Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 19:47

Ik ben inmiddels al begonnen met de inschrijving voor de winterwedstrijd van 2010. Details heb ik nog niet, het is meer om te kijken of er genoeg animo is, en het ziet er naar uit dat het wel goed zit.

Maar goed; inschrijven (zonder verplichting) kan alvast, details volgen later nog wel.


Laatst aangepast door Jos Holla op di 24 nov 2009 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: re: winterwedstrijd   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 1 sep 2009 - 23:32

Jos, is het een koppelwedstrijd of individueel?
Schrijf mij maar in voor 2 personen Smile


Laatst aangepast door Peter de Jonge op wo 2 sep 2009 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 5:26

Het is een koppelwedstrijd, maar bij deze wedstrijd zijn singles ook mogelijk. Ik zet je erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
johan
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 11:52

heeey jos mits ik niet in mijn strooi dienst zit ben ik ook graag van de party hooor wel hoe of wat greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 16:58

Hallo Johan;

ik zet je er bij. Met betrekking tot het betalen is het wel zo dat je tot 5 weken voor aanvang je geld nog terug kan krijgen, daarna niet meer aangezien ik het geld dan aan de sponsor afgedragen heb. Dus als je 1 week van tevoren afzegt, en ik heb geen reserves, dan is het helaas-pindakaas. Ik hou dan wel een prijs voor je apart, mits we inderdaad voor iedereen prijs hebben.

Zodra de definitieve inschrijving er is komen we er nog wel op terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
johan
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 17:17

prima jos kan het zien waneer de datum bekend is dus komt goed tot eind vd maand groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 18:33

Vast wel. Ik bedenk me nu dat het pas september is, dus een beetje vroeg om al concreet te plannen. Maar ik denk dat het zondag 31 januari gaat worden, schrijf die maar alvast met potlood op.

De voorlopige details zijn dus:

Datum: zondag 31 januari 2010;
Aanvang: 08:00 uur, einde 16:00 uur;

Inschrijfgeld 15 euro per persoon;
Na afloop eten bij de manege, kost 5 euro per persoon;

Stekverloting begin januari, dus voorvoeren toegestaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Wij doen mee   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 19:40

Jos,

Wij doen mee. Swiep en Michel. Arrow Inclusief eten in de manege.

Groet,

Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 19:44

Oké, ik zet jullie erbij. Wordt al lekker druk zo, super.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: re: winterwedstrijd   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimewo 2 sep 2009 - 22:39

Jos,
wanneer en hoe moeten we betalen? Ik neem mijn broer mee hij heet toevallig ook Jan. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedo 3 sep 2009 - 3:29

Dat komt medio december wel, het is nog ver weg. Tegen die tijd krijg je een berichtje van me, dat komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
iano
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedo 3 sep 2009 - 12:01

mis kom ik ook met mijn neef lekker ff vissuh! cheers
weet het nog niet zeker. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedo 3 sep 2009 - 12:25

Laat maar horen als je het zeker weet, dan zet ik je erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimema 21 sep 2009 - 19:12

Jos Holla schreef:
Ik ben inmiddels al begonnen met de inschrijving voor de winterwedstrijd van 2010. Details heb ik nog niet, het is meer om te kijken of er genoeg animo is, en het ziet er naar uit dat het wel goed zit.

Maar goed; inschrijven (zonder verplichting) kan alvast, details volgen later nog wel.

Hoi Jos,

Als er nog plaats is dan kan je mij ook voor twee man noteren.

Mvg,

Henk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimema 21 sep 2009 - 23:02

Tuurlijk, plek zat in de wintermaanden. Ik zet jullie erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 29 sep 2009 - 18:51

ook wij zijn weer van de (winter)partij



Gaby & Raymond
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 29 sep 2009 - 19:10

Klopt, ik heb nog even gekeken maar ik had jullie er al bij gezet. Maar goed, dat is nog ver weg .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimevr 23 okt 2009 - 20:33

Had ik al gemeld dat ik een kacheltje heb aangeschaft:

Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. If5oi9

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimezo 1 nov 2009 - 20:15

Jos Holla schreef:
Had ik al gemeld dat ik een kacheltje heb aangeschaft:

Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. If5oi9

.

Ziet er heerlijk warm uit Jos, ik hoop alleen dat we hem niet nodig zullen hebben.

Wanneer denk je dat we de stekken gaan verloten? Wil er nl. al vissen gaan drunken

Groet,

Henk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimezo 1 nov 2009 - 22:37

Hallo Henk;
wordt er nog wat gevangen daar??

De wedstrijd is zo goed als zeker op 31 januari. Begin januari hebben we een vergadering met het SKP team, een mooie gelegenheid om te loten, dus 2 á 3 weken van tevoren weet je waar je aan toe bent.

Nou maar hopen dat er geen ijs ligt ......................................
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimema 2 nov 2009 - 8:22

Ik denk dat de wereld dan helemaal wit is, een meter hoog geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 3 nov 2009 - 14:10

Dat geeft niet Marc, als er maar geen ijs ligt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedi 3 nov 2009 - 14:23

Zo is dat! En in een iglo schijnt het heerlijk warm te zijn, dus dan hebben we in ieder geval wat te doen affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedo 5 nov 2009 - 12:58

Jos Holla schreef:
Zo is dat! En in een iglo schijnt het heerlijk warm te zijn, dus dan hebben we in ieder geval wat te doen affraid affraid

Ik bedoelde dan "een iglo bouwen", en verder niks Embarassed lol! lol!

Heb zojuist het eten voor de winterwedstrijd geregeld, dat staat vast. Heb er zin in!!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitimedo 5 nov 2009 - 22:41

Laat me raden rookworst of saté
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.   Winterwedstrijd 2010 vooruitblik. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2010.
» Vooruitblik schoonmaakdag 2013 .......
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: