Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011.

Ga naar beneden 
+9
Ruud Hinse
Gaby
Johan
Jan Sturkenboom
Wilco
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:12

als we toch met een butten op de plaat moeten kunne we dan niet vanaf onze eigen stek mee doen waarom in de polder blijven ??????
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:31

Johan schreef:
als we toch met een butten op de plaat moeten kunne we dan niet vanaf onze eigen stek mee doen waarom in de polder blijven ??????
Doe je dan wel mee Laughing Laughing ?? Waarm doe je eigenlijk uberhaupt niet mee Sad ?

@Dennis: als je het niet erg vind blijft het gewoon "de winterwedstrijd", hoor tongue . Maar ik hoop dat je inderdaad niet bij een brug gaat zitten om aan te tonen dat je gelijk hebt Laughing Laughing . Ik weet eigenlijk niet beter ...... Maar nogmaals, als er maar een paar vissen boven water komen, zou leuk zijn, en het maakt me echt niet uit wie ze vangt. En ik denk dat als we op het gebruikelijke gedeelte blijven zitten de komende jaren niks vangen, dat moet toch een keer veranderen.

Dennis Rademaker schreef:
omdat ik vrij makkelijk kon voeren met klein aas in het midden van het kanaal.
Kijk, die pakken we even mee Laughing Laughing



Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:38

ja dan doe ik wel mee . haha waarom ik anders niet mee doen is omdat ik niet om de dag op en neer naar almere rijd voor het voorvoeren das me net ff te veel werk en bereid het dan graag goed voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:38

wordt er voor de derde hengel dan ook een ontheffing aangevraagd , voor mensen die geen derde hengel vergunnig hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:40

Johan schreef:
ja dan doe ik wel mee . haha waarom ik anders niet mee doen is omdat ik niet om de dag op en neer naar almere rijd voor het voorvoeren das me net ff te veel werk en bereid het dan graag goed voor
Je kan ook teamleden zoeken die dat voor je doen ......... Is maar een idee. En bovendien: instant kan toch ook prima?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:41

Rene Zwaap schreef:
wordt er voor de derde hengel dan ook een ontheffing aangevraagd , voor mensen die geen derde hengel vergunnig hebben?
Nee, natuurlijk niet. Ik deel toch ook geen voerbootjes uit Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:42

Jos Holla schreef:
Rene Zwaap schreef:
wordt er voor de derde hengel dan ook een ontheffing aangevraagd , voor mensen die geen derde hengel vergunnig hebben?
Nee, natuurlijk niet. Ik deel toch ook geen voerbootjes uit Laughing Laughing Laughing

waarom eigenlijk niet Jos? sinterklaas is al in het land Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:43

Jos Holla schreef:
(het gebruik van een rubberboot overigens liever niet).

ik ben het zeer zeker niet van plan maar waarom niet !!! vraagje uit nieuwsgierigheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:48

heb er instant niet zoveel vertrouwen in en als ik hem vis dan met me vaste maat he hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:49

anders neem ik bij de winerwedstryd de controlerende funktie wel op me hooor lijkt me ook wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:51

Marco schreef:
Jos Holla schreef:
(het gebruik van een rubberboot overigens liever niet).

ik ben het zeer zeker niet van plan maar waarom niet !!! vraagje uit nieuwsgierigheid
Omdat ik bang ben dat er iemand in het water beland, en er dan weer iets met verantwoordelijkheid om de hoek komt kijken. Veel kleding, ijskoud water, dat komt niet goed vrees ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:53

Johan schreef:
heb er instant niet zoveel vertrouwen in en als ik hem vis dan met me vaste maat he hahaha
Ik wil ook wel een keertje voor je voeren, hoor. Mits je een beetje in de buurt zit .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:01

dat weet ik jos bedankt maar dan kom ik toch liever f een bakkie doen en ff kleppen
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:03

Johan schreef:
dat weet ik jos bedankt maar dan kom ik toch liever f een bakkie doen en ff kleppen

Best gezellig maar je houd nooit op Laughing Laughing Laughing

Oh, Jos ook niet dus dat kan wel Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 20:21

Jos

hahahah

Ik ben helemaal geen geheim schrijver hoor vertel alleen nooit wat omdat mij ook nooit wat gevraagd word.
sommige mensen weten wat ik doe en die hebben het ook gewoon gevraagd of zijn eens mee geweest.
maar mijn visserij is voor mij goed en dat hoeft niet voor iedereen goed te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 20:28

Johan
ik weet nog wel een top stekkie hoor voor je kan je gewoon instant je vissen vangen.
Ook in de winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 20:31

dank je dennis maar denk dat ik maar is een wedstrydje oversla maarn mocht ik toch besluiten te gaan dan pb ik je graag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:14

Dennis Rademaker schreef:
Ik ben helemaal geen geheim schrijver hoor vertel alleen nooit wat omdat mij ook nooit wat gevraagd word.

Dennis Rademaker schreef:
Johan
ik weet nog wel een top stekkie hoor voor je kan je gewoon instant je vissen vangen.
Ook in de winter
Nou..... vertel maar dan lol! lol! lol! lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:23

Nou ik ben ook wel benieuwd Dennis lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:16

hey dennis.. We kunnen hem ook samen vissen die wedstrijd.... lachen man.. ff 1e worden met vis natuurlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:22

nog een leuke poll.....geen plu/tent of wel een plu/tent tijdens de wedstrijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:24

kleren of geen kleren aan ?? Shocked Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:32

Kachel of geen kachel... Razz Very Happy lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:03

Erwtensoep of bruine bonen soep (Is beide wind gevoelig dus gaat alleen om de smaak!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:14

Wilco schreef:
Erwtensoep of bruine bonen soep (Is beide wind gevoelig dus gaat alleen om de smaak!)

vergeet de reuk niet cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011.   Winterwedstrijd 2011. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: