Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat een bende!! Ruud op pad ...........

Ga naar beneden 
+12
Jeroen Rosier
Brian Tamerus
Hans de Jong
Dennis van Wel
Eddy Pieters
Gaby
Jeroen
Ruud Hinse
Johan
Marco
Jan Sturkenboom
Jos Holla
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jul 2011 - 22:39

Zeker toppie, ..........

Maar het wordt toch echt te gek hier en daar.....ik weet dat het een discussie is die blijft terug komen, en waar ook ik HET antwoord niet op weet, maar dit moet toch eens ophouden voordat er overal hekken en bomen voor staan gvd
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2011 - 0:44

@ Brian en Ruud,
Ik vind het grote klasse dat jullie het opruimen.
En laat het een mooi voorbeeld zijn voor de 130 geregistreerde leden en alle bezoekers om het ook te doen.
Zo houden wij de waterkant tenminste schoon voor die paar malloten die denken dat ze leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2011 - 5:55

Ja beter blijven we zo gek dat wij het dan maar wel blijven doen ( al zijn er begrijpelijker wijs wel grenzen voor iedereen ), want ik vrees echt voor veel meer en meer slagbomen overal of complete verboden ergens te vissen en zelfs verboden en problemen bij de uitbreiding van de gewone maar zeker ook nachtvisstekken Twisted Evil Sad Twisted Evil Sad Twisted Evil Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2011 - 14:14

Klopt Hans,
maar de goede moeten altijd onder de kwade lijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2011 - 15:45

Henk Seyerlin schreef:
Klopt Hans,
maar de goede moeten altijd onder de kwade lijden.
idd daar hebben hans en ik het al vaak over gehad. we worden er nu wel gek van Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2011 - 20:24

maar de goede moeten altijd onder de kwade lijden.........

Dat is al zo sinds het jaar kruik................maar blijft wel vervelend....

En als het lijden uitgesteld wordt door af en toe eens een zakkie of iets mee te nemen, dan mot dat maar.......

En laten we dan om maar in de oude spreekwoorden te blijven..maar hopen dat De goeden moeten onder de kwaden lijden veranderd in goed voorbeeld doet goed volgen ( als is het maar voor een klein beetje. )

Maar nogmaals ik snap dat er net als voor mij voor iedereen grenzen zijn nogmaals.


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 17:16

Hier weer even een update, na een weekend / avond vissen van onze zogenamde vis vrienden.
Maar het waren dit keer dus wel leden van Hengelsportvereniging Ons Genoegen - Almere.
Ze hadden dit als dank achter gelaten inclusief het verenigingsblad De Opsteker
Dus ja er zijn nog steeds vissers die menen picknicktafels te moeten slopen grote kampvuuren te moeten maken en de rotzooi dan maar weer als dank achter telaten.
Ik denk dat ik nog maar wat intersiever de probleem hoeken moet bezoeken, en toch hoe vervelend ook,Bonnen moet gaan schrijven.
Want alleen maar waarschuwen schijnt niet te helpen.

Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 20110710111608

Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 20110710114908

Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 20110710114923

Ja ik werd hier niet echt vrolijk van kan je nog je mensen van je eigenvereniging gaan verontschuldigen tegen over iemand die de rotzooi weer een beetje bij elkaar aan het rapen was. Voor zijn zondag ze wandeling met zijn hond aldaar. Hopelijk wordt dit ook gelezen door de gennen dit achter hebben gelaten / en gesloopt hebben.

Ik zal hier zeker vaker mijn gezicht laten zien.

Gr. Ruud Hinse
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 17:31

Blijft echt toch allemaal te triest voor woorden, en het lijkt wel of het steeds vaker gebeurd / erger wordt.

EN JA WERDEN ER MAAR EENS MENSEN VOOR GEPAKT EN VETTE BONNEN GESCHREVEN GELIJK GVD!!

Sorry, ben normaal geen bonnen fan, maar het schijnt niet anders te kunnen, dus pak maar aan die mafkezen wat mij betrefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 17:43

Tja. Wat doe je eraan. Bonnen geven, betalen ze en hebben nog niks geleerd.

Taakstraf, muah mischien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 17:45

Ian Luschen schreef:
Tja. Wat doe je eraan. Bonnen geven, betalen ze en hebben nog niks geleerd.

Taakstraf, muah mischien..

Als de bon hoog genoeg is leren ze misschien toch vast wat, ennn het voordeel ALS het jeugd is, vinden PA en MA ook gelijk d bon op de mat, en kunnen die er misschien ook mee aan de gang / maatregelen treffen .

Maar ook een taakstraf kan ik best mee leven, maar dan wel een goede gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 17:55

Hans de Jong schreef:
Als de bon hoog genoeg is leren ze misschien toch vast wat, ennn het voordeel ALS het jeugd is, vinden PA en MA ook gelijk d bon op de mat, en kunnen die er misschien ook mee aan de gang / maatregelen treffen .

Maar ook een taakstraf kan ik best mee leven, maar dan wel een goede gelijk.

Tja, maar je heb ook ouders die er niks tegen doen. Die vinden het allemaal wel prima als ze zelf maar geen last hebben van hun kinderen. Shocked

Bureau Halt, ook zoeits voor de jeugd. Jeugd moet uurtje prikken, en klaar zijn ze. Week later doen ze het weer. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:00

Ian Luschen schreef:
Hans de Jong schreef:
Als de bon hoog genoeg is leren ze misschien toch vast wat, ennn het voordeel ALS het jeugd is, vinden PA en MA ook gelijk d bon op de mat, en kunnen die er misschien ook mee aan de gang / maatregelen treffen .

Maar ook een taakstraf kan ik best mee leven, maar dan wel een goede gelijk.

Tja, maar je heb ook ouders die er niks tegen doen. Die vinden het allemaal wel prima als ze zelf maar geen last hebben van hun kinderen. Shocked

Bureau Halt, ook zoeits voor de jeugd. Jeugd moet uurtje prikken, en klaar zijn ze. Week later doen ze het weer. Rolling Eyes


Daar heb je in beide gevallen gelijk in, maar elke ouder die er WEL wat mee doet als ze het te weten komen is winst........Je moet toch ergens mee beginnen........En daarom zei ik ook goede taakstraffen, en idd NIEt dat gelul van uurtje prikken via Halt zonder toezicht en nog dikke lol ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:05

Idd te gek voor woorden dit Ruud, men zou toch is wat intensiever moeten controleren... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:08

Denk dat meer controle sowieso meer indruk/impact zal gaan maken, weet niet hoe vaak jullie controle hebben gehad maar in mijn ervaring is het relatief laag...

Misschien dat een punten systeem op onze vispas ook een optie zou kunnen zijn in de toekomst net als het rijbewijs van tegenwoordig, met een centrale "zwarte" lijst van overtreders bij SVN, te veel overlast = geen vispas meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:37

Ik heb een oplossing:
Laten we met z'n alle een T-Shirt kopen...

Sorry.., kon het ff niet laten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:37

Jeroen Rosier schreef:
Denk dat meer controle sowieso meer indruk/impact zal gaan maken, weet niet hoe vaak jullie controle hebben gehad maar in mijn ervaring is het relatief laag...

Misschien dat een punten systeem op onze vispas ook een optie zou kunnen zijn in de toekomst net als het rijbewijs van tegenwoordig, met een centrale "zwarte" lijst van overtreders bij SVN, te veel overlast = geen vispas meer


+ Passende/pittige boetes.....Stevige taakstraffen ennnnn het vergoeden van gemaakte schade....

Moeten ""daden"" gesteld worden vrees ik..... dit loopt uit de hand en controles en alleen blijven waarschuwen gaat hem niet worden vrees ik.

Helaas maar het zij zo

Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:39

Martin schreef:
Ik heb een oplossing:
Laten we met z'n alle een T-Shirt kopen...

Sorry.., kon het ff niet laten!


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Als het maar voor minder dan € 16,95 ex verzendkosten is.


cheers lol! cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:40

Martin schreef:
Ik heb een oplossing:
Laten we met z'n alle een T-Shirt kopen...

Sorry.., kon het ff niet laten!

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 18:44

Eigenlijk hoop ik met die opmerking dat jullie begrijpen wat Jos en ik bedoelen, duidelijker is de situatie niet te schetsen.
Kijk naar de foto's en lees dan nog eens de actie over het zwerfvuil.

Ruud, als je ze ziet, Beboeten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 19:00

Martin schreef:
Eigenlijk hoop ik met die opmerking dat jullie begrijpen wat Jos en ik bedoelen, duidelijker is de situatie niet te schetsen.
Kijk naar de foto's en lees dan nog eens de actie over het zwerfvuil.

Ruud, als je ze ziet, Beboeten!
<<<<< VET beboeten A.U.B!!


Denk dat je wel hebt kunnen lezen, dat ik dat al begrepen had ( denk ik lol ), ook zonder die T-shirt opmerking lol.
En zo wel meerdere buiten jou en Jos. Wink

Hoop wel dat meerdere het gaan snappen idd dat wel. Oftwel hoe meer hoe beter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 19:04

Tsja lezen èn begrijpen is soms nog wel moeilijk.... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2011 - 19:07

Gaby schreef:
Tsja lezen èn begrijpen is soms nog wel moeilijk.... Very Happy Very Happy Very Happy



Het zal..... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 10:17

Martin schreef:
Ik heb een oplossing:
Laten we met z'n alle een T-Shirt kopen...
Hij is leuk, dus vooruit maar weer Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 20:16

Henk Seyerlin schreef:
@ Brian en Ruud,
Ik vind het grote klasse dat jullie het opruimen.
En laat het een mooi voorbeeld zijn voor de 130 geregistreerde leden en alle bezoekers om het ook te doen.
Zo houden wij de waterkant tenminste schoon voor die paar malloten die denken dat ze leuk zijn.

daar ben ik het zeker mee eens maar er ligt soms zo veel dat ik het niet eens meer in me auto krijg, heb zelf ook al gouw 2 vuilniszakken met troep bij me Embarassed. en dan nog is al je visspullen.
maar zolang het altijd past nemen we het netjes mee maar het moet toch niet gekker worden.
ik denk toch dat er maar meer door de boa's gecontroleerd moet worden
Embarassed jammer genoeg. respect voor de mensen die het wel allemaal netjes doen hoe het hoort Wink .
cheers cheers

mvg stefan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 22:58

NOGMAALS.....NIET alleen meer controleren, maar ook optreden / beboeten / bestraffen ( uiteraard alleen mogelijk voor de genen die daartoe bevoegd zijn, voordat iemand weer een ""slimme"" opmerking maakt van dat dat niet kan omdat niet iedereen bevoegd is te bekeuren e.d. ).

En voor de rest allemaal lekker onze eigen bende meenemen en een beetje xtra. Kleine moeite, groot resultaat.

Its simple


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat een bende!! Ruud op pad ...........   Wat een bende!! Ruud op pad ........... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat een bende!! Ruud op pad ...........
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: