Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 12:00

Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Rene, hoe heet ons team?


Marc Ik heb als teamnaam doorgegeven "De Cardiootjes"
cheers

Ik vindt m wel leuk....... en ik hou ook best wel van een beetje zelfspot (ken je nooit een ander kwaad mee doen) geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 12:09

Zoist Rene!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 13:07

Arie Oudshoorn schreef:
Ga jij OOK met manfred martin, word gezellig Laughing


leuke woordspeling arie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:06

Jongens

Ik heb helemaal geen tijd om aan koude voeten of aan warme dingen te denken Very Happy

Ik ben bezig met vis vangen en fotograferen ahhaha Mad Mad .

En natuurlijk met het nieuwe uitvaar bootje van Dennis Rik oefenen

Embarassed Namelijk de belly boot. staat niets over in het regelement What a Face Rolling Eyes Laughing

Dieptemeter erop emmer voer in de opbergvakjes en speciaal vakje voor mijn rigje. lol!
scratch Sterker nog kan er 6 tegelijk uitvaren tijdwinst dus de prijs ken je vast afleveren bij ons. affraid


Wij gaan dit uitwerken tot een kunst. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:09

patsert Very Happy Evil or Very Mad Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:27

Marco schreef:
patsert Very Happy Evil or Very Mad Laughing



ach weet waar ie uithangt die smurf Laughing .
paar accu's het water in doen op hun stek doet wonderen hoor Laughing .

maar als het loopt bij ze . tsja dan vrees ik wel een beetje voor ze Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:31

dat is dan ook wel weer zo Very Happy Very Happy

toch is het een patsert Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:34

Als het niet bij ze loopt zal ik daar na afloop nog wel even op terugkomen Laughing Laughing Laughing

NB: een bellyboot is een boot, als het een fiets was heette het een bellyfiets. Uitzondering is een waterfiets, da's wel èn boot Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:36

jos dat is overal waar het loopt!! als het loopt is het goed Very Happy Very Happy

misschien loopt het bij jou ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:44

Waar zit jij dan Frans?
Ik die trutput? Laughing Laughing Laughing

Dennis en Dennis......wel ik vrees jullie niet, ik ga net als Frans dumpen op jullie stek, kilo's mais Laughing
Niet het water vervuilen maar gewoon zorgen dat ze geen trek meer hebben lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 19:58

Marco schreef:
misschien loopt het bij jou ook Very Happy

Hoezo "misschien???" Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 20:00

lol! cheers

ja dom natuurlijk loopt het bij jou ook....... (weer) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 2:49

Ik doe geen voorspellingen , heb ook geen verwachtingen ," dat is om tacktische " reden !
(dan kan het nooit tegenvallen) Very Happy

santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 10:16

Ik doe wel voorspellingen en heb wel verwachtingen!!



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 2w6vxcm

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 10:26

precies marc .

hij kan niet hoog genoeg zijn op zo'n dag Laughing .


Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 2luqpev
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:11

Frans, ik ben het helemaal met je eens Laughing

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Kcjz81
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:21

mmmm, winter, vitamines, griep, verkouden, gezond doen:

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Skvo8j

Zoiets dus!!!!!

Stelletje vetvreters Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 11:22

lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 12:30

Ik had me zo verheugd om met de belly boot warm teblijven even watertrappelen en drillen weer watertrappelen ach we zullen zien wat het brengt het is en blijft wintervissen he.
Maar dat er goede vangsten mogelijk zijn dat weet ik wel zeker en heeft het verleden wel bewezen.
Ik kan bijna wel met zekerheid zeggen dat als de vissen in de vijver bij mijn vader zwemmen en eten dan kennen we wel is wat gaan vangen.op dit moment liggen de karpers in de vijver erg stil.
Very Happy

shit weer een tip/geheim weggegeven Embarassed Embarassed Embarassed Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 12:42

Niet voor mij Dennis: ik heb een maat met een spiegel en een schub in zijn vijver en die doen ook niet veel momenteel Crying or Very sad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 14:01

alles lag stil .
de snoek wou ook niet vandaag Crying or Very sad ,was trouwens helemaal erg rustig aan de waterkant .
ach ben er weer effe uit geweest dat thuis hangen gaat je ook vervelen he! (teminste in mij geval wel).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 16:39

Embarassed Embarassed Embarassed Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 18:46

Rody en ik zijn even kort wezen vissen vandaag (op karper) op een potentiele wedstrijdstek op de hoge vaart.
Na enkele uurtjes hadden we beide het gevoel dat het em niet worden ging en hebben we weer ingepakt.
komend weekend proberen we weer een andere stek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 5:27

Mark van de Laar schreef:
Rody en ik zijn even kort wezen vissen vandaag (op karper) op een potentiele wedstrijdstek op de hoge vaart.
Na enkele uurtjes hadden we beide het gevoel dat het em niet worden ging en hebben we weer ingepakt.

Dat idee heb ik nu overal een beetje.....
(alhoewel er toch vangsten geboekt zijn afgelopen weekend , dus het kan wel)!!!
Eerst maar is afwachten wat de komende weken gaan doen met ons viswater , dan als we eenmaal in het nieuwe jaar zitten , ga ik langzaam aan maar is wat plannen maken met Marc H , en mocht het zo zijn dat we dit jaar op 16 januari kunnen vissen , moet ik eerst naar de winterstaling , me materialen ophalen santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 6:51

Marc Heerema schreef:
Frans, ik ben het helemaal met je eens Laughing

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Kcjz81

Heb toch is een beetje considiratie met mij......Ik zit nota bene al een week aan vloeibaar voedsel!!
gek wordt ik er van zelfs zuurkool zou ik nu wel lusten , wat ik nooit me strot in kreeg!

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Mt4dwm


Laatst aangepast door Rene Zwaap op ma 13 dec 2010 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: