekker Smile

Borden staan er. Steknummers worden vannacht geplaatst.

Morgen lekker vroeg op Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 17:07

heb er zin in komt helemaal goed . super maat . morgen is kijken of we wat kunne vangen tot straks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 20:01

ik en mijn jochie zijn er ook klaar voor .
alles klaar voor de wedstrijd........ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 20:17

Klinkt goed. Ben toch echt benieuwd hoe de vangsten zullen zijn.
We zullen het morgen beleven Smile

cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 4:27

Ik wens U allen een fijne cq sportieve viswedstrijd toe , met hopelijk veel vangsten Very Happy

gr.
Rene Zwaap


Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Radar
momenteel min 2.1 graden brrrrrrr santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 maa 2011 - 20:18

Zo, het zit er weer op. Een heerlijk dagje gehad!! 's morgens heerlijk in de tent gezeten met de kachel aan, er waren momenten dat het bijna té warm werd. Overigens was er een moment dat ik inderdaad zweet op het voorhoofd kreeg, en dat was toe ik per abuis mijn gehele adressen bestand uit mijn telefoon gewist hebt affraid . Verder heerlijk bezig geweest met mijn grondvoertje, ik heb hem helemaal naar mijn zin momenteel, hier ga ik nog veel mee doen de komende tijd.

Helaas geen vis op de mat, maar aangezien er maar 2 van de 20 koppels vis hadden maak ik me verder (nog steeds) geen zorgen. Verder wel gelachen met wat voorbeelden van "gilles de la tourette", het is een schande Laughing Laughing Laughing . En Ian kwam nog even langs op de fiets, da's altijd leuk natuurlijk. Verder uberhaupt weer de nodige visite gehad, altijd gezellig. En een prima vismaat niet te vergeten.

En tot slot mijn felicitaties aan Hans en Joop, zij hadden 2 vissen op de mat en hebben het dus prima gedaan. Top!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagje maart bij "onze vissen".   Dagje maart bij "onze vissen". - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagje maart bij "onze vissen".
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagje mei bij "Onze Vissen".
» Dagje Oktober bij "Onze Vissen.nl"
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Een dagje maart 2009.
» Een dagje maart 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: