Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 NIEUW: De Heerema Schaal.

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Hans de Jong
Gaby
Jeffrey Haak
Marco
Don Seur
Henk Seyerlin
Rene Zwaap
Marc Dronten
Johan
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 12:19

NIEUW: De Heerema Schaal. 2hyxk0i


De KCA komt in 2012 weer met wat nieuws:

"de Heerema schaal".


Het is alweer een tijdje terug dat we afscheid moesten nemen van Marc, maar vergeten willen en zullen we hem natuurlijk niet! Mede daarom zochten we naar iets om toch ieder jaar weer even terug te denken aan Marc, en samen met Martin heeft ons team "de Heerema schaal" bedacht.


Het concept is simpel, je kan zowel bij de evenementen van de KCA (schoonmaakdag + wedstrijden) als bij de wedstrijden van "OnzeVissen.nl" punten verdienen die we uiteindelijk onderbrengen in een soort competitie. Degene die aan het eind van het seizoen de meeste punten gescoort heeft is de winnaar van deze schaal, maar tevens ook van de volgende prijzen:


Wat kan je winnen?
De winnaar van "de Heerema schaal" mag een jaar lang genieten van een hele mooie schaal;
De winnaar van "de Heerema schaal" mag aan alle wedstrijden van 2013 (zowel KCA als OnzeVissen.nl) meedoen zonder te betalen;
De winnaar van "de Heerema schaal" wint een week of weekend samen met je vismaat vissen op "De Ronde Bleek", beschikbaar gesteld door SKV karpertrips;
....... en we zijn nog ergens mee bezig, maar of dat lukt moeten we nog even afwachten.


Al met al reden genoeg om mee te strijden voor deze mooie schaal, dus zet hem op! Uitgebreide info mbt de puntentelling ed vind je terug op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 12:24

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel veel van verwacht, ik ga nog een hele mooie schaal laten maken dus dat komt wel goed. Hopelijk wordt het een prestigieuze prijs waar hard om gestreden gaat worden. En natuurlijk nogmaals dank aan Tim die op een hele mooie gedachte een super prijs heeft geregeld!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 14:23

WAT EEN ERG LEUK IDEE !!!!!!!!! helemaal leuk deze manier van een competitie vissen . en dan ook nog voor een stel hele leuke prijzen . prachtige prijs natuurlijk zo,n weekendje vissen . gratis jaar wedstrijden en een mooie schaal . ik vind het super en kijk daarom erg uit naar aan komend jaar .. tim , jos ,martin en de rest van de crew wat een super idee . tot snel


Laatst aangepast door Johan op za 11 feb 2012 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 15:36

Martin verdiend hierin ook wel wat krediet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 16:50

Leuk initiatief, maar hoe is de puntentelling...Moet ik me zo voorstellen dat bijvoorbeeld bij de schoonmaakdag je bij ieder kilo afval 10 punten krijgt ofzo..
Of bij iedere mooie foto tijdens de wedstrijd ook 5 punten op je staat van dienst??

Ach maakt ook niet uit.. we zien wel...

Ik moet ook even verder kijken dan mijn neus lang is...Ik heb het al gelezen...Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 17:00

RodyCalis schreef:
Ik moet ook even verder kijken dan mijn neus lang is...Ik heb het al gelezen...Very Happy
Ik denk inderdaad dat het er allemaal wel helder staat, maar als ik ergens druk mee bezig ben zie ik wel eens iets over het hoofd omdat de werkwijze bij mij bekend is. Zijn er onduidelijkheden? Laat het me weten!

Maar ook ideeen of suggesties zijn welkom, waarschijnlijk niet meer voor deze editie, maar misschien voor de volgende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 19:10

Jos Holla schreef:
Martin verdiend hierin ook wel wat krediet Wink

Dank je wel.

Ik hoop dat iedereen het een leuk initiatief vindt en niet zoals Rody eerst oordeelt, Laughing Laughing Laughing
Kijk even de pagina's door en daarna net even ietsjes meer z'n best doet voor de wedstrijden waar nog steeds de gezelligheid voorop staat.
Voor wat betreft hetgene waar we nog mee bezig zijn kan ik zeggen dat het iets ultiems heeft voor het competitie element!
We hopen dat het allemaal gaat lukken, later meer hierover!! (ik hoop dat je het goed vind Jos, dat ik dit gezegd heb Laughing )

Ook ik wil Tim bedanken voor de prijs die hij ter beschikking heeft gesteld. Top.

Gr. Martin

PS. Jammer dat de winterwedstrijd niet meetelt Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 20:00

gewoon goed om Marc te herdenken voor zijn inzet voor het karpervissen

de rest is volgens mij maar bijzaak
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 20:53

ziet er goed en veelbelovend uit die nieuwe constructie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 23:25

Marc Dronten schreef:
gewoon goed om Marc te herdenken voor zijn inzet voor het karpervissen

de rest is volgens mij maar bijzaak
Helemaal mee eens!!

Maar al met al is het wel een bijzonder aantrekkelijke bijzaak geworden tongue Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 23:44

Martin schreef:


PS. Jammer dat de winterwedstrijd niet meetelt Laughing Laughing Laughing Laughing

Ik vind dat de winterwedstrijd gewoon moet meetellen hoor Martin, het gaat om alle wedstrijden in 2012 en daar hoort deze ook bij.
Ps, mag ik weer met je mee naar "De ronde Bleek" Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 17:13

Jos Holla schreef:
Marc Dronten schreef:
gewoon goed om Marc te herdenken voor zijn inzet voor het karpervissen

de rest is volgens mij maar bijzaak
Helemaal mee eens!!

Maar al met al is het wel een bijzonder aantrekkelijke bijzaak geworden tongue Wink

NIEUW: De Heerema Schaal. 30u9shc

mee eens Jos

als het maar niet zo'n schaal wordt: lol! lol!

dat kromme ding wil ik niet, hoewel het is 2-0
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 17:19

Dat ding krijgen jullie voorlopig ook niet, dus kijk nog maar even goed lol! lol! lol! lol!

De Heerema schaal wordt een mooie!! Ben er mee bezig inmiddels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 21:35

Ik vind het een ongelooflijk goede en mooie geste om deze schaal te laten ontstaan.
Ook mooi gevonden om ook andere zaken dan alleen wedstrijden mee te laten tellen. Ik heb Marc dan niet persoonlijk gekend maar begrepen dat hij zich ook vooral voor het karpervissen (dus voor ons) heeft ingezet.
Dat er een eervolle winnaar mag zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 12 feb 2012 - 23:48

super idee! Leuk bedacht, ook goed voor het competitie idee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 9:50

Onderstaande is een klein stukje uit de tekst die ik op zijn uitvaart heb voorgedragen:

"Marc ontdekte echter al snel dat "samen met mij" iets doen nogal lastig is. Hij had al snel door dat ik in mijn enthousiasme niet bij te houden ben, maar hij paste zich hier bijzonder snel op aan. Marc werd mijn klankboard. Ik bedacht van alles en nog wat, en bijna iedere dinsdagochtend bespraken we dan al die ideeën bij hem thuis."

En zo was het ook, zéker de eerste paar jaren. Alles kwam hierbij aan de orde: wedstrijden, tentjes, nachtvissen, en natuurlijk het vissen op zich. Vanaf het moment dat hij ziek werd was het allemaal wat minder, maar in de periode tussen 2005 en 2008 waren we net een stelletje Embarassed Embarassed .

Vandaar ook de drang om iets te verzinnen waarmee hij toch aan de KCA verbonden blijft, en zolang ik actief ben in de KCA zal dat ook zo blijven. We worden allemaal ouder, er zullen ons in de toekomst wel meer 'leden' ontvallen, en voor hen die hier een leuke rol hebben gespeeld zal er op de achterkant van "de Heerema schaal" een plekje zijn. Maar laten we hopen dat die achterkant voorlopig lekker blanco blijft What a Face Laughing .


Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 10:52

ik zeg amen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 11:03

Marco schreef:
ik zeg amen!!
En dan doel je er vooral op dat de achterkant maar zo lang mogelijk leeg mag blijven, hé?? Laughing Laughing Laughing Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 11:21

ja ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 19:18

Jos Holla schreef:
Marco schreef:
ik zeg amen!!
En dan doel je er vooral op dat de achterkant maar zo lang mogelijk leeg mag blijven, hé?? Laughing Laughing Laughing Laughing


amen idd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 17:43

Omdat ik niks aan het toeval over wil laten vis ik dit jaar alle wedstrijden met wisselende contacten, ik heb hiervoor bewust alleen maar toppers benadert. Ik hoop alleen niet dat ik als eerste ga bewijzen dat je "de Heerema schaal" ook kunt winnen zonder ook maar één visje te vangen Laughing Laughing Shocked

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 18:40

Jos Holla schreef:
Omdat ik niks aan het toeval over wil laten vis ik dit jaar alle wedstrijden met wisselende contacten, ik heb hiervoor bewust alleen maar toppers benadert. Ik hoop alleen niet dat ik als eerste ga bewijzen dat je "de Heerema schaal" ook kunt winnen zonder ook maar één visje te vangen Laughing Laughing Shocked


je vist dan toch wel veilig Jos met al die contacten????lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 21:41

De eerste scores voor "De Heerema Schaal" staan online tongue tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 22:52

Mooi verslag jos.

Was weer top geregeld.
Hoop dat we zo een mooi groot geld bedrag bij elkaar zullen krijgen voor een zeer goed doel.

Marc zou trots op ons zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 14:21

En dit is hem dan:

NIEUW: De Heerema Schaal. Ztvqbl

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NIEUW: De Heerema Schaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NIEUW: De Heerema Schaal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Heerema Schaal: óók in 2013!
» "De Heerema Schaal" in 2014
» 'nieuw' loodsysteem: Korda COG
» Zoektocht naar nieuw haak
» Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: