Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 20:00

rody en mark van harte met jullie eerste winst vant jaar . was weer geslaagd dagje deze keer als controleur. erg leuke funktie trouwens .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 20:21

stond wel ff te kijken toen ik de aantallen hoorde in de mc.
was wel weer ff lekker, gefeliciteerd marc en rody,
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 20:21

rody en mark feli Very Happy goed gevist kan niet anders zeggen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 20:49

kan er ook niks anders van maken , dus mark en rody goed gedaan kerels Wink .

dennis en dennis(rik) , klote kerels van de lossers wat ik hoorde , echt jammer.

niettemin hebben patrick en mijn persoon ons prima vermaakt , want wij stonden ook opeens te dollen van zouden wij er nog de 11 halen.
patrick had verzonnen om dat het nu 2011 was er er ook maar eens 11 eruit moesten komen (mafkees Laughing ).
het zat er helaas niet in .

en eerlijk is eerlijk wij stonden ook raar te kijken van hoe hard het soms ging , tuurlijk je bereid wat voor(voeren en stek keuze) maar wij hadden dit niet verwacht .
maar welkom was het wel natuurlijk ,onze eerste vissen zijn in iedergeval binnen voor het jaar 2011

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 20:59

Mark en Rody (Team Flevobaits zwagers), top gedaan met 11 stuks. Fans en Patrick (Team OVB Carphunters) ook super gevist met 9 vissen. Dennis, Jeroen en Dennis (Team Venture Almere) lekker bezig geweest met 5 stuks, Arie en Johan (Team Flevobaits) volgden met 3 stuks, en tot slot Marc en Rene (de cardiootjes) met 2 vissen. Helaas moest ik Marc diskwalificeren omdat hij nog geen geldige VISpas had Laughing Laughing Laughing .

Marc en Remco, Team Shimano, Team de Nestors, Team de koukleumers, team de Staffordteckels, team Noord Ned, Team Onze vissen, Team TWEK (tering wat een kou) en team 'liever een blank dan je schoonmoeder op de bank' eindigden met 0 vissen.

Ik heb een heerlijk dagje gehad, helaas begonnen we met 1,5 uur klussen omdat één van onze teamleden (later twee, beide met een four wheel drive) in de blubber vast kwamen te zitten. Maar hierna zeker wel genoten van mijn bootje, en zeker ook van de BBQ kunsten van Wilco. De kippen waren heerlijk!!!! Maar ook de afsluiting bij de Mac was weer top.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 21:01

Jos Holla schreef:
Mark en Rody (Team Flevobaits zwagers), top gedaan met 11 stuks. Fans en Patrick (Team OVB Carphunters) ook super gevist met 9 vissen. Dennis, Jeroen en Dennis (Team Venture Almere) lekker bezig geweest met 5 stuks, Arie en Johan (Team Flevobaits) volgden met 3 stuks, en tot slot Marc en Rene (de cardiootjes) met 2 vissen. Helaas moest ik Marc diskwalificeren omdat hij nog geen geldige VISpas had Laughing Laughing Laughing .

Marc en Remco, Team Shimano, Team de Nestors, Team de koukleumers, team de Staffordteckels, team Noord Ned, Team Onze vissen, Team TWEK (tering wat een kou) en team 'liever een blank dan je schoonmoeder op de bank' eindigden met 0 vissen.

Ik heb een heerlijk dagje gehad, helaas begonnen we met 1,5 uur klussen omdat één van onze teamleden (later twee, beide met een four wheel drive) in de blubber vast kwamen te zitten. Maar hierna zeker wel genoten van mijn bootje, en zeker ook van de BBQ kunsten van Wilco. De kippen waren heerlijk!!!! Maar ook de afsluiting bij de Mac was weer top.

D'r was nog 1 team met 1 vis, Jos...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 21:27

Oh ja, Marc en Remco hadden ook 1 vis. Sorry.


Overigens hadden wij geen vis, maar wel dit:

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 24zg9bo

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 21:41

zijn dat die waterkippen die steeds van je boilies eten als je gevoerd hebt??? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 21:54

Jos bedankt het was weer gezellig en inderdaad we hadden 1 vis.
Mark en Rody gefeliciteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimezo 16 jan 2011 - 21:59

Mark en rody van harte met jullie 1e overwinning van 2011, top gevist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 2:56

Rene Zwaap schreef:
Sjow dat hebben we ook weer gehad , Bedankt Marc voor U aanwezigheid ( en de gevangen vissen!)
al met al , een fijne dag geweest.

gr.

Rene

Heerlijk geslapen , na die Mac-krokettenen terugkijkend op de afgelopen wedstrijd ken ik niets anders zeggen als , het was weer top geregeld allemaal !
Om te beginnen Team Zwagertjes van harte proficiat met jullie overduidelijke winst , hoe flik je dat toch steeds.......??
dan wil ik overigens iedereen , met vangsten complimenteren en feliciteren , want dit is dus de eerste winterwedstrijd ( iets andere opzet als voorgaande jaren ) met resultaten op de mat.

Dan ook , een groot contrast t/o van eerdere winterwedstrijden , heb de fotoos net nog even bekeken op de site van de KCA , drie wedstrijden drie verschillende weertypes , waarvan vindt ik persoonlijk , de eerste winterwedstrijd echt winter was met gevoels temperaturen van minus 15 graden , de tweede wedstrijd vorig jaar dan was veel te nat en alles om de hengels en tent/oval veranderde in een modderpoel , en uiteindellijk de wedstrijd van gisteren , normaal was het niet maar erg vondt ik het ook niet temp rond de tien graden , en links en recht leuke vangsten (bij ons allen links en niet rechts) Dan vondt ik de hekkensluiter Mac-Donald helemaal toppie , dingen liepen soms beetje in de soep , ach ja dat moet kunnen ! die mensen zijn gewend dat er aan de counter besteld wordt en meteen afgerekend , bediening is echter een vreemd woord bij de Mac , maar dat mag de pret niet drukken .Verders is nu het afwachtten dat alle fotoos bij Jos binnen zijn , en ook die Johan gemaakt heeft , en uiteraard het verslag .

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 7:57

Frans Eijsbouts schreef:
kan er ook niks anders van maken , dus mark en rody goed gedaan kerels Wink .

dennis en dennis(rik) , klote kerels van de lossers wat ik hoorde , echt jammer.

niettemin hebben patrick en mijn persoon ons prima vermaakt , want wij stonden ook opeens te dollen van zouden wij er nog de 11 halen.
patrick had verzonnen om dat het nu 2011 was er er ook maar eens 11 eruit moesten komen (mafkees Laughing ).
het zat er helaas niet in .

en eerlijk is eerlijk wij stonden ook raar te kijken van hoe hard het soms ging , tuurlijk je bereid wat voor(voeren en stek keuze) maar wij hadden dit niet verwacht .
maar welkom was het wel natuurlijk ,onze eerste vissen zijn in iedergeval binnen voor het jaar 2011






Goed gevist hoor mannen, 9 stuks, maar als stekkeuze voor een wedstrijd karpervissen..... Shocked
Ik weet er staat niets over in de regels, maar die trutput.......dat kan je toch niet menen
Ik zie ons er al gaan zitten met de vrije slag......of heb je daar die stek ook voor geclaimed cheers
Zit wel 1 groot voordeel aan, die 1e wedstrijd spiegel zal er wel eens uit kunnen komen lol!


Marc

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 8:13

Morguhhhhhhhhhhh...........

Ten eerste even, Van Harte zwagers Mark en Rodi...Super resultaat cheers
Alle andere teams ook van harte met jullie vangsten cheers
Was weer een toppie dag, met toch wel bestttttt weer.
Ook de afsluiting bij de Mc was weer een toppertje, met ook een besteeeeeeee opkomst. Was de 50 km rijden vanaf de stek weer meer dan waard cheers Wink
Dank ook weer aan/voor een klasse organisatie!!
Kippetjes zagen er goed uit Jos / Wilco.

Alle goeds weer iedereneen tot een volgende wedstrijd. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 8:45

Er zijn er genoeg die er niets uit trekken op die trutput
Zo zijn er op de vaarten ook genoeg stekken waar je met gemak tot 10 runs op een dag kan komen......staat toch ook niets over in de reglementen?

Marc Heerema schreef:
Frans Eijsbouts schreef:
kan er ook niks anders van maken , dus mark en rody goed gedaan kerels Wink .

dennis en dennis(rik) , klote kerels van de lossers wat ik hoorde , echt jammer.

niettemin hebben patrick en mijn persoon ons prima vermaakt , want wij stonden ook opeens te dollen van zouden wij er nog de 11 halen.
patrick had verzonnen om dat het nu 2011 was er er ook maar eens 11 eruit moesten komen (mafkees Laughing ).
het zat er helaas niet in .

en eerlijk is eerlijk wij stonden ook raar te kijken van hoe hard het soms ging , tuurlijk je bereid wat voor(voeren en stek keuze) maar wij hadden dit niet verwacht .
maar welkom was het wel natuurlijk ,onze eerste vissen zijn in iedergeval binnen voor het jaar 2011






Goed gevist hoor mannen, 9 stuks, maar als stekkeuze voor een wedstrijd karpervissen..... Shocked
Ik weet er staat niets over in de regels, maar die trutput.......dat kan je toch niet menen
Ik zie ons er al gaan zitten met de vrije slag......of heb je daar die stek ook voor geclaimed cheers
Zit wel 1 groot voordeel aan, die 1e wedstrijd spiegel zal er wel eens uit kunnen komen lol!


Marc



Laatst aangepast door Patrick Eckhart op ma 17 jan 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 8:45

Marc Heerema schreef:
Ik weet er staat niets over in de regels, maar die trutput.......dat kan je toch niet menen
Ik zie ons er al gaan zitten met de vrije slag......of heb je daar die stek ook voor geclaimed cheers


tsja marc dat heet nadenken over een stek , of het nu een trutput is of niet( ik proef hier jaloezie uit bij je Wink) .
ik had zoiets vrije keuze , effe nadenken en ik kom op die trutput uit (want ik wou vangen en wie niet).
dus die trutput warmt sneller op dan de vaart en ik ken die trutput als geen ander , en er zaten nog een paar voordelen aan die ik lekker voor mij zelf hou Wink .


en als je er wilt zitten met een vrije slag niemand houdt je tegen kerel echt niemand.
claimen doe ik namelijk al een tijdje niet meer!!.

dus tsja dan kan het mij niks schelen en schaam ik mij er totaal niet voor dat ik de trutput had uitgekozen Very Happy .
ik/wij hebben gevangen en daar ging het ook om , en natuurlijk heerlijk genieten van het weer , en lekker bikkelen aan hamburgers en weet ik het wat wij wel niet bij ons hadden.

dus lang leve die trutput Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 8:51

Jaloers.....Frans.....je weet wel beter Laughing
Ik zeg ook niet dat jullie iets verkeerd hebben gedaan, regels zijn regels!
Maar ja, ach das mijn mening.


Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 9:07

Pfffff.....Ken ik niet tegen.. No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 9:16

iano schreef:
Pfffff.....Ken ik niet tegen.. No

Laat lekker gaan joh: je weet hoe wij in elkaar zitten.
Ons ging het er om om even lekker in januari wat vissen te vangen, wie had dat gedacht een paar weken terug.
Lekker aan het water gezeten met temperaturen ruim boven nul.
Bakkie koffie, hamburgertje erbij.... Very Happy

By the way: zwagers, van harte gefeliciteerd met jullie overwinning en 11 stuks: toppie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 9:22

Patrick Eckhart schreef:
iano schreef:
Pfffff.....Ken ik niet tegen.. No

Laat lekker gaan joh: je weet hoe wij in elkaar zitten.
Ons ging het er om om even lekker in januari wat vissen te vangen, wie had dat gedacht een paar weken terug.
Lekker aan het water gezeten met temperaturen ruim boven nul.
Bakkie koffie, hamburgertje erbij.... Very Happy

By the way: zwagers, van harte gefeliciteerd met jullie overwinning en 11 stuks: toppie!

Hadden jullie nog tijd voor een hamburger dan geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 12:31

Zwagertjes van Harte met jullie 1e (en hopelijk laatste Very Happy )overwinning dit jaar.....mooi hoor 11 stuks.... cheers cheers cheers

Was een gezellige dag sunny sunny , Ik had toch eindelijk gehoopt op wat vis maar helaas het mocht niet zo zijn....volgende keer beter.... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 14:28

marc en rody gefeliciteerd met jullie laatste overwinning van 2011


Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 16:26

gefeliciteerd hoor mannen..........
was weer een leuk dagje als ik het zo gelezen heb Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 18:07

Heheheh, in de mac hahahaha, lekker hoor!!
Wat een zooi, ze bleven lopen met wat nu en wie dit hehehe cheers cheers
Ik heb geweldig genoten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 21:51

Dank u allen voor de warme felicitaties...als ik het niet al warm had van de drank dat krijg ik het nu wel warm van alle leuke complimenten. Ik vond het weer een erg geslaagd dagje en ik heb heerlijk gevist met mijn zwagertje..
Trouwens vond ik wel dat er uberhaupt erg veel vis op de kant kwam...Sommige dagwedstrijden in de warme maanden brengen minder op de matten.
Al met al een erg leuke ervaring weer..
Tot de volgende wedstrijd.
Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:12

RodyCalis schreef:
Dank u allen voor de warme felicitaties...als ik het niet al warm had van de drank dat krijg ik het nu wel warm van alle leuke complimenten. Ik vond het weer een erg geslaagd dagje en ik heb heerlijk gevist met mijn zwagertje..
Trouwens vond ik wel dat er uberhaupt erg veel vis op de kant kwam...Sommige dagwedstrijden in de warme maanden brengen minder op de matten.
Al met al een erg leuke ervaring weer..
Tot de volgende wedstrijd.
Groetjes Rody

Gelukkig hebben we de foto's nog.... Laughing Laughing Laughing
Waar blijven die??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: