Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011.

Ga naar beneden 
+9
Ruud Hinse
Gaby
Johan
Jan Sturkenboom
Wilco
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 9:41

Een winterwedstrijd in 2011???

Heel apart, er blijkt toch wel belangstelling voor een winterwedstrijd te zijn. Nou is het ook wel leuk natuurlijk, maar ik denk dat er in de huidige opzet nooit een visje op de mat zal komen. Daarom zit ik te denken aan een winterwedstrijd in dezelfde opzet als de Vrije slag, maar dan natuurlijk met een paar kleine verschillen.

Ik zit te denken aan koppels van max 2 man, ik denk aan het vooraf bepalen van een stek ergens in Flevoland zodat voeren een optie is, verder weer foto's met een button, en na afloop ergens eten. Ik overweeg zelfs om een derde hengel toe te staan voor degenen die een derde hengel vergunning aangeschaft hebben, en ik denk aan een wisseltrofee in plaats van prijzen. Ik overweeg zelfs voerbootjes toe te staan .............

Maar hoe denken jullie daarover?? Dat hoor ik dus graag, dus barst maar los. Bijvoorbeeld liever toch met prijzen? Geen probleem, zeg het maar.

Winterwedstrijd 2011. 909keg

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 13:35

goed plan...vooral dat we zelf een stek kunnen kiezen....ruim op tijd aangeven lijkt mij.....wisseltrofee altijd leuk als hoofdprijs....voerboten maakt me niet uit en een derde hengel erbij vind ik een strak plan......of te wel ik ben enthousiast!

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 15:51

goed plan

alleen voor mij andersom wel voerboot geen derde hengel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 16:56

uitstekend plan!!!
voerboten YES!!!!
derde hengel NO!!!

kan ik al vast gaan voeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 17:40

Ja hoor Mark , als je zeker weet dat je er zit zou ik er voor gaan Laughing
Voer ze maar dik geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 17:48

twee hengels met voerboot en eigen stekkeuze ,en ook nog mogelijkheid om voor te voeren......... zal er dan toch eindellijk vis uit komen met deze winterwedstrijd , kan haast niet anders toch......? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 18:23

Doen!
3e hengel...ja

Voerboot....ja
Voorvoeren...ja
Opblaasboot ...ja

Overnachting.... ook goed, voor de echte mannen.....

Max. team van 2 man/vrouw..... nee, net zoals teamwedstrijd, zelf bepalen hoe groot je groep is.
Hoe meer zielen,hoe warmer......!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 18:46

Eigen Plek: Ja
Voorvoeren: Ja
Voerboot: Ja
Derde Hengel Niet Noodzakelijk maar waar mogelijk is graag...
Gezellig ngenieten tijdens diner en borrel: Ja.
Wel met een ander is denk ik wat gezelliger........Zwager??????
Hahahahah

Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 19:06

Eigen plek: Ja
Voorvoeren: Ja
Voerboot: Hmmmmmmm moet ik nog over nadenken
Derde Hengel: indien iedereen het mag dan wel, maar geen uitzonderingen maken ivm derede hengelvergunning
Gezellig nagenieten tijdens diner en borrel: Ja, graag
Teamwedstrijd: ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 19:16

Derde hengel: JA
Voerboor: Ja
Eigen stek: Ja...

Aantal personen: 2 voldoende.

Kortom ik ga vast voeren...
Heeft Arie z'n machine weer aan???
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 19:47

Martin schreef:
Derde hengel: JA
Voerboor: Ja
Eigen stek: Ja...

Aantal personen: 2 voldoende.

Kortom ik ga vast voeren...
Heeft Arie z'n machine weer aan???
Laughing

Nee volgens mij niet maar wel 70 kg voor de 50% korting geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 20:08

ik vind derde hengel zeker niet omdat:

er dan toch een voordeel is voor diegene die met 3 hengels mogen vissen ten op zichte van diegene die die vergunning niet hebben


ik snap dat dat met een (voer)boot ook is maar voeren kun je op meerdere manieren dan alleen met een boot zoals .spod ,kattapult, boiliepijp enz

maar goed dat is mijn mening


teams mogen van mij ook groter als 2 man maakt me niet uit alleen het is tijdens de winter wedstrijden tot nu toe al niet wild met de vangsten als je dan voor een gemiddeldgewicht p.p moet vissen dan kon het wel eens nog moeilijker worden Shocked

Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 20:39

denk dat ik niet mee doe met de winter wedstryd ik ben niet zo goed in winter vissen Laughing Laughing cheers bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 20:43

RodyCalis schreef:
Eigen Plek: Ja
Voorvoeren: Ja
Voerboot: Ja
Derde Hengel Niet Noodzakelijk maar waar mogelijk is graag...
Gezellig ngenieten tijdens diner en borrel: Ja.
Wel met een ander is denk ik wat gezelliger........Zwager??????
Hahahahah

Groetjes Rody

Een wedstrijd vissen met een ander dan je zwager???... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 21:31

Martin schreef:
Derde hengel: JA
Voerboor: JaEigen stek: Ja...

Aantal personen: 2 voldoende.

Kortom ik ga vast voeren...
Heeft Arie z'n machine weer aan???
Laughing

voerboor is altijd toegestaan Martin...... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 21:34

Gaby schreef:
Martin schreef:
Derde hengel: JA
Voerboor: JaEigen stek: Ja...

Aantal personen: 2 voldoende.

Kortom ik ga vast voeren...
Heeft Arie z'n machine weer aan???
Laughing

voerboor is altijd toegestaan Martin...... lol! lol! lol!


Embarassed Embarassed Embarassed

Ik bedoel natuurlijk voerboot...

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 22:20

Mark van de Laar schreef:
uitstekend plan!!!
voerboten YES!!!!
derde hengel NO!!!

kan ik al vast gaan voeren?


lol.......tropische temperaturen bij jou zeker?

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 14:45

Nou ik doe zeker mee!!!!!!

En ik weet al waar ik wil zitten. Very Happy Wink Wink Wink Very Happy

Mag ik bij deze mijn stek al reseveren.haahahahha.

Ik weet alleen nog niet met wie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 14:52

Mijn maat is inmiddels ook bekend hahaha. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:11

Je kan in dit topic zo zien wie er allemaal een voerbootje hebben Laughing Laughing Laughing .

Doelstelling is dat er in ieder geval een keertje vis uit moet komen, daarom wil ik eigenlijk alle middelen toestaan (het gebruik van een rubberboot overigens liever niet). Ik wil er toch een teamwedstrijd van maken, waarbij je zelf bepaald met hoeveel man je gaat vissen. De score wordt niet gedeeld, dat doe ik met de vrije slag ook niet meer. Ik vraag me namelijk af of je nou zoveel meer kans hebt met meer hengels.

De meesten zullen voor een brug kiezen, hoeveel hengels kan je dan kwijt? Als je met 4 man vist (beide kanten van de brug 2) dan zit het al vol met lijnen denk ik. En dan nog moet ik maar zien of er vis uit komt.

Maar we zijn hier natuurlijk vreselijk democratisch clown affraid , dus voor die derde hengel zal ik een poll openen, datzelfde doe ik dan met de voerboot.

Overigens is dit gewoon brainstormen en polsen totdat de inschrijving start, dus geef vooral je mening. Maar dan wel het liefst met onderbouwing Laughing .

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:47

als je toch denkt dat de kansen niet groter zijn met een derde hengel stel het dan niet voor Very Happy Very Happy

dan is die derde hengel ook niet nodig Very Happy Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:42

Ik vraag het me af, maar weet het niet zeker. Daarom moeten we het maar een keer proberen Laughing Laughing . En het staat zo mooi, zo'n derde hengel tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 17:48

jos je mag mijn voerboot wel gebruiken hoor bij de winter wedstryd . vis deze keer niet mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:01

Mark rody gaat met z,n vriendin in EEN slaapzak liggen,, beter dan naast je zwager liggen toch? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:03

Even niet aangevallen voelen hoor!!!!!

Ik denk dat als je met drie hengels vist je ook meer zou moeten kunnen vangen mits je de derde hengel goed gebruikt je kan ze natuurlijk allemaal op een hoop gooien omdat je drie hengels op je pod wil hebben omdat het zo mooi staat maar de vis kijkt er niet naar hoor of het mooi staat op de pod.
het gaat uiteindelijk dat je vis vangt en daarom vis ik liever met steunen en niet drie hengels op een pod naar een stek (mits dit de situatie toelaat).
Willen mensen met drie hengels vissen prima vooral doen als je denkt dat je daarmee je kansen vergroot

Waarom zal iedereen naar een brug gaan ben er van overtuigd dat als je een voerstek maakt buiten de brug en gewoon op een recht stuk van het kanaal je ook je vissen kan vangen,vindt het eigelijk wel grappig karpervissers zijn net kudde dieren als de ene goed vangt in de winter bij de brug dan moet iedereen opeens bij de brug vissen.
De reden dat ik bij de brug ben gaan vissen is omdat ik vrij makkelijk kon voeren met klein aas in het midden van het kanaal.

Ook de brug en een voerboot of rubberboot geven geen garantie voor vangen hoor.
Ik denk als je zoiets organiseerd en wilt dat er gevangen gaat worden dan moet je iedereen ook echt zijn gang laten gaan,denk ook niet dat het de naam winterwedstrijd moet hebben maar meer iets van START VAN HET SEIZOEN.
In de winter zijn er echt hele goede vangsten mogelijk in het kanaal mits je je maar aan een voorwaarde houd als je teveel voert dan vang je niks voer je te weinig dan kan je vangen.
is heel tegenstrijdig met het gevoel van voorjaar.

Wat mij betreft allles toegestaan zoals je normaal ook zal vissen,mits je je aan de regels houdt van de vispas.maar dit likt me duidelijk.

En denk erom vis veilig bij de brug Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: