Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 9:29

Tsja wat moet dat moet he .....sommige dingen zijn toch echt belangrijker als karpers vangen. (of zie ik dat verkeerd?) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 17:26

Rene Zwaap schreef:
Tsja wat moet dat moet he .....sommige dingen zijn toch echt belangrijker als karpers vangen. (of zie ik dat verkeerd?) Wink

Zo is het maar net clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 11:31

Inmiddels 12 teams, en er zitten leuke teamnamen tussen, zeker in relatie met de tijd van het jaar Laughing Laughing Laughing .

Een enkeling moet nog een teamnaam verzinnen, dus doe je best!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 18:42

Update: 13 teams!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 18:56

Gaat lekker........ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 20:39

de mannen gaan zich scheiden van de boys.......

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 4:49

schiet al aardig op zo.......
ik moet bekennen dat het me niks tegenvald kwa aanmeldingen , en al helemaal niet als ik nu naar buiten kijk !! santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 10:01

Ja wij uit de regio Houten zouden ook wel willen, maar om nu een paar keer naar de Flevopolder te rijden om een voerstek op te bouwen...................Nee dat is net te ver rijden, als wij nu hier in de omgeving een stek mochten opbouwen voor de wedstrijd.... ik weet het je zit natuurlijk met de controle. Dus helaas dan haak ik voor deeze wedstrijd een keertje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 11:49

Jan Sturkenboom schreef:
Ja wij uit de regio Houten zouden ook wel willen, maar om nu een paar keer naar de Flevopolder te rijden om een voerstek op te bouwen.

voerstek wil ik ook wel maken voor je hoor of misschien andere locals...
mocht je je bedenken , is veel bespreekbaar!

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 11:54

Ik wil ook wel een keertje voor je voeren, geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 12:23

Ik zal het eens in de groep gaan gooien, thanx
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 12:25

Ach, als we dan toch bezig zijn, ik ook wle 1 keer clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 12:30

Jan Sturkenboom schreef:
een paar keer naar de Flevopolder te rijden om een voerstek op te bouwen...................


denk je dan dat dit helpt Question jan.
is het gewoon niet beter om ze op te zoeken.
denk dat je daar veel meer mee weg komt , teminste zo denk ik erover zo heb ik ze altijd te pakken gehad.( in de winter periode)
dus helemaal niet of nihil voeren , maar na denken waar ze kunnen leggen .

of ben je van mening dat voeren wel helpt in de winter ,zelf ben ik daar altijd een beetje huiverig over ( maar goed zo denk ik erover Exclamation ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 12:31

ik kan ook wel meehelpen jan.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 12:57

Jan Sturkenboom schreef:
Ik zal het eens in de groep gaan gooien, thanx
Ik leg wel alvast wat vaatwasblokjes mais klaar. Gaby, denk je om de sleepkabel?? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 13:45

Sleepkabel ligt altijd klaar in de auto... Very Happy vooral met viswedstrijd......... geek lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 14:59

betaald

wordt knallen alien No
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 16:50

Gaby schreef:
Sleepkabel ligt altijd klaar in de auto... Very Happy vooral met viswedstrijd......... geek lol! lol!

Ik hoop dat ik wat wijzer geworden ben affraid affraid

@ Frans, als je de vis eenmaal gevonden hebt kan het helpen om ze wat langer op je plek te houden. In de winter voer ikzelf ook bijna niks, ga dan toch vaak instant vissen. Enige wat ze krijgen is een half blikje mais met verkruimelde boilies en misschien is dat ook soms teveel. Ligt er ook maar net aan waar je gaat vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 dec 2010 - 17:44

Jan Sturkenboom schreef:
Ligt er ook maar net aan waar je gaat vissen.


ja dat is een feit!!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 7:09

Ik ga vandaag niet voeren , heb ijsvrij santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 9:40

Ik ben wel aan het voeren Razz


De eendjes Very Happy Smile Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 11:27

Dennis Rademaker schreef:
Ik ben wel aan het voeren Razz


De eendjes Very Happy Smile Sad

en dan volgend week op die eendenvoerplaats met je penhengel zitten zeker?
vlokje aan je haak! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 13:41

Alle deelnemers hebben zojuist een mail gehad mbt de laatste bijzonderheden, als dat klaar is wordt het duimen dat de boel open ligt.

1 stek was dubbel gekozen, en met één van die deelnemers aan de telefoon heb ik mijn dochter een nummer laten opnoemen, hiermee was degene die ik aan de telefoon had gelijk uitgeloot en kan dus een nieuwe plek gaan zoeken Laughing Laughing .

Wordt vervolgt ...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 17:21



wel even doorgeven aan de administratie he Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

anders loop me hele schema in de soep affraid hihihi



groetjes, jacqueline
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 dec 2010 - 17:45

Razz Razz lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: