Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???

Ga naar beneden 
+3
Marc Heerema
Johan
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 19:31

De winterwedstrijd van 2011 zit erop, en ik moet zeggen dat ik een heerlijke dag gehad heb. Ik ben persoonlijk sowieso erg gecharmeerd van deze opzet, mede omdat er een mogelijkheid is om te voeren, maar ook omdat je met een team kan vissen, en dat is zeker voor degenen die gezelligheid bovenaan hebben staan wel leuk Laughing Laughing Laughing .

Maar omdat het altijd beter kan wil ik graag weten of jij tegen dingen aan bent gelopen waarvan je denkt: "mwah".

Dussss ...... is er iets wat je niet bevalt, is er iets wat jij beter zou vinden, of vind je de oude opzet mischien beter, dan wil ik je verzoeken om dat hier kenbaar te maken. En alles wat eruit komt nemen we weer mee naar de winterwedstrijd 2012. Dus brand maar los Basketball Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 20:05

jos ik vond deze keer erg leuk verlopen . al heeft het weer wel erg mee gezeten . maar de mogelijk heid om evt te voeren . zelf een stek te kiezen . volgens mij is dit de juiste opzet . ps heb je alle foto,s al binne .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 20:06

Ik had het al in het andere topic gemeld, maar ik vind dat de sierwateren er uit moeten.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 20:39

stek te voet bereikbaar Very Happy i.p.v met de auto kon ik ook meedoen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 21:13

Johan schreef:
lijkt me heerlijk om een heilig water te hebben zeg maar helaas heb ik dat niet hihi


je kan van mij les krijgen hoor johan Razz .
vaart vang ik meerendeels ook altijd veel en zo ken ik er nog wel een paar kerels Wink Laughing Laughing .


tjonge het gaat eigenlijk weer nergens over.
als bepaalde mensen de sierwateren eruit willen hebben vind ik het prima .
maar onderbouw dan ook zoiets met een duidelijke uitleg.

die ''ene'' keer dat ik en maat het weer wou proberen een wedstrijdje mee doen.
ik heb nu alweer een soort van smaak in mijn mond van ............

dus snap de moeilijkheid hiervan niet , je kon niks winnen behalve eeuwige roem( voor de een belangrijk voor een andere doet dit niks , en ik hoor bij het laatste).



Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 21:31

haha les krijgen hoef ik niet frans maar een keertje vissen prima hoor gezellig . leuk voor het nieuwe jaar komt goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 21:42

voor iedereen een gebraden kip... bounce bounce bounce

lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 22:18

Marco schreef:
stek te voet bereikbaar Very Happy i.p.v met de auto kon ik ook meedoen Very Happy
Had dan ook even een berichtje gestuurd Shocked . Bereikbaar met de auto is inderdaad wat ruim geschreven, Rob probeerde met de auto bij onze stek te komen en dat is ook niet gelukt. Kostte ons 1,5 uur om hem weer los te krijgen Laughing Laughing .

Wat ik bedoelde is dat je niet ergens gaat zitten waar je alleen met de boot kan komen, en het moet wel een beetje bereikbaar zijn.

Met betrekking tot het sierwater: ik had niet verwacht dat iemand daar zou gaan zitten, maar eigenlijk was het niet onlogisch natuurlijk. Ik denk alleen wel dat je voor een winterwedstrijd moet proberen de omstandigheden voor ieder team zo veel mogelijk hetzelfde te houden.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 22:20

Ron Giel schreef:
voor iedereen een gebraden kip... bounce bounce bounce
No way!!!!! Laughing Laughing Laughing Althans niet bij ons, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 22:24

Frans Eijsbouts schreef:
die ''ene'' keer dat ik en maat het weer wou proberen een wedstrijdje mee doen.
ik heb nu alweer een soort van smaak in mijn mond van ............
Ja, van .................????

He gozer, was toch leuk, of niet soms???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 22:57

jos het heb het hier onzettend naar mij zin , en nog steeds hoor Very Happy .

ik snap alleen niet waarom mensen ineens weer gaan zeuren Crying or Very sad .
jullie de KCA hebben dit op gezet de winterwedstrijd , en ik vond het een prima oplossing deze vrij slag met stekkeuze( qua dagwedstrijd).
en daar had ik gewoon handig gebruik van gemaakt, om dan zo'n water aan te pakken .

er word dan alleen niet verteld wat menig zal moeten weten dat als het dicht had gelegen ( en dat zag er in eerste instantie uit).
wij ook op de vaart hadden gezeten, en dat risco namen wij gewoon.

in mijn denkwerk als karpervisser ga ik natuurlijk wel als je een vrije keuze hebt , een water opzoeken in de flevopolder die je als het effe mee zit als je broekzak kent.
en zeker als het om niet gewogen karpers gaat en lengte dus gewoon wat je vangt telt , dan is zo'n water gewoon uitmuntend om zoiets dan te bevissen op zo'n dag.
dat hier andere niet aan denken of te laat? waren met zoiets kan ik niks aan doen .

dan vind ik dat gewoon een slimme zet , en dan ga ik absoluut niet aan de vaart denken met zoiets.
dus wat ik al aangaf om scheve gezichten te verkomen voor B.V volgend jaar haal zulk water ermaar uit.
ik hou dit zoals jij het altijd zo mooi kan omschrijven , op een leermomentje Razz Wink Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:10

Ik denk dat er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt moet worden.
Ik denk dat de uitslag laat zien dat het niet uitmaakt in de winter waar je zit.
Sierwater of Vaart of ergens anders.

Heb je een plek waar de vissen zitten heb je gewoon een reële kans om te winnen.

Van mij hoeft het er niet uit. (mijn mening)
Maar..., gaat het er wel uit is het wat mij betreft ook geen probleem... (zonder aanziens des persoons)

Frans, onderwerp is het sierwater en niet de persoon.
Toevallig zat jij er nu..., als ik, of wie dan ook, er had gezeten had de discussie er ook geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:17

martin Wink .


Frans Eijsbouts schreef:
door gaan waar ik in 2010 al mee bezig was Wink .
en mij rustiger opstellen ( lukt soms wel en soms niet Laughing ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:25

Frans Eijsbouts schreef:
die ''ene'' keer dat ik en maat het weer wou proberen een wedstrijdje mee doen.
ik heb nu alweer een soort van smaak in mijn mond van ............

Dit hoeft dan niet Frans...
Gewoon een biertje drinken en de smaak is weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:27

Of een rondje met de hond Laughing Laughing . Maar wat Martin zegt is helemaal juist. Voor deze keer dan Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:30

Jos Holla schreef:
Of een rondje met de hond Laughing Laughing . Maar wat Martin zegt is helemaal juist. Voor deze keer dan Laughing Laughing

ff in een quote zetten, staat het er 2 keer... Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 1:24

Martin schreef:

Ik denk dat de uitslag laat zien dat het niet uitmaakt in de winter waar je zit.
Sierwater of Vaart of ergens anders.


Ik denk dat het heel veel uitmaakt , waar je zit , en wie er achter de hengels zit is ook een factor 10 !

maar deze discussie gaat nergens over , de uitslag is bekend en dat zijn feiten !

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 6:28

Jos Holla schreef:
Marco schreef:
stek te voet bereikbaar Very Happy i.p.v met de auto kon ik ook meedoen Very Happy
Had dan ook even een berichtje gestuurd Shocked . Bereikbaar met de auto is inderdaad wat ruim geschreven, Rob probeerde met de auto bij onze stek te komen en dat is ook niet gelukt. Kostte ons 1,5 uur om hem weer los te krijgen Laughing Laughing .

Wat ik bedoelde is dat je niet ergens gaat zitten waar je alleen met de boot kan komen, en het moet wel een beetje bereikbaar zijn.


dan nog was jullie stek het dijkje aflopen daar is niks mis mee daar wandel je zo heen.

de stek die ik wilde was wel een minuut of 10 a 15 lopen schat ik zo dat is dan tochwel heel anders Very Happy maar maakt niet uit rond rijden was ook leuk cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 8:19

Toch had je het even moeten proberen, Arie zat ook een eind weg, ik heb daar uberhaupt eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Wist niet eens meer dat het er stond Embarassed .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 8:46

Jos Holla schreef:
Of een rondje met de hond Laughing Laughing .


wacht maar als ie groot is , ben hem al aan het africhten hoor Laughing .



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Rupjed

nu is het nog de grote en de kleine waar komen ze vandaan ( voor effe). Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 11:05

De vrije slag voor de winterwedstrijd vond ik echt geslaagd.
Vooral in de winter is het erg fijn om te gaan vissen waar je op dat moment vissen verwacht: ze liggen namelijk maar op bepaalde plaatsen en zwemmen niet veel of helemaal niet.
Sierwater erin of eruit maakt denk ik geen verschil: ook sierwateren kunnen taai zijn, omdat ze gevoelig zijn voor veranderingen in de weersomstandigheden. Was de temperatuur gekelderd dan hadden wij voor piet snot gezeten op het sierwater.

Je kunt ook zeggen: alleen Hoge en Lage Vaart + de plassen ( Noorderplassen, Weerwater, Leeghwaterplas).
Mogelijkheden te over zou ik zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 18:45

Patrick Eckhart schreef:
De vrije slag voor de winterwedstrijd vond ik echt geslaagd.
En dáár doen we het voor, hé Exclamation

Dat wij niks gevangen hebben vind ik niet echt raar, echt veel voorbereiding hebben we er door omstandigheden niet in gestoken. Maar je ziet dat de meeste teams die dat wél deden toch goed gescoord hebben. Blijkbaar werkt het dan toch wel. Volgend jaar moet dat dus anders Laughing .


Patrick Eckhart schreef:
Je kunt ook zeggen: alleen Hoge en Lage Vaart + de plassen ( Noorderplassen, Weerwater, Leeghwaterplas).
Mogelijkheden te over zou ik zeggen.
Zoiets gaat het waarschijnlijk ook wel worden denk ik ..........

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 13:15

Nou, het (foto)verslag staat online. Veel leesplezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 13:46

ik zie hem niet Embarassed wel die van vorig jaar Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 13:51

Jos Holla schreef:
Nou, het (foto)verslag staat online. Veel leesplezier!!


Op de website van de KCA Wink Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2011.
» Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: