Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2010.

Ga naar beneden 
+8
Michel
Rene Zwaap
Marc Heerema
Wilco
Johan
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 13 jan 2010 - 23:32

Nou, de prognose is aardig bijgesteld Evil or Very Mad Evil or Very Mad ;

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 282nckm

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jan 2010 - 6:54

manfred schreef:
een wrap is aleen maar luxe...... affraid

Met deze kou is geen luxe hoor behalve die wraps bij de turk gevuld met vlees Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jan 2010 - 10:48

Marc Heerema schreef:
Gehaktballetje pinda misschien??

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 2rhml2w
Ik zit net nog even te kijken, maar ik heb echt bedenkingen bij die satesaus, hoor! Ik weet het niet ...............

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jan 2010 - 11:52

Jos Holla schreef:
Marc Heerema schreef:
Gehaktballetje pinda misschien??

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 2rhml2w
Ik zit net nog even te kijken, maar ik heb echt bedenkingen bij die satesaus, hoor! Ik weet het niet ...............

.

beetje dun ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 14 jan 2010 - 11:56

Het is net of ik er stukjes in zie zitten No Suspect pale affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 15 jan 2010 - 9:55

rene zwaap schreef:
manfred schreef:
een wrap is aleen maar luxe...... affraid

Met deze kou is geen luxe hoor behalve die wraps bij de turk gevuld met vlees Very Happy

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jan 2010 - 14:23

Mocht er iemand langs de Vaartplas rijden, hou me dan aub even op de hoogte mbt de stand van zaken van het ijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jan 2010 - 15:24

Ik ga er wel ff langs volgende week met mij foto toestel clown

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jan 2010 - 17:04

Het is zo te zien gebeurt met de winter:

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Kezqx3

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jan 2010 - 17:13

laten we hopen dat het uit komt dan kunne we gewoon lekker de eerste wedstryd van het jaar vissen zoals gepland ik zal duimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jan 2010 - 17:25

Duim jij nog dan ?? ik niet meer hor met die kachel van jou kan je het wel uit houden wat een mooi ding !! bounce
johan schreef:
laten we hopen dat het uit komt dan kunne we gewoon lekker de eerste wedstryd van het jaar vissen zoals gepland ik zal duimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jan 2010 - 17:35

ik duim al 30 om de staats loterij te winnen maar helaas haha kacheltje weer ff laten branden volgende week ron dus zie je wel weer verschijnen op de stek haha ps tot vd week
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimema 18 jan 2010 - 7:02

Jos Holla schreef:

Nachtvispas wel noodzakelijk lijkt mij, maar dat moet ieder maar voor zich weten. Ik ga niet controleren, mij te koud Laughing Laughing Laughing .

Voor hetzelfde geld rijdt Ome Agent langs en krijgt ie rare ideeën , kijk als je de nachtvispas hebt riskeer je niks behalve koude voeten , echter heb ik ervoor gekozen om dit jaar niet te nemen (vorig jaar maar drie keer gebruikt das dan zonde van het geld vindt ik ).
Dus helaas ik laat verstek gaan pale

(ps heb wel vandaag gestort voor de nachtvispas van onze plaatselijke hengelsportvereniging voor de plassen , puur ook voor het goede doel want laten we eerlijk zijn verzendkosten en adminstratie zijn al niet dekkend voor wat de pas kost , dan gaat er ook nog deel naar spegelkarper project )

groet Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 19 jan 2010 - 12:52

rene zwaap schreef:
zijn verzendkosten en adminstratie zijn al niet dekkend voor wat de pas kost
Nou, dat dan weer net wel, maar er blijft niet veel over. Kopieeren in kleur was erg duur, ik was voor 50 passen ruim 50 euro kwijt, dus iets meer dan 1 euro per pas, dan nog de postzegel, tel uit de winst. En dan moet ik ze natuurlijk wel allemaal verkopen Laughing Laughing .

Overigens net bij de manege nog even het eten na afloop bevestigd, en dat is allemaal geregeld. Ik ben alleen bang dat er een probleempje opduikt als we moeten uitstellen naar 14 februari, dat is Valentijnsdag, en dan hebben ze een paardenfeestje daar. We kunnen dan misschien terecht in een kantoortje boven, maar dat is wat krapjes voor 30 man vrees ik.

Iemand een suggestie voor eventueel wat anders?? Zit zelf te denkan aan Hajé, daar kan je zo naartoe lopen vanaf de Trekweg. Maar dan staan de auto's daar allemaal onbewaakt .........

Overigens geen paniek, hoor. Er komt vast wel een oplossing!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 17:44

En uitgerekend vlak vóór de wedstrijd gaat het weer flink vriezen ..........

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Vnz2bq

Als het dan een nachtje moet worden dan wordt dat nog afzien vrees ik Laughing Laughing Laughing . Maar wel lachen!!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 17:06

De wind is zeker gedraaid Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes cheers cheers :

Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Xmtzcl

Op deze manier ziet het er goed uit denk ik.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 18:51

Hmmm, ik begin langzaam aan een beeeeetje vertrouwen tw krijgen What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jan 2010 - 18:55

Marc Heerema schreef:
Hmmm, ik begin langzaam aan een beeeeetje vertrouwen tw krijgen What a Face

dat is laatste waar ik vertrouwen in heb het Nederlandse Weer en de voorspellingen Evil or Very Mad
(b.v. hier en daar een bui , das altijd hier nooit daar)

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: winterwedstrijd   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 12:31

Weten jullie ook of de plas al ijsvrij is?
Wordt namelijk weer vorst voorspelt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 14:55

Ik zie het somber in, het vriest weliswaar niet hard, maar stevig dooien doet het ook niet. Daarbij zijn de voorspellingen voor komende week al weer wat minder, dus ...........


Volgens mij had ik al een dergelijk bericht geplaatst, maar ik vind het niet terug Question Question Question Vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 15:26

Eehhh ik weet van niets cheers
Dan maar uitstellen, zit niets anders op, wanneer hakken we de knoop door?

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 15:33

Begin volgende week maar even gaan kijken denk ik. Dinsdagochtend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 16:23

Omdat ik weet dat veel deelnemers hier kijken alvast het volgende:

Als we gaan uitstellen zou dat naar zondag 14 februari zijn. Nou blijkt dat Valentijnsdag te zijn, en dan is er voor ons geen plek bij de manege ivm festiviteiten. Ik ben bezig met informeren of er zaterdag 13 februari ruimte is, maar daar wordt ik nog over teruggebeld.

Dus er is een kans dat het zaterdag de 13e wordt!

Hopelijk geeft dat niet teveel problemen bij de deelnemers. Als we zeker weten wat we gaan doen komt er uiteraard nog een berichtje bij alle deelnemers in de mailbox. Maar eventuele reacties hier zijn ook welkom natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 18:53

Als het zaterdag de 13e wordt haak ik, ga naar Heereveen-Ajax.
Wordt eind van de middag in Heereveen verwacht.

Zondag zie ik Frank, zal vragen of de 13 hem schikt en of hij een andere vismaat
kan regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jan 2010 - 20:07

Jos we zien het wel, mijn watertjes zijn ook nog steeds niet vrij van ijs, kan daar wel al gelukkig voeren, maar vissen gaat helaas nog niet. De spiegels moeten nog maar ff wachten op hun baassie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2010.   Winterwedstrijd 2010. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2010.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2013.
» Winterwedstrijd 2014.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: