Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???

Ga naar beneden 
+3
Marc Heerema
Johan
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Marco

Marco



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 13:53

als ik dan op 2011 duw krijg ik het verslag van 2010 Evil or Very Mad asjemenou
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 13:59

Ik zie het al, jij ging via de pagina 'wedstrijdvewrslagen' en die link was inderdaad fout. Maar nu niet meer rabbit cheers .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 14:31

zooals gewoonlijk weer leuk in elkaar gezet jos . top!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 15:55

Leuk verslag Jos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 16:07

erg leuk verslag maar welk team was nu gediskwalificeerd? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 16:55

Ik weet van niets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 17:20

Ziet er weer goed uit Jos het verslag....complimenten.... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jan 2011 - 20:18

Toppie JOS!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jan 2011 - 21:47

Rene Zwaap schreef:
erg leuk verslag maar welk team was nu gediskwalificeerd? lol!


het was geen team maar een persoon geloof ik, kweet alleen niet wie,
kon zijn naam niet verstaan door al het gelach Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jan 2011 - 22:08

wedstrijd vonnik top zo, aan een van de vaarten vinnik ook best. ik pas me wel aan.
ik hoef niet te vangen om het naar mijn zin te hebben.
verslaggie is ook weer leuk, ik mis alleen de 7e gedeelde plaats .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jan 2011 - 22:31

Jammer marc, jullie hadden de vis goed op de stek zitten, kleine aanpassing aan de onderlijn had jullie een boel vis op kunnen leveren.
Neem onderlijn even mee als je komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 10:00

karpermarc schreef:
Rene Zwaap schreef:
erg leuk verslag maar welk team was nu gediskwalificeerd? lol!


het was geen team maar een persoon geloof ik, kweet alleen niet wie,
kon zijn naam niet verstaan door al het gelach Wink

hij weet van niks Very Happy

Marc Heerema schreef:
Ik weet van niets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 21:15

Arie Oudshoorn schreef:
Jammer marc, jullie hadden de vis goed op de stek zitten, kleine aanpassing aan de onderlijn had jullie een boel vis op kunnen leveren.
Neem onderlijn even mee als je komt.

het was over nadat ik jou gebeld had helaas,
maar het liep wel ff lekker, in 2 uurtjes 7 a 8 runs waarvan 1 op de mat. Crying or Very sad daarna nix meer helaas


dan ga je toch wel denken wat je fout doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???   De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders??? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2011.
» Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: