Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011.

Ga naar beneden 
+9
Ruud Hinse
Gaby
Johan
Jan Sturkenboom
Wilco
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:26

Wilco schreef:
Erwtensoep of bruine bonen soep (Is beide wind gevoelig dus gaat alleen om de smaak!)
Geen van beide!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:31

Patat met 1 frikandel of patat met twee frikandellen of patat met een kroket en een frikandel.
Met veeeeel pinasaus uitraard geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:10

weinig of nix vangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 22:06

Opzet een beetje als de Vrije slag??....Houdt dat dan ook in dat er minimaal een nacht bijzit?????

Eigen stek keuze incl. voorvoeren: JA
Derde Hengel: JA
Happie, drankie, nalullen: JA, JA Gezelli.
Wisselbeker: JA ( en dan inderdaad zoals al eerder geopperd elk jaar de winnaars erop )

Voerboot....gemengd gevoel over. Ik bedoel hiermee...Voor de genen die een boot hebben / kunnen betalen is het makkelijk JA zeggen, maar ik vind denk ik dat het wel zo eerlijk mogelijk moet zijn voor iedereen dus allemaal wel of allemaal niet.

Ja ik weet / snap het dat je dit ook voor de derde hengel vergunning kan zeggen, maar ik vindt ( zonder in een ander zijn portomonix te KUNNEN en WILLEN kijken )....het verschil tussen de prijs van een voerboot en een derde hengel vergunning wel heel groot. Een bootje begint bij zeg ff € 400,00 en een derde hengel vergunning kost omgerekend nog geen € 0,50 per week en lijkt mij voor een ieder wel te betalen.( 3de hengel hebben de meesten en is anders makkelijker te lenen van wie dan ook dan een voerboot ). Dus vandaar 3de hengel JA , voerboot Nee of onder voorbehoud. ( allemaal wel of allemaal niet )
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 7:38

EEhhh, dat iemand hem niet heeft is voor mij geen reden om hem wel of niet te accepteren als middel voor de wedstrijd.
Niet iedereen heeft een spodrod, moeten we die ook maar niet mee nemen en alleen een voerboot zonder dieptemeter want wie heeft dat..een select groepje.
Een kachel voor in je tent mag ook niet want die heeft ook niet iedereen, en lekkere dikke winterlaarzen ook niet, ik ken een deelnemer die dat niet heeft. Wink

Tja, eens zal die eerste keer toch komen, het is een keuze om dingen wel of niet te kopen, de een wil er meer aan uitgeven dan de ander.
Ik weet nog toen we begonnen met de wedstrijden 5 jaar geleden dat we koppels hadden die hadden geen oval en twee verschillende hengels (stokken) en diezelfde koppels doen nu nog steeds mee, en die uitrusting is echt niet hetzelfde Razz
Dingen veranderen, een voerboot hoort er tegenwoordig gewoon bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 7:47

Marc Heerema schreef:
een voerboot hoort er tegenwoordig gewoon bij.

tot zover ben ik het met Marc eens , echter van die voerboot ......noem het maar overbodige luxe voor de verwende karpervisser. tsja das mijn mening dan he.... clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 8:31

hans even niet aangevallen voelen bedoel het niet vervelend Very Happy

je hebt wel een beetje gelijk qua boot maar er zijn meerdere manieren van voeren!! Exclamation

zoals marc ook al een beetje zegt, wie zegt dat iedereen die hem heeft hem ook gebruikt ? gaat er om of je voor of tegen bent voor het regelemant


een derde hengel is misschien maar 50 ct per week maar moeten diegene die hem verder niet willen hebben(net als ik ) hem dan maar wel aanschaffen???? of dan maar zonder derde hengel vissen??

het prijs verschil is aanzienlijk maar je kan denk ik niet zeggen, het ene is goedkoper dus moet je die maar aanschaffen het andere is duurder dus dat verbieden we dan tijdens de wedstrijd !!

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 9:53

Als er met 3 hengels gevist gaat worden kan je toch ook gewoon niet mee doen Laughing
Het is niet verplicht he geek
Net als die 3 hengelvergunning, niet verplicht Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 9:56

en als je geen boot hebt ook maar niet Very Happy Very Happy

is ook niet verplicht Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 10:06

Ik zou de strijd aangaan gewoon met twee hengels , ongeacht of er met drie gevist mag worden !
Ik heb dan ook het voordeel , dat ik een voerboot heb , alhoewel voerboot is verkeerder woord in een winterwedstrijd , laten we het op uitvaarboot houden (want dat beetje voer wat je meenemd per hengel is minimaal). Voor de rest van de seizoenen is het wel weer een voerboot!!
(snap je het nog) Mad
kom op nou mensen doe niet zo moeillijk , gaat toch nergens over zo winterwedstrijd , zie het als een gezellige bijeenkomst met na afloop , kop soep of whatever.....
Hulde aan hen die wat vangen , maar als ik niks vang heb ik evengoed leuke dag gehad!


gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 10:10

Rene Zwaap schreef:
kom op nou mensen doe niet zo moeillijk , gaat toch nergens over zo winterwedstrijd , zie het als een gezellige bijeenkomst met na afloop , kop soep of whatever.....
Hulde aan hen die wat vangen , maar als ik niks vang heb ik evengoed leuke dag gehad!


gr.

Rene

su ist
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 11:13

Rene Zwaap schreef:
Ik zou de strijd aangaan gewoon met twee hengels , ongeacht of er met drie gevist mag worden !
Ik heb dan ook het voordeel , dat ik een voerboot heb , alhoewel voerboot is verkeerder woord in een winterwedstrijd , laten we het op uitvaarboot houden (want dat beetje voer wat je meenemd per hengel is minimaal). Voor de rest van de seizoenen is het wel weer een voerboot!!
(snap je het nog) Mad
kom op nou mensen doe niet zo moeillijk , gaat toch nergens over zo winterwedstrijd , zie het als een gezellige bijeenkomst met na afloop , kop soep of whatever.....
Hulde aan hen die wat vangen , maar als ik niks vang heb ik evengoed leuke dag gehad!


gr.

Rene


Ik denk dat hier niets meer aan toegevoegd hoeft te worden René cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 15:44

Rene Zwaap schreef:
Ik zou de strijd aangaan gewoon met twee hengels , ongeacht of er met drie gevist mag worden !
Ik heb dan ook het voordeel , dat ik een voerboot heb , alhoewel voerboot is verkeerder woord in een winterwedstrijd , laten we het op uitvaarboot houden (want dat beetje voer wat je meenemd per hengel is minimaal). Voor de rest van de seizoenen is het wel weer een voerboot!!
(snap je het nog) Mad
kom op nou mensen doe niet zo moeillijk , gaat toch nergens over zo winterwedstrijd , zie het als een gezellige bijeenkomst met na afloop , kop soep of whatever.....
Hulde aan hen die wat vangen , maar als ik niks vang heb ik evengoed leuke dag gehad!


gr.

Rene

als je verkeerde verkeerd schrijft krijg je verkeerder
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 16:00

karpermarc schreef:
als je verkeerde verkeerd schrijft krijg je verkeerder

Ooooh, die! Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 17:34

@ Marco: Ik voel me zeker NIET aangevallen hoor Smile)))

Er werd volgens mij gevraagd door Jos, eeens mee te denken / ideeën te opperen....en graag je zaken te beargumenteren ook. Het was zomaar even een optie om misschien eens over na te denken. Wat mij betrefd maakt het niet uit...Ik kan met 12 Hengels vissen als ik wil, en heb ook de beschikking over een voerboot met Fishfinder/dieptemeter als het nodig is dus voor mij totaal NO Problemo.
Maar alleen maar opperen dat mensen iets niet willen kopen is wel een beetje kort door de bocht denk ik....er zijn er zat die DAT soort zaken niet kunnen betalen, of een iets lastigere partner hebben als velen van ons .....Maar dit terzijde.

Verder inderdaad ieder zijn eigen keus waar die wel of geen geld aan uitgeeft ....Vrijheid Blijheid zullen we maar zeggen. Maar er zijnmensen die misschien van alles in het water gooien of wat dan ook, maar overal als eerste om vrijstelling voor staan te vragen als het om vergunningen of dergelijke gaat. lol! lol! dat is dan wel raar. Maar ook dit even terzijde en ieders eigen keuze lol.

Maar nogmaals, voor mij verder totaal geen probleem wat er wel en niet mag cheers Als van te voren de regels maar duidelijk zijn en GEZELLIGHEID bovenaanstaat. ( + Iets goed warms te knagen als ik voel hoe koud het nu is lol ).


Laatst aangepast door Hans de Jong op wo 1 dec 2010 - 17:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 17:38

pciesss Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 0:03

Hmmmmm, saté, rookworst, soep ....... kacheltje in de tent, de hele dag piepen dat het klote weer is en dat dit echt de laatste keer is, op de klok kijken en zien dat de tijd niet opschiet, dan de hele bende misschien wel nat inpakken, hopen dat de auto niet vastzit waardoor je het eten mist ( Laughing Laughing ): gezellig hoor Rolling Eyes Laughing


Maar als ik eerlijk ben: ik hoop dat er sneeuw ligt pale affraid albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 7:56

Ik hoop dat er sneeuw valt tijdens de wedstrijd, niet waaien please,
In een sneeuwbui foto's maken met een net gevangen karper, lijkt me heerlijk!

Rene, hoeveel snert en worsten moeten er mee?
Ik stel voor dat we een hele pan brouwen en die de hele dag op een laag pitje zetten!
Werkt ook een beetje als een kacheltje Wink

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 8:15

Marc Heerema schreef:
Ik stel voor dat we een hele pan brouwen en die de hele dag op een laag pitje zetten!
Werkt ook een beetje als een kacheltje Wink

Marc

Ben je Mesjogge , wat denk je wat euro 95 kost , daar kook ik op!!
misschien bij de kringloop oud gietijzeren potkachel regelen , en die opstoken met oud hout , daar kan de soep aan de bovenkant opstaan , dat deden ze vroeger ook op die manier soep koken , en dan vette varkenspoten erin (lekker hoor culinair uit de jaren 60) jocolor santa

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 8:19

gewoon gezellig een vuurkorf mee Very Happy


nee niet in de tent duhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 8:31

mmm, ín de tent geeft wel hele leuke plaatjes, hoor Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 8:58

welke tent....?

Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Wkzsh

meer als zat.....dan is de overgang van warm naar koud ook niet zo groot! santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 10:43

Jullie zijn wel echte snikkels,, SORRY,, ECHTE BIKKELS ha ha. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 16:13

dus als ik het goed gezien heb wordt het een wedstrijd waarin je een voerboot kan inzetten, een derde hengel mag gebruiken en je kan een wisselbeker winnen(prijzen hadden een stem meer maar de wisselbeker geeft meer dimensie aan de wedstrijd in mijn ogen)......verder na afloop een lekkere hap eten en gezellig naborrelen? of te wel we maken er een gezellige winterdag van!

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 17:16

Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Ik stel voor dat we een hele pan brouwen en die de hele dag op een laag pitje zetten!
Werkt ook een beetje als een kacheltje Wink

Marc

Ben je Mesjogge , wat denk je wat euro 95 kost , daar kook ik op!!
misschien bij de kringloop oud gietijzeren potkachel regelen , en die opstoken met oud hout , daar kan de soep aan de bovenkant opstaan , dat deden ze vroeger ook op die manier soep koken , en dan vette varkenspoten erin (lekker hoor culinair uit de jaren 60) jocolor santa


Ik zou het niet anders willen eten rene, heerlijk geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: