Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat een bende!! Ruud op pad ...........

Ga naar beneden 
+12
Jeroen Rosier
Brian Tamerus
Hans de Jong
Dennis van Wel
Eddy Pieters
Gaby
Jeroen
Ruud Hinse
Johan
Marco
Jan Sturkenboom
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 11:24

Gisteren kreeg ik van Ruud onderstaande foto’s binnen. Ruud had een melding gekregen van afval langs de waterkant van de Lage Vaart en is een kijkje gaan nemen. Ruud ging zelfs nog een stapje verder: alles in de auto en afvoeren die bende.

Beste Ruud: ik zou het niet doen (en dat meen ik echt, zelfs ik heb mijn grenzen) maar ik vind het wel een topprestatie van iemand die duidelijk erg betrokken is hier. Petje af!!

En ongelofelijk dat er lieden zijn die na het vissen (daar ga ik vanuit) hun bootje dan maar laten voor wat het is, en er vervolgens de rest van het afval bij tiefen in de veronderstelling dat het wel opgeruimd wordt. Zo werkt het doorgaans dus niet: beesten trekken de afvalzakken stuk, en voor je het weet is het één grote bende. Iemand enig idee van wie dat bootje is geweest??

Die BBQ kwam overigens van de Vaartplas van een andere locatie dus.

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 9zvi1g

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2iw6qnt

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2mov4f8

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2412puu

Wat een bende!! Ruud op pad ........... Wumnt5


Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 11:44

Het is grote klasse dat hij het heeft opgeruimd, maar net als Jos gaat mij dit iets te ver, maar toppie hoor Ruud
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 11:52

Was trouwens ter hoogte van de Knarsluis. En ik mezelf maar afvragen waarom ze toch overal greppels graven ..................... Helaas heeft het in dit geval niet geholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 11:55

vind het top dat je het opruimd Very Happy

minder dat je mij ook nog even controleert Very Happy

maar zoals een boswachter mij ook wel heeft vereld

als je het opruimd blijven ze het neergooien omdat ze er vanuit gaan dat het toch wel opgeruimd wordt

het is alleen een ............... gezicht die bende aan het water pale

ik heb gister nog een foudraal gevonden en wat kleine zooi dat neem ik wel mee maar ook dit wordt mij te gek hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 12:25

diepe buiging ruud. kunne wel een maandelijkse schoonmaak dag gaan houden . ongelofelijk wat je allemaal vind . nogmaals petje af ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Knardijk   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 12:50

Het was trouwens op verzoek van de federatie om even op die plek te gaan kijken en het op te ruimen. Er was namelijk daar één klacht over binnen gekomen.
En ik toch even één controle ronde wou maken, ben ik er meteen langs gegaan. De romel bevordert niet de uitbreiding van de nachtvis zones. Ik denk je kan staatsbosbeheeer beter te vriend houden. Het waren trouwens twee rubberbotjes.

Ik heb dit in het belang van onze welwillende karpervissers gedaan. Vindt het treurig dat er toch nog vissers zijn wie zo hun visplek achter laten. De pakken frisdrank en fles cola lagen nog bijna vol naast de vuurplek, maar die visplek is nu weer toonbaar.

Ik hoop ook dat er nu bij sommige vissers één lampje gaat branden. Dat het ook anders kan uitpakken en dat het wel eens, nachtvis plekken kan kosten als er teveel van deze meldingen komen.

Zo ik heb nu wel genoeg gepreekt.

Gr Ruud Hinse.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 14:38

Ook van mijn kant de complimenten ruud, top
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Topper!   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 14:48


Top gedaan Ruud! Helaas zijn zulke optreden noodzakelijk!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 15:39

Kennelijk ligt het aan de naam want ik neem ook dikwijls rommel mee die achtergelaten is door "vissers"/"recreanten". Ik heb echter nog nooit zoveel troep op een kluitje gezien, het ging meestal om kleinere dingen, flessen/papier/plastic zakken/e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 15:54

Ik had op diverse forums een topic geplaatst:

Rubberboot gevonden.
Een kennis van mij heeft een rubberboot gevonden, het zou kunnen dat de eigenaar hier actief is en zijn bootje zoekt. Mocht je hem herkennen laat het me even weten, dan kan ik je vertellen waar hij is. Foto’s op de homepage: http://www.hsvog.nl/kca



En nu al de drukste dag op de website ooit Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 16:53

Complimenten Ruud....eigenlijk ben je nog gek ook dat je het op ruimt, maar zoals je al aangeeft kun je SBB beter te vriend houden... cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 19:47

Grote klasse Ruud!
Belachelijk wat mensen soms achterlaten op hun plek, zo moeilijk is het toch niet om het weer mee terug te nemen en thuis in de prullenbak/kliko te gooien?
Snap dat echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 20:14

Ruud.. GOED BEZIG... top hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 22:08

Toppertje Ruud, ook van mij m'n complimenten........... cheers
ik neem zelf ook geregeld troep mee vanaf de waterkant, maar er zijn wel grenzen denk ik voor een ieder.
...

Blijft wel te krankzinnig voor woorden dat we hier nogsteeds woorden aan vuil moeten maken, maar ja.............
En zoals eerder al gezegt, JA dit kan zeker verstrekkende gevolgen hebben op gegeven moment, en JA zeker ook m.b.t. de nachtviszones en uitbreiding daar van, waar velen toch hard mee bezig zijn dit meer en meer te realiseren.
Was nog niet zo lang geleden met Jos, Marc D en Joop H wat stekken aan het bekijken die ons inziens misschien voor nachtvis zone in aanmerking zouden komen en daar was 1 stek ( De Forel ), daar lagen meerdere vuilniszakken en zelfs een complete printer en weet ik veel......je wordt er toch kots misselijk van om het maar netjes te zeggen....

@Jos....Mooi geformulieerd wat betrefd je stukkie op diverse Fora....Wie mist een bootje lol....TE triest voor woorden dat dit nog nodig is zo, maar helaas het zei zo.
Kan hier zo kwaad over worden........

Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 23:23

Hans de Jong schreef:
Toppertje Ruud, ook van mij m'n complimenten........... cheers
ik neem zelf ook geregeld troep mee vanaf de waterkant, maar er zijn wel grenzen denk ik voor een ieder.
...

Blijft wel te krankzinnig voor woorden dat we hier nogsteeds woorden aan vuil moeten maken, maar ja.............
En zoals eerder al gezegt, JA dit kan zeker verstrekkende gevolgen hebben op gegeven moment, en JA zeker ook m.b.t. de nachtviszones en uitbreiding daar van, waar velen toch hard mee bezig zijn dit meer en meer te realiseren.
Was nog niet zo lang geleden met Jos, Marc D en Joop H wat stekken aan het bekijken die ons inziens misschien voor nachtvis zone in aanmerking zouden komen en daar was 1 stek ( De Forel ), daar lagen meerdere vuilniszakken en zelfs een complete printer en weet ik veel......je wordt er toch kots misselijk van om het maar netjes te zeggen....

@Jos....Mooi geformulieerd wat betrefd je stukkie op diverse Fora....Wie mist een bootje lol....TE triest voor woorden dat dit nog nodig is zo, maar helaas het zei zo.
Kan hier zo kwaad over worden........

idd '' forel'' is altijd een bende
we hebben het er al vaker over gehad maarja we zien het nooit is gebeuren Evil or Very Mad want dan kan je er wat mee

@ruud goed werk Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimema 13 jun 2011 - 22:01

Vandaag een sessie in het zij water bij de vaartplas gehouden.
Vol met peuken / bierdopjes en kleinigheid..erg zonde dit.



Btw dat opblaasbootje mag je wel bij mij afzetten hoor :p zitten er nog peddels bij? haha.
Altijd handig.

Top gedaan dat opruimwerk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: klasse ruud    Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimema 20 jun 2011 - 14:39

top dat er toch nog mensen zijn die het wel ff opruimen klasse ruud diepe buiging.
was leuk trouwens de wedstrijd marathon. op naar volgend jaar :-).
En nog ff naar die mensen die dit hebben achtergelaten diep diep diep diep triest jullie zijn een stelletje niks nutten.
maar helaas zullen jullie dit toch niet kunnen lezen watn of jullie zijn oostblokkers of geen echte karper vissers en zo is het.
ik kan me hier zo boos om maken.

mvg stefan de groot
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 22:27

ik was gister avond nog ff bij een oude bekende stek waar ik weg ben gegaan en trof ik het volgende aan
Wat een bende!! Ruud op pad ........... 5u4gub
een grote buld met van alles en nog wat
Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2e5s7ip
bbq en nog een doosje van een molen
Wat een bende!! Ruud op pad ........... Wv3cwj
hier reed ik bijna doorheen met me fiets een en al glas
wat op het vuur is gegooit
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimeza 2 jul 2011 - 22:29

Ik ken de stek Brian, en het is gvd weer te triest voor woorden.

Kan me zo kwaad maken..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 11:12

De stek waar ik regelmatig kwam afgelopen maand op de HV is ook stevig aangepakt zag ik gisteren :-(

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 26
Iemand toevallig een motorframe kwijt?

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 27
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Heb van alle plastic en blikjes geen foto's gemaakt, tevens ook niet van de drol met plee papier die in het midden van de stek lag.....Tja is ook een manier van een stek claimen natuurlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 14:21

heel triest allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 22:28

Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2njfcz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 22:31

Het wordt de laatste tijd weer ergerrrrrrr gvd.......zal door het mooiere weer komen, maar toch wordt ik er steeds kwader om.......gvd
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 22:34

Brian Tamerus schreef:
Wat een bende!! Ruud op pad ........... 2njfcz


Bij deze foto hoorde nog wat plastic zooi en bifi verpakkingen ennnnn 2 vuilniszakken met shit, die Brian en een maatje hebben meegenomen / opgeruimd.......

Misselijk wordt je er toch van................
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 22:36

Wel top dat jullie het opgeruimd hebben, ik zou het waarschijnlijk teveel vinden Embarassed Embarassed . Super cheers cheers cheers .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat een bende!! Ruud op pad ........... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat een bende!! Ruud op pad ...........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: