Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2010.

Ga naar beneden 
+8
Michel
Rene Zwaap
Marc Heerema
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimevr 26 feb 2010 - 19:19

We zijn er klaar voorrrrrrrrrrrrrrrrr What a Face cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimevr 26 feb 2010 - 19:58

EN KOUD clown albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimevr 26 feb 2010 - 20:12

Marc Heerema schreef:
EN KOUD clown albino

Ja op de noorpool Laughing Laughing Laughing Laughing lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 2:52

Zal proberen ff iets serieus te plaatsen Very Happy

Zondag is een ronduit slechte en herfstachtige dag met periodiek veel regen of buien. Er wordt zo`n 20 mm aan neerslag verwacht. Middagtemperatuur 6 tot 11 graden. In de loop van de ochtend zal de zuidoostenwind in kracht gaan toenemen. In het zuidoosten wordt de wind krachtig of hard, windkracht 6 of 7. Ook bestaat er in het zuidoosten kans op zware tot zeer zware windstoten tot rond 100 km/u. In het noorden van het land staat duidelijk minder wind. In de middag ruimt de wind naar het zuidwesten en in de avond naar het westen.

wowwwwwwwwwwww gelukt Very Happy

We zullen het wel zien allemaal , zal me Oval hufterbestendig vastmaken scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 6:08

Eindelijk gaat het dan gebeuren, maarrrr ........... regen, regen, regen. Beetje jammer Sad Sad Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 17:23

Hoe is het verlopen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 18:19

HeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl Spannend, zeg nog niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 18:23

NAT Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 18:56

lekker geslapen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 18:58

heeeeeel erg nat maar ben wel blij en moe ........................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 19:00

Vooral zeeeer vochtig...... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 19:29

Het was vandaag heeeeeeeeeeel erg en nat en een beetje modderig Wink , jongens bedankt voor het eruittrekken van de auto van mij en mijn maatje. Op de weg terug zijn ze toch nog lekker schoongespoeld Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 19:32

Graag gedaan Jan
Ik had `sochtends het zelfde probleem toen was ik ook blij dat ik geholpen werd(nog bedankt Henk)

mvg Gaby
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 20:07

je was niet de enige jan hoor haha ik was ook de bok maar volgens mij heeft gaby mij ook geholpen was wel weer ff leuk zo onder elkaar leer steeds meer mensen kenne ps erg blij met de delkims
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 20:10

Wel een beetje balen aan het eind Jan, maar ik kon echt niks voor je verzinnen. Ook omdat het eten al zo snel werd gebracht. Gelukkig waren er wat mensen die jullie na afloop wilden helpen, ik heb met nog 4 jongens bij de manege staan wachten totdat we hoorden dat het ging lukken, toen zijn wij ook naar huis gegaan. Het eten heb je dus helaas gemist, maar dat maak ik nog wel goed met je.

Het was echt nat vandaag, en helemaal niks gevangen, wat ik ook wel een beetje verwacht had. Ik vraag me dan ook af of we hiermee door moeten gaan. De vangsten zijn minimaal, en als je zoals deze keer 3x uit moet stellen is het wel allemaal wat lastig te behappen. Anderzijds heeft het ook wel weer wat, en als ik er mee stop heb ik voor niks een kachel gekocht Laughing Laughing . Ik zal er eens een poll tegenaan gooien.

De prijzen waren in ieder geval mooi, we hadden 6 tevreden winnaars volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 20:18

mischien is het ind een optie om na september nog een wedstrydje te houden ? ipv maar goed wachten de poll wel ff af tot eind van de maand zoiezo
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 21:00

Ja Jos dat komt wel goed met dat eten Smile heb thuis maar ff gegeten, het was ook niet zo slim van ons, maar de grond voelde vrij hard aan 's ochtendsvroeg. Alleen die regen maakte alles een beetje extra zompig. Was ook blij met de hulp, er stopte zelfs een passant met een 4WD, maar ook die kwam bijna vast te zitten. Die moest er ook uit geduwd worden Laughing . Het heeft wel wat zo'n wedstrijdje vroeg in het seizoen, je kunt het ook eventueel op het einde van het seizoen gaan organiseren, eind november misschien.
We wachten de poll wel af, we hebben in ieder geval wel lekker gezeten/gegeten hoor, het was toch rustig met de aanbeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 21:10

Tja, maar het geeft een vervelend gevoel dat je op dat moment even niks kan verzinnen ......

Heeft er iemand misschien nog wat foto's voor het verslag??? Maakt niet uit wat erop staat, althans, er zijn natuurlijk grenzen
lol! lol! .

Rene, die van jou heb ik ontvangen, bedankt alvast.

Hier 2 plaatjes van ons:

12:45 uur:
Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 2imgpz

14:08 uur:
Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 33e3pzq

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: winter(regen)wedstrijd   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 22:37

Jaja het was me het weertje wel. Evil or Very Mad Toch wel lekker zo even uitwaaien. Sleep Helaas is het jammer dat er niets gevangen is, maar we waren in goed gezelschap konden we thuis tenminste vertellen dat de rest ook niet gevangen heeft. Toch heeft mijn broer een mooie prijs in de wacht weten te slepen hartelijk dank daarvoor. (zal hem binnenkort wel inwijden op het forum)
En ach en een beetje vertier zo op het einde van de dag, het duwen van een paar auto's doet een mens goed. lol!
Gelukkig zijn Jan en Maarten weer losgekomen uit die blubber.

En geweldig dat er toch nog zovelen even gingen helpen na het eten.

Geweldig jongens! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 22:42

Leuke middag gehad en blij met mijn prijs!!
Zit een hoop leukspul en en die crusha stond ook al een poosje op mijn verlanglijstje cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimema 1 maa 2010 - 9:01

Ik lag wel lekker zo in de regen...gelukkig wel op tijd mijn auto van het gras gehaald......was een leuke dag zo!!


Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 30ifcp3



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 2nsxith
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimema 1 maa 2010 - 11:13

Ik wil de positieve kanten van de winter( regen) wedstrijd even noemen.

-Had net via marktplaats een tentje gekocht en gelukkig helemaal waterdicht.
-Na enkele maanden niet gevist te hebben, eindelijk weer een dag dat je gewoon winden kan laten zonder commentaar van de vrouw.
-De eerste wedstrijd van het jaar en 30 koppels allemaal 1ste geworden.
-De samenhorigheid na afloop toen er een paar in de modder bleven steken.
-Even lekker wat slaap inhalen na al die nachten Olympische spelen kijken.
-Thuis komen en iedereen in een deuk van het lachen. ( ze hadden al voorspeld dat we niks zouden vangen)
-Een nieuw type rig gefabriceerd. Naast de snowman nu ook een Mushroom. ( MARK FOTO,S)
Zo kan ik er nog wel wat opnoemen.

Jos bedankt voor het organiseren en tot de volgende wedstrijd.
Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Veel_regen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: neuro linguistisch programmeren   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimema 1 maa 2010 - 11:36

Zie het maar als een beproeving van Mentale Kracht en Positief denken , die Sjakaa verdiend aan ons niks dat garandeer ik je Very Happy neuro linguistisch programmeren en over gloeiende kolen lopen allemaal onzin , gewoon winterwedstrijd van de KCA meedoen das stapje verder! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimema 1 maa 2010 - 11:49

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Bravo zo is het maar net Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitimema 1 maa 2010 - 19:43

alleen jammer dat er niks gevangen is.het was gezellig en ik ben blij met de digital weegschaal van fox.
nog de complimenten voor het organiserin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2010.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2014.
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: