Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:29

Ik heb zojuist mijn halve email bestand een mailtje gestuurd mbt de winterwedfstrijd, de rest volgt morgen omdat ik niet ongelimiteerd kan verzenden. Maar omdat ik niemand van hier de tekst wil onthouden heb ik hem hier ook neergezet:

Hallo hengelsport vrienden;

Het einde van het jaar nadert met rassé schreden, tijd voor ons om alvast naar 2011 te kijken. En om gelijk maar goed van start te gaan hebben we besloten om in 2011 tóch een winterwedstrijd te gaan organiseren, en wel op zondag 16 januari. Een winterwedstrijd in een nieuw jasje deze keer, want de manier waarop we de voorgaande edities hebben gevist leverde toch iets te weinig vis op. Eigenlijk helemaal niks om eerlijk te zijn, maar goed ……

Het wordt een wedstrijd waarbij je zelf een stek kunt kiezen, en waarbij we na afloop verzamelen voor de prijsuitreiking. Je vind alle informatie over deze wedstrijd op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Dus …… ben je bereid de winterse elementen te trotseren en te proberen als eerste een echte ‘winterwedstrijdvis’ te vangen en daarmee eeuwige roem, schrijf je dan snel in. Alleen, met zijn tweeën of met een team van maximaal 4 personen.

Misschien tot ziens op zondag 16 januari (als er geen ijs ligt).

Mocht er op 16 januari wel ijs liggen, dan hebben we een eerste herkansing op zondag 30 januari, en de volgende op zondag 27 februari.

Met vriendelijke groeten namens de KCA;

Gaby Roeper;
Rene Zwaap;
Marc Heerema;
Jos Holla.



Laatst aangepast door Jos Holla op do 9 dec 2010 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:31

link doet het niet naar de kca Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:34

Nu wel Laughing Laughing

En die in de mail niet, ik krijg daar wat van!!. Maar goed, niks meer aan te doen, ik denk dat iedereen het evengoed wel vind.


Laatst aangepast door Jos Holla op do 9 dec 2010 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 20:35

yep

cheers Laughing bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 3:46

Ik doe mee, lijkt me heerlijk Laughing
Kijken hoe vaak we moeten uitstellen dit jaar lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 8:05

Sjow aangemeld , bevestigingsmail ontvangen en betaald........ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 9:47

Zo ik heb ook aangemeld samen met mijn vaste team maatje.
En misschien wel een andere gek erbij.
Alleen nog even betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 10:04

Mooi, we hebben momenteel dan 5 teams, ben benieuwd hoeveel het er gaan worden Laughing Laughing . En dan maar hopen dat er geen ijs ligt ...............

Oh ja, we hebben ook al 2 controleurs Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 16:01

voor ik het van de daken schreeuw (dus nog niet zeker).
doe ik ook mee als het mee zit met een maat .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:06

Top Frans! Leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 17:35

doe ook mee.....met .........

team magic!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:09

Manfred schreef:
doe ook mee.....met .........

team magic!!!!!

Aan niemand zeggen dat je met mij gaat, hoor... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:14

Ga jij OOK met manfred martin, word gezellig Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:34

Arie Oudshoorn schreef:
Ga jij OOK met manfred martin, word gezellig Laughing

Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:52

en op gestuurd Very Happy .
ben alleen de naam vergeten hoe deze toppers gaan heten maar dat komt nog wel Very Happy .


oja als het naar de 30ste word opgeschoven dan zit ik alleen? , mag dit een probleem zijn dan hoor ik dit graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 1:28

mmmm, ik zie nog maar weinig competitie Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 2:08

Jos Holla schreef:
mmmm, ik zie nog maar weinig competitie Laughing Laughing Laughing

Dat wordt dan het derde jaar dat je dat roept jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 7:59

Rene, hoe heet ons team?

En competitie...doe ik niet aan, ik wil het warm zien te houden en dan graag gezellig patat ed, daar gaat het mij om clown
Tuurlijk vangen wij er wel een paar, maar aangezien Jos DE wintervisser is zullen wij toch geen kans maken clown

Mijn favorieten, de zwagertjes tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 8:26

Marc Heerema schreef:
Mijn favorieten, de zwagertjes tongue
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Marc Heerema schreef:
En competitie...doe ik niet aan,
Wij wel!! Laughing Laughing Laughing . Teamnaam hebben we nog niet, maar daar wordt aan gewerkt.


Overigens hebben we nu 7 teams, dat valt niet tegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 9:10

Marc Heerema schreef:
Rene, hoe heet ons team?


Marc Ik heb als teamnaam doorgegeven "De Cardiootjes"
cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 10:19

bla.bla.bla weer hier Laughing .

laat ik het erop houden dat er sowieso karper uit komt in dit wereld team clown .( weet het wel zeker dat er wat uit komt mag het open leggen dan).
nou sta ik algemeen bekent dat ik nooit geen ruk vang op zulke wedstrijden , maar het wintervissen dat heb ik wel aardig??? onder de knie Razz .

de naam van dit wereld team? tsja , dat zien jullie wel op de foto's dan verschijnen Laughing Laughing Laughing .

belangrijker vind ik nu op het moment de hamburgers en de worsten en de gehaktballen die ik ga in slaan voor die dag.
want er zal goed genast worden met zulke grote jongens langs de waterkant Cool Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:14

Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Rene, hoe heet ons team?


Marc Ik heb als teamnaam doorgegeven "De Cardiootjes"
cheers

Ik had niet anders verwacht lol!
reanimatie team onder de sneltoets op de telfoon en gaan met die banaan!
Dat menu van Frans staat mij ook wel aan Wink
Lekker wat sambal of chili er bij en hup, smakken geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:28

Marc Heerema schreef:
Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Rene, hoe heet ons team?


Marc Ik heb als teamnaam doorgegeven "De Cardiootjes"
cheers

Ik had niet anders verwacht lol!
reanimatie team onder de sneltoets op de telfoon en gaan met die banaan!
Dat menu van Frans staat mij ook wel aan Wink
Lekker wat sambal of chili er bij en hup, smakken geek


gooi de AED maar vast bij Arie in de bus!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:32

Welnee, die pussy's hebben allebei een voerboot, even die accu's eruit, draadje erop en knallen maar Laughing Laughing Laughing


Nee, inderdaad niet leuk Evil or Very Mad .

Ik hoop echt dat er vis uitkomt, Marc heeft al een jaar of 5 een paar bekers thuis liggen die ik eigenlijk allang vergeten was, maar die er nu toch echt uit moeten Laughing Laughing . Dus: vang iets, en je gaat niet met lege handen naar huis!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:40

Manfred schreef:
Marc Heerema schreef:
Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Rene, hoe heet ons team?


Marc Ik heb als teamnaam doorgegeven "De Cardiootjes"
cheers

Ik had niet anders verwacht lol!
reanimatie team onder de sneltoets op de telfoon en gaan met die banaan!
Dat menu van Frans staat mij ook wel aan Wink
Lekker wat sambal of chili er bij en hup, smakken geek


gooi de AED maar vast bij Arie in de bus!

Dan moet ik als BHV`er toch enigzins bij jullie in de buurt gaan zitten........ Razz Razz lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: