Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Empty
BerichtOnderwerp: Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen   Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 11:19

Vanmorgen zat ik Vis-TV te kijken over ""Karpervissen in de Oostvaardersplassen""

Mag je hier nu wel of niet vissen ( of deels ) vraag ik me af!?!? Volgens mij NIET dus, en vind het mede daarom toch wel een zeer kwalijke zaak dat er in het programma Vis-TV niks over gezegt wordt!!!!( of heb ik wat gemist???? )


Ik vind dat een informatief programma ( zoals Vis-TV mijns inziens toch is / te boek staat ), hier goed duidelijkheid in hoort te geven. ( en dat Hans breevelt hier boswachter is weten de meesten toch al wel lol ).

Zowel in de ""bijbehornde lijst van viswateren"" die we allemaal hebben staat er niks over ( dus denk je het mag niet, al staan er meerdere wateren in waar wel de beperkingen over aangegeven staan, maar goed daar mag je dan hoe dan ook deels WEL vissen )....Ook via google>>>Oostvaardersplassen niks erover te lezen, en op de eigen site van ""Staats Bosbeheer"" geen woord volgens mij ( maar ook ik zou ergens over heen gekeken kunnen hebben ).

Vaag iets????????????????? ( wat opzich natuurlijk weer NIET iets nieuws is bij Staatsbosbeheer Sad )



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen   Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 11:47

Door de goede relatie met Staatsbosbeheer en het feit dat delen van de Oostvaardersplassen straks hoogstwaarschijnlijk toegankelijk worden voor sportvissers, mogen Ed en Marco er komende zondag 29 april alvast een keer vissen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen   Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 12:08

Ruud Haazen schreef:
Door de goede relatie met Staatsbosbeheer en het feit dat delen van de Oostvaardersplassen straks hoogstwaarschijnlijk toegankelijk worden voor sportvissers, mogen Ed en Marco er komende zondag 29 april alvast een keer vissen.


Okéeeee en Thx Ruus...........Blijft mijns inziens echter vaag dat er in het programma ( Door Ed en Marco ) NIETSSSSS over gezegt wordt......Ook niet het hoe, waarom en dat hun er nu mogen vissen dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen   Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 16:13

Ruud Haazen schreef:
Door de goede relatie met Staatsbosbeheer en het feit dat delen van de Oostvaardersplassen straks hoogstwaarschijnlijk toegankelijk worden voor sportvissers, mogen Ed en Marco er komende zondag 29 april alvast een keer vissen.

Ik heb even geïnformeerd omdat ik er vragen over gekregen heb en er wordt inderdaad aan gewerkt om een gedeelte van het Oostvaardersplassengebied open te stellen voor de hengelsport. Je moet dan denken aan één van de tochten, en niet aan de plas. Meer wil ik er nog niet over zeggen omdat het allemaal nog niet zeker is en zoiets snel een eigen leven gaat leiden. Voorlopig nog even geduld dus ....................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen   Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.
» Vis TV 2012.
» Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: