Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.   Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:52

Aankomende donderdag is de Algemene Leden Vergadering, en ik weet het, normaliter zou ik daar ook niet zo snel naartoe gaan, maar ik zit nou eenmaal volledig vastgeklonken aan dit schuitje Laughing Laughing Laughing

Wat misschien wel een reden is om even langs te komen is dat er deze avond een vertegenwoordigster van de hartstichting komt om de cheque met de opgbrengst van de schoonmaakdag in ontvangst te komen nemen, en los van het feit dat alle leden op deze ALV welkom zijn zou ik het wel leuk vinden als er ook een paar 'schoonmakers' aanwezig zijn. Mocht je tijd hebben, kom dan even langs, deur open om 19:30 uur, aanvang 20:00 uur in buurthuis 'Het Forum' te Almere Buiten.

Misschien (hopelijk) tot donderdag!

Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Rrkvac



Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.   Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 17:14

Altijd leuk... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.   Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:00

Best wel even gezellig ............... en gratis koffie Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.   Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 0:04

Zo, was weer gezellig, leerzaam en nuttig. Cheque aan een vertegenwoordigster van de hartstichting overhandigd, iedereen weer blij Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.   Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Leden Vergadering HSV Ons Genoegen-Almere
» Inactieve leden.
» Oproep aan de leden van HSV Ons Genoegen-Almere.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: