Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 baggeren sierwater haven

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimema 27 jun 2011 - 14:53

Hoi hoi allemaal ik heb gehoord dat dit najaar begonnen word met het uitbaggeren van het sierwater van haven klopt dat? wie weet wat meer of het klopt ? gr harry schriek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:12

Geen idee, ik zal eens informeren of er nog iets op stapel staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:56

Er staat inderdaad in Almere Haven en Almere Buiten het één en ander op stapel:

http://www.hsvog.nl/bcwa/Diversen/Baggerproject_2011_Almere_Haven_en_Almere_Buiten.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: baggeren   baggeren sierwater haven Icon_minitimema 27 jun 2011 - 17:46

Beste jos bedankt voor je snelle reactie ik had dit gehoort en omdat ik 5minuten van het sierwater de marken woon daar regematig vis wilde ik het zeker weten het word ook wel tijd op sommige stukken staat 10 tot 30cm water. We wachten rustig af gr harry ps vele kromme hengels toe gewenst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:35

word tijd dat de slootjes in en om waterwijk is goed uitgebaggerd worden het is alleen maar haven en buiten wat ik steeds lees er ligt zeker 30 cm drek op de bodem hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:43

Het zal zeker wel met geld te maken hebben Wink .

De watergangen van het Weerwater naar de Leeghwaterlas zijn wel gedaan, goed voor de pleziervaart. Verder is alles nogal wat achterstallig, maar ik ga er vanuit dat ook de Waterwijk nog wel aan de beurt komt. Helaas zoals het er nu naar uit ziet niet in 2011.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 10:43

Erik Kruijswijk schreef:
word tijd dat de slootjes in en om waterwijk is goed uitgebaggerd worden het is alleen maar haven en buiten wat ik steeds lees er ligt zeker 30 cm drek op de bodem hier

maar er zwemmen nog genoeg karpers rond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





baggeren sierwater haven Empty
BerichtOnderwerp: Re: baggeren sierwater haven   baggeren sierwater haven Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
baggeren sierwater haven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Baggeren Leeghwaterplas.
» Baggeren Almere Buiten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: