Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2010.

Ga naar beneden 
+8
Michel
Rene Zwaap
Marc Heerema
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 11:15

Zo is het. De vaart ligt nog steeds open, momenteel schijn er een lekker zonnetje, dus knallen maar!!!

Net een nieuwe fluitketel bij de Action gehaald, want een warm bakkie koffie lijkt me wel aangenaam Laughing Laughing . En verder ben ik er eigenlijk helemaal klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 11:21

Ik moet alles nog regelen... Maar dat gaat goedkomen.

Mocht hij nou toch dichtvriezen... kan je dan niet even met een bootje heen en weer varen Smile

Ik heb er wel veel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 12:33

Wat mij betreft mag het snel zondag zijn , heb alles al klaar staan ! strategie ook al bepaald (ik denk dat ik me aasje in het water deponeer) Very Happy , daarna lekker in het sunny ga Sleep , tot ik wakker wordt van een gillende Fox pieper. lol!

Voor je het weet is de dag alweer om , en wachtten we op leuke fotoos en verslag (met zn allen in de ballenbak).

Affijn we zien wel hoe het loopt toch , heb er in ieder geval wel veel zin aan!

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 13:04

Ik sla over, maar dat zal een ieder begrijpen Crying or Very sad
Wie weet kom ik ff buurten, maar ik mag geen auto rijden de komende 2 maanden dus weer behoorlijk gehandicapt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 14:09

De terrasverwarming staat te branden in de schuur, had nog van gisteren een beetje last van de ijsvorming op alle materialen en gezien de voorspellingen had ik er weinig hoop op dat het droog en ijsvrij voor zondag zou zijn lol! . Heb er vreselijk veel zin en ga nu nog gauw wat (W)onderlijntjes knopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 14:14

Zodadelijk even de kachel testen bom scratch . Ik denk dat ik de hengels maar uit de pouches haal, met die kou krijg ik ze er waarschijnlijk toch niet meer in Laughing . Einde wedstrijd alles afknippen, dat zie ik later thuis wel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 18:22

Voor ik het vergeet:

willen degenen die meedoen misschien een paar leuke sfeerfoto's maken voor in het verslag???

Alvast bedankt!

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 2h35uys

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 23:05

[quote="Jos Holla"]Voor ik het vergeet:

willen degenen die meedoen misschien een paar leuke sfeerfoto's maken voor in het verslag


sfeerfoto,s??????????

alleen van de karpers natuurlijk No (en de beker) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 8:40

Jan Sturkenboom schreef:
De terrasverwarming staat te branden in de schuur, had nog van gisteren een beetje last van de ijsvorming op alle materialen en gezien de voorspellingen had ik er weinig hoop op dat het droog en ijsvrij voor zondag zou zijn lol! . Heb er vreselijk veel zin en ga nu nog gauw wat (W)onderlijntjes knopen Wink

Op dit momment vriest het 9.7 graden en is het nagenoeg windstil de HV waar ik langsgelopen ben met de hond is dicht gevroren , echter denk ik vandaag met de zon dat het ijs wel weer smelt .

Blijft spannend wat het worden gaat zondag! Very Happy

Maar ik fiets zo wel ff langs het wedstrijdtraject , als water open is zal ik meteen me naam bij de stek zetten cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 10:13

kom net van de trekweg af......je raadt het nooit????

Wilde alvast stiekem wat voer droppen......nou....dat ging em dus niet worden.....alles dicht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 10:37

idem dito had afgesproken met maatje om licht te strooien.
Denk dat het zondag niks word Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 10:48

Dat denken wij ook niet, zeker gezien de verwachtingen:

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 2gso0hx

Behoorlijke vorst, maar vooral weinig wind. Best mogelijk dat de vaart vanmiddag open ligt, maar eerlijk gezegd weet ik bijna zeker dat hij dan morgenochtend weer dicht ligt, en voor zondagochtend hetzelfde. En omdat sommige mensen van ver komen hebben we de knoop doorgehakt:

De winterwedstrijd is uitgesteld naar zondag 28 februari!!

Zitten we wel op een schoon parcours Laughing Laughing , want de schoonmaakdag is de 27e. Voor het eten gaan we waarschijnlijk weer naar de manege, maar dat moet ik eerst nog even bespreken.

Tot slot stuur ik iedereen straks nog even een mailtje. Balen, maar het is niet anders.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 11:34

Overigens kunnen we nog wel deelnemers kwijt aangezien er verder toch nog geen hond gaat vissen Laughing Laughing , dus als je interesse hebt hoor ik dat graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Ja   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 11:44

Hoi Jos,

Ik heb zeker intresse om mee te doen, kun je mij de aanvangstijd(en) geven, ik kom namelijk 's morgens (07:00) uit de nachtdienst, dus misschien kan ik in keer door Shocked Maar dan hoop ik wel niet te kunnen slapen door de piepers..... rabbit

Trouwens: het sierwater om het huis ligt ook steeds dicht, maar dan haal ik het weer open met de boot en de lange stok zodat er zuurstof in water blijft.

Groetjes,

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 11:49

Hallo Jeroen;

de wedstrijd begint om 8:00 uur, verder staat alle info op bladzijde 1 van dit topic, als je mee wilt/kan doen hoor ik dat graag van je.

Gek wordt ik ervan Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 13:16

Dat is zeker balen zeg, had er ook al rekening meegehouden dat het dicht zou vriezen. Nu kan ik de 27e ff wat voeren na de schoonmaakdag, scheelt mij ook weer heen en weer tuffen Very Happy . Elk nadeel heeft ook zijn voordeel en we zitten dan op een schoon stukkie gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 13:23

Nou je het zegt, had ik nog niet eens aan gedacht. Ik kan ook gelijk na afloop het parcours uitzetten, scheelt ook weer een ritje. En omdat ik menigeen de stek aan kan wijzen hoef ik ook niet al te veel bordjes te plaatsen, ideaal!

Zo zie je maar weer: elk nadeel heeft zijn voordeel Laughing Laughing

Jos Holla schreef:
Hallo Jeroen;

de wedstrijd begint om 8:00 uur, verder staat alle info op bladzijde 1 van dit topic, als je mee wilt/kan doen hoor ik dat graag van je.

Gek wordt ik ervan Laughing Laughing Laughing .

Ik zit even terug te lezen: ik bedoelde toch echt het weer, hoor Embarassed Laughing .

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 14:40

Ik liep net trouwens even over mijn stek, maar het voertje doet het goed:



.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 14:56

Very Happy jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 18:15

De toestemming van de Federatie voor de 28 is binnen, dat is vlot Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 18:57

Jammer dat de Vaart dicht zit!

Dubbel pech, heb Jos en Marc net laten weten dat ik de 28e niet kan.
Zit ik bij FC Twente - NEC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 19:08

denk dat we het allemaal wel jammer vinden maar wie had dit nou kunne bedenken zo,n winter . helaas op naar eind van de maand maar weer eerst ff schoonmaken . en dag erna lekker vissen . komt vast goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimevr 12 feb 2010 - 19:33

Tuurlijk komt dat goed. Wordt wat druk, maar goed komt het zeker Laughing ! En jammer van Wilco en Frank, het is niet anders.

Overigens wordt het weer ook wat milder:

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 2dj747r

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimeza 13 feb 2010 - 11:24

Jos Holla schreef:
Voor het eten gaan we waarschijnlijk weer naar de manege, maar dat moet ik eerst nog even bespreken.
Manege is weer geregeld, dus het wordt weer snert en patat. Lage Vaart lag trouwens al weer aardig open, behalve aan de kanten, daar lag nog een meter of 2 ijs. Maar goed, al ligt hij morgen weer helemaal open, dat gokje konden we niet nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitimema 15 feb 2010 - 9:23

zier er allemaal somber uit zo met de nieuwe vorstperiode in het vooruitzicht......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2010.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2013.
» Winterwedstrijd 2014.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: