Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 7:12

elephant lol! lol! lol! elephant
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 11:33

Eet (slurp) smakelijk...... Wink lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 17:23

Denk dat ik toch ook maar mee doe met de winter wedstrijd, met de vrije slag ging het toch ook goed. Laughing
Moet vanavond nog even everleg plegen met vismaat johan regeterink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 17:31

Arie Oudshoorn schreef:
Denk dat ik toch ook maar mee doe met de winter wedstrijd, met de vrije slag ging het toch ook goed. Laughing
Moet vanavond nog even everleg plegen met vismaat johan regeterink.

Neem vooral die beker mee hahahahahahahahaaha santa
(wees niet bang die kan je niet kwijtraken, bij deze wedstrijd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 18:52

Johan en ik doen mee heren als het flevobaits team.
Gaan zaterdag dagje duiken en kijken waar die vissen rond zwemmen.
Komt goed rene wat de beker betreft.
Mischien de zwagers Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 18:53

Voor deze wedstrijd komt er een nieuwe beker, hoor Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 18:56

Woensdag ga ik ff kijken Jos, 1000euro kon ik besteden aan die beker toch Laughing
Man, we zullen een paar man nodig hebben om dat ding op een tafel te krijgen clown
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 18:58

Mooi zo dan kan die naar johan toe, word zo vol hier anders Laughing
Hoop op oost 4 tot 6.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:03

blaas je niet een beetje te hard arie ?? hahahahahahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:28

uhhhhhhhh Arie,



Wel even een mailtje sturen hoor, dat je mee wilt doen Laughing Laughing

inschrijvingen@live.nl.

Trouwens heren, plek zat nog hoor waar zijn de DIE HARDS!!!! Wink




groetjes, Jacqueline


Laatst aangepast door Jacqueline op ma 13 dec 2010 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:29

Ik hoop op zuid west, kracht boeit me niet als het maar meer is dan 1 en een sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:30

Jacqueline schreef:

inschrijvingen@live.nl.

Trouwens heren plek zat nog hoor waar zijn de DIE HARDS!!!! Wink




groetjes, Jacqueline

Die heb jij in je handen vrouw Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:31

ik martin en mijn matje doen ook mee....morgen twee stekken checken en dan zal ikm ons morgen inschrijven........


greets Mr Die Hard!!!!

(die wel vis vangt in de winter)




cheers lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:39

Marc Heerema schreef:
Jacqueline schreef:

inschrijvingen@live.nl.

Trouwens heren plek zat nog hoor waar zijn de DIE HARDS!!!! Wink




groetjes, Jacqueline

Die heb jij in je handen vrouw Wink


een Toppertje voor mij, daarom mag je hem een wedstrijd lenen Laughing ik ben a. geen heer en b. geen Die Hard, dus hoef niet mee te doen. pfffffffff kom wel warme chocomelk brengen of zo Laughing Laughing Laughing



gr. jacqueline
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:45

HAHA MANFRED HOE DOE JE DAT ?


Laatst aangepast door Johan op ma 13 dec 2010 - 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 19:56

Jacqueline schreef:
Marc Heerema schreef:
Jacqueline schreef:

inschrijvingen@live.nl.

Trouwens heren plek zat nog hoor waar zijn de DIE HARDS!!!! Wink




groetjes, Jacqueline

Die heb jij in je handen vrouw Wink


een Toppertje voor mij, daarom mag je hem een wedstrijd lenen Laughing

gr. jacqueline

Allo mensjes ik ben geen gebruiksvoorwerp he..... affraid ik ben niet te leen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 20:05

Johan schreef:
HAHA MANFRED HOE DOE JE DAT ?


zelfde als jij denk ik........investeren heet dat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 20:07

ja dat zou ind kunne .maar zou de rest dat dan niet doen ?????? mischien nieuw topicje ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 20:17

Rene Zwaap schreef:
Jacqueline schreef:
Marc Heerema schreef:
Jacqueline schreef:

inschrijvingen@live.nl.

Trouwens heren plek zat nog hoor waar zijn de DIE HARDS!!!! Wink




groetjes, Jacqueline

Die heb jij in je handen vrouw Wink


een Toppertje voor mij, daarom mag je hem een wedstrijd lenen Laughing

gr. jacqueline

Allo mensjes ik ben geen gebruiksvoorwerp he..... affraid ik ben niet te leen clown

Als ik je tent dan maar mag lenen, dan kom jij er wel bij jocolor
Btw, we moeten nog een strijdplan maken!
Wie neemt wat mee, de worst de gehaktballen en de pindasaus en natuurlijk een lekker bittertje geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 18:21

Tot nu toe 10 teams, en nog nergens dubbel geboekt. De meeste teams bestaan overigens toch uit 2 man, opvallend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 2:32

Marc Heerema schreef:
Wie neemt wat mee, de worst de gehaktballen en de pindasaus en natuurlijk een lekker bittertje geek

We zouden toch gaan vissen ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 5:43

Maar daarom kunnen we het ons wel gezellig maken, we hangen die vissen toch ook wat lekkers voor de bek, waarom ons zelf niedan?? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 6:06

Marc Heerema schreef:
Maar daarom kunnen we het ons wel gezellig maken, we hangen die vissen toch ook wat lekkers voor de bek, waarom ons zelf niedan?? Laughing

Ben bang dat we GEEN tijd hebben om te eten/snaaien etc..... , maar we kunnen wel inplannen dat we twee keer tien minuten de hengels binnen halen , zodat we ff snel kunnen eten en drinken. "maar daarna weer snel aan de slag hoor''

maak je borsten maar nat cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 8:11

Marc Heerema schreef:
Ik hoop op zuid west, kracht boeit me niet als het maar meer is dan 1 en een sunny

Met zuidwesten wind en flinke vorst , zullen we uitwijken , naar een andere stek Marc ......want dat overleven we niet zo koud dan affraid Voor ons is het beste N-NO-ZO dan ist nog wel te harden santa brrrrrrrrrr krijg nu al koud als ik aan denk!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 9:08

Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Maar daarom kunnen we het ons wel gezellig maken, we hangen die vissen toch ook wat lekkers voor de bek, waarom ons zelf niedan?? Laughing

Ben bang dat we GEEN tijd hebben om te eten/snaaien etc..... , maar we kunnen wel inplannen dat we twee keer tien minuten de hengels binnen halen , zodat we ff snel kunnen eten en drinken. "maar daarna weer snel aan de slag hoor''

maak je borsten maar nat cheers

Elk uur 10 minuten, is dat een optie?
Ik lus wel wat warms elk uur hoor, al is het een bakkie warme chocolademelk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: