Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2010.

Ga naar beneden 
+8
Michel
Rene Zwaap
Marc Heerema
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 24 nov 2009 - 0:17

Zondag 31 januari 2010: "Winterwedstrijd in Flevoland".

Op zondag 31 januari 2010 organiseert de KCA de tweede "Winterwedstrijd in Flevoland". Deze dagwedstrijd is toegankelijk voor iedereen die in het bezit is van een geldige VISpas.

Aanvang: 08.00 uur - - Einde: 16:00 uur.

Koppelwedstrijd: Niet perse, maar mag wel. U mag deze wedstrijd ook met maximaal 3 personen op een stek vissen;

Inschrijfgeld: 15 óf 20 euro per deelnemer (kijk voor meer info verderop);

Inschrijven: via de mail, kc-almere@versatel.nl;

Reglement: Standaard reglement (zie website KCA: www.hsvog.nl/kca of elders in dit topic.).

Er is 1 aanpassing op het reglement: "verblijf in de auto is tijdens de wedstrijd niet toegestaan". De organisatie kan bij extreme weersomstandigheden hiervan afzien.

Inschrijven en betaling.

nschrijven kan per direct via bovengenoemd mailadres, je krijgt dan van ons een berichtje met het rekeningnummer waar het inschrijfgeld op moet worden overgemaakt. Vervolgens dient het inschrijfgeld binnen 5 werkdagen op onze rekening te zijn bijgeschreven. Uiteraard krijg je wederom een mailtje als het inschrijfgeld door ons ontvangen is.

Let op: er wordt voor deze wedstrijd ná 1 januari 2010 géén inschrijfgeld terugbetaald bij afmelding. Dit inschrijfgeld vervalt aan de KCA, en wordt toegevoegd aan het prijzengeld. Je bent bij afmelding of afwezigheid ook géén deelnemer aan een eventuele verloting van de prijzen na afloop. Indien de wedstrijd uitgesteld wordt naar een andere datum kan er wel inschrijfgeld terug betaald worden, mits dat verzoek dan vóór of uiterlijk op 31 januari is gedaan.



De stekken.

Het is bij deze wedstrijd mogelijk om te kiezen voor de Vaartplas of de Lage Vaart. Voor beide parcoursen zetten we stekken uit en zullen we apart loten. Mochten er voor de Vaartplas teveel belangstellenden zijn, dan zullen we middels een loting bepalen wie er wél en wie er niet op de plas terecht kunnen. Een plaats op de Vaartplas is dus (bij teveel gegadigden) niet gegarandeerd! Voor de Lage Vaart zullen we de stekken iets dichter bij elkaar zetten dan gebruikelijk, zodat even buurten wat makkelijker is. Hieronder vind je de stekverdeling voor de Vaartplas:

Winterwedstrijd 2010. 20u4oyw

We gaan de stekken van tevoren verloten, zodat je desgewenst misschien een beetje kan vóór voeren. Of dat echt nodig is betwijfelen we, maar het is misschien wel leuk als je hier de mogelijkheid voor hebt. Geef het wel even bij ons aan, dan zorgen wij ervoor dat de stek te vinden is zodat je weet wáár je moet voeren.

Aanvang wedstrijd verzamelen we niet op een afgesproken plek, je mag zelf zien hoe laat je op de stek bent. Maar de hengels mogen er pas om 8.00 uur in, niet eerder.


De prijzen.

Het aantal deelnemers bepaald hoeveel prijzen we hebben. In tegenstelling tot onze andere wedstrijden is er bij de winterwedstrijd niet voor iedereen prijs. We zullen voor deze wedstrijd een beperkt aantal grote prijzen uitreiken. De winterwedstrijd wordt overigens gesponsord door:

Winterwedstrijd 2010. Xegbh5


Mocht het niet doorgaan ivm ijsvorming .....

De vorige keer hebben we gemerkt dat het weer wel eens roet in het eten kan gooien, daarom hebben we mbt de datum bij voorbaat al een uitwijkmogelijkheid gepland: Zondag 14 februari 2010.


Na afloop .....

Na afloop is er de mogelijkheid om gezamenlijk naar de manege van Lies Beuker in Almere Buiten te gaan, alwaar met warme chocolade melk of koffie op ons gewacht wordt. Vervolgens gaan we daar dan gezamenlijk eten, je kunt kiezen uit één van de drie volgende mogelijkheden:

1 - erwtensoep met roggebrood of
2 - patat met een frikadel óf
3 - patat met een kroket.

Winterwedstrijd 2010. 2a6po5y Winterwedstrijd 2010. 34g2dcz

Voor deze maaltijd rekenen we 5 euro per persoon, de rest wordt door de HSV aangevuld. dit bedrag wordt tegelijk met het inschrijfgeld verrekend, mits je aangegeven hebt hieraan mee te willen doen. De prijsuitreiking/verloting vind ook plaats in de manege, mocht je niet meegaan naar de manege en middels de loting toch een prijs winnen, dan krijg je deze prijs op een later tijdstip van ons.


Wat willen we graag van je weten bij inschrijving:

Kom je alleen, kom je als koppel of misschien wel met zijn drieën?
Graag ook even de naam van je vismaten vermelden als je met meerderen komt.

Nummers van de VISpassen en de naam van de HSV waar je lid van bent?
an jezelf, en als je met anderen vist ook graag de gegevens van je vismaten.

Lage Vaart of Vaartplas?
Voor de Vaartplas hebben we 9 plekken, als je kiest voor de Vaartplas worden deze apart verloot. Als er teveel liefhebbers voor de plas zijn loten we eerst wie er op de plas terecht kan, en vervolgens welke stek je krijgt. Afvallers verhuizen automatisch naar de Lage Vaart.


Ga je na afloop mee naar de manege van Lies Beuker in Almere Buiten voor een gezamenlijke opwarmmaaltijd, ja of nee?
Als je dus wél meegaat is het inschrijfgeld 20 euro per persoon, als je dus niet meegaat is het inschrijfgeld 15 euro per persoon.


Vermeld ook even voor welke maaltijd variant je gaat, nummer 1, 2 of 3.


Vragen of opmerkingen? Reageren kan (mits je geregistreerd bent) in dit onderdeel.

Winterwedstrijd 2010. 909keg

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimewo 25 nov 2009 - 19:01

Het begin is er, de eerste aanmeldingen zijn al binnen. Let wel even op:

Bij aanmelden aub vermelden:

met wie ga je vissen;
waar wil je vissen (Vaartplas of Lage Vaart);
Blijf je mee eten, en zo ja, voor welk menu kies je dan?

En geef gelijk het nummer van je VISpas even door. Alvast bedankt Laughing Laughing .

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 14 dec 2009 - 19:40

Het begint weer lekker koud te worden. Ik moest gelijk weer denken aan de winterwedstrijd van vorig jaar, toen we moesten uitstellen ivm de vorst, en uiteindelijk noodgedwongen op de Lage Vaart belandden. Dat was wat Shocked Shocked !

Hopelijk hebben we dat dedoe dit jaar niet. Qua koppels loopt het overigens goed, momenteel zitten we op 16 zekerheidjes en nog een paar die zich wel aangemeld hebben, maar die nog niet betaald hebben. Maar goed, het wordt weer druk zat in de manege, want tot nu toe gaat op 1 na iedereen gezellig mee eten.

Voor de Vaartplas hebben we inmiddels 10 koppels, dus dat wordt sowieso loten. Begin januari hebben we nog een bijeenkomst met de club van het Spiegelkarper project, lijkt me een mooi moment om te loten. En wil je nog meedoen? Meld je dan maar aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 20:18

Iemand bereid om te vertellen hoe hij het gaat aanpakken??

Voor hengel 1 aan de eigen kant: ik zit te denken aan maden, en een stick-mix van gemalen pellets en wat grondvoer. en dan door dat voer een goede attractor: salminol? Kan, maar ik had net een flesje ketjap manis in mijn handen, en dat rook wel erg aantrekkelijk. Zou ook door het voertje kunnen lijkt mij ..... En vissen met een kleine fluor pop-up.

Voor hengel 2 een stukje verderop: alleen maar boilies, gedrenkt in de salminol. Licht voeren, en op de visdag een pva netje met wat stukjes en wat pellets.


En toch wel een paar dagen vooraf voeren, ik heb daar toch wel een goed gevoel bij.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 21:26

eerst een wak maken lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 22:13

Ja, dat lijkt me logisch! Maar dan????
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 22:24

eerlijk gezegd geen idee
dit is voor het eerst in mijn carriere dat ik in de winter ga vissen
tot vorig jaar hield ik het na de herfstvakantie voor gezien omdat mijn jongens dan ook geen zin meer hadden om te gaan vissen,maar nu ik weer een vismaatje heb vissen we nog steeds resultaten hebben we het maar niet over
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 10:08

Wel leuk dat iedereen zo openhartig is over zijn aanpak Rolling Eyes Rolling Eyes clown .

Ik heb me toch weer wat nieuws bedacht ........ een killer. Moet alleen nog even kijken of het werkt zoals ik bedacht had, maar dat weet ik morgen Laughing Laughing . Maar of ik het ga zeggen????
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 10:34

Jos, het ligt er maar net aan welke stek wij loten. Op de plas zou ik toch eerst goed moeten peilen en eventueel met een bootje het water op. Wij wonen in Houten en ik zal dan waarschijnlijk niet een groots opgezette voercampagne kunnen opstarten, maar ik ga misschien wel een dag vantevoren er voeren/vissen.

Hengel 1 waarschijnlijk met pellets en een PVA zakje met lekkere snuisterijen (pelletjes, grondvoer met Salminol)

Hengel 2 uiteraard een snowmannetje met fluo-popupje en de boilies gedrenkt in een overheerlijk maispapje, dit zal het voor mij wel gaan worden. PVA zakje erbij met gebroken boilies en pelletjes.

Meestal leg ik een hengel aan mijn eigen kant en de andere hengel voor het riet aan de overkant, in de winter wil ik ook wel eens de vaargeul proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:25

Jan Sturkenboom schreef:
maar ik ga misschien wel een dag vantevoren er voeren/vissen.
Ik ben zeker van plan om vooraf een keertje te trainen als het weer het toelaat, lekker met 3 hengels in het Kotterbos Laughing Laughing Laughing . Jaja, heb de pas van de Federatie al binnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:34

Jajaja doe maar ruig, deze sukkel heeft het vandaag pas gepost No , ik denk dat ik nog wel even kan wachten op mijn pas.


Laatst aangepast door Jan Sturkenboom op ma 28 dec 2009 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:34

Heeft bij mij ongeveer 3 weken geduurt ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 20:45

Winterwedstrijd 2010. Bash Dat is dan weer lekker geregeld door mijWinterwedstrijd 2010. Bash
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 21:38

Jos Holla schreef:
Wel leuk dat iedereen zo openhartig is over zijn aanpak Rolling Eyes Rolling Eyes clown .

Ik heb me toch weer wat nieuws bedacht ........ een killer. Moet alleen nog even kijken of het werkt zoals ik bedacht had, maar dat weet ik morgen Laughing Laughing . Maar of ik het ga zeggen????

ja zo leer je wat van elkaar als je openharrtig bent lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 21:47

Ja ehhhh ...... moet ik dan steeds de boel lostrekken?

Oké, ik zal het verklappen: ik heb een blikje mais gepureerd, en ingevroren. De bedoeling is om dit bevroren en wel op de stek te gooien, zodat je een schitterend hoopje bij je haakaas krijgt. De enige vraag is echter: zal het zinken, of blijft het drijven??

Vervolgens kan je er natuurlijk nog van alles aan toevoegen. Salminol, maar misschien ook wel ketjap. Maar wat ik uiteindelijk heb gedaan vertel ik wel als ik de hoofdprijs in ontvangst neem Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimema 28 dec 2009 - 22:59

hey jos ik kan je melden dat het zinkt Very Happy heeeel goed id wij doen dat namelijk al een posje namelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:15

Da's goed nieuws, dan kan ik daar weer mee verder. Er moet natuurlijk nog wel een persoonlijk tintje aan gegeven worden Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:38

Jos, hoe lang denk je dat het nodig heeft om te ontdooien als de watertemperatuur een graad of 5 is sunny , dan is de winterwedstrijd al afgelopen (denk ik), maar het is het proberen waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 9:42

Dat is ook weer een punt .......... Testen maar! Maar voor het voorvoeren moet het kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 10:29

Maar het valt natuurlijk wel heel langzaam uit elkaar, het is het proberen en testen waard. Mijn maispapje begint nu ook aardig te ruiken in de schuur tongue , ben benieuwd of dat nog wat gaat opleveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 10:31

Volgens mij is het niet meer te harden in die schuur van jou lol! lol! .

Er staat een emmertje water buiten, kraanwater was een graad of 12, dus ik moet nog even wachten. Daarna gaat de bende erin .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 13:15

Oké, dat lost dus niet echt lekker op silent pale pale .

Dan moet het toch maar een emmer drap worden, getverderrie .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 17:12

Jos je kunt het even in de gaten houden en kijken hoelang het duurt voorat het echt uit elkaar valt, het geeft namelijk wel continu een aroma af tijdens het smelten. Het heeft wel iets, misschien is het ook wel wat voor op het kanaal zit ik te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 17:23

In water van 5`c was na 1 uur slechts een klein stukje afgebladdert. Ik weet niet of karpers van ijsjes houden ..... Ik ga het anders doen, weet alleen nog niet hoe. In ieder geval nog even verder testen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitimedi 29 dec 2009 - 18:15

Jan Sturkenboom schreef:
............... Wij wonen in Houten en ..........................

Jan,

Het heeft niks met de wedstrijden te maken maar zit er ook vis in die plassen bij Ravenswade, daar bij de Stiho en Gamma achter?

Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2010.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2014.
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: