Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 13 feb 2012 - 23:59

Op 22 april is de eerste dagwedstrijd van OnzeVissen.nl

De inschrijving is begonnen, dus voor de liefhebbers ................ Ik ben erbij!! Laughing Laughing

Alle info vind je op www.onzevissen.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 1:26

en wij ook
Peppie en kokkie
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 6:32

wij ook als het goed is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 7:58

Yep... Dagje stoel zitten ... eten tuurlijk en de nodige ...................
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 9:15

En mét voerboot cheers cheers cheers

Maakt het wat uit? Denk het niet, maar wel leuker als je er toch eentje hebt Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 9:39

Als het goed is ben ik er ook bij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 17:05

tis goed cheers wij zijn erbij Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 18:58

word weer gezellig

gevulde koeken bij michel lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 19:01

Hoppa maat is bekend dus de rest kan eigenlijk thuis blijven ;-)

Heb er zin an.

it giet aon
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 19:03

Dennis van Wel schreef:
Hoppa maat is bekend dus de rest kan eigenlijk thuis blijven ;-)



alweer!!!! nou lekker dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 19:08

Ja dan weet je dat vast en dan weet je ook mijn maat wel ;-) hopelijk weer naast elkaar.... kenne weer ff bakkie doen.. hahahaha ohja en je vis weg pakken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 19:20

de grote lossen jullie toch cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 20:02

Marco schreef:
de grote lossen jullie toch cheers

die is onder de gordel... grrrr
(maar wel goed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 10:51

Kijk... het vuur wakkert al lekker aan Wink.


De inschrijvingen gaan lekker. 15 van de 20 stekken vol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 11:12

Dat krijg je Michel, als je gevulde koeken uitdeeld. Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 11:31

Nu al zin in de koekjes... Je snapt natuurlijk dat ik 20 keer een koekje neem Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 6:33

Joop en ik zijn er ook bij................En ja koekiessssssssss cheers

Alvast s6 all.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 14:22

Update:

Nog twee stekken vrij voor April...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 14:36

Is dit de wedstrijd waar ik de beker moet meenemen die vorig jaar heb gewonnen voor de zwaarste vis?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 14:43

Doe maar ............... maar je mag hem ook meteen aan mij geven, hoor. 2012 wordt namelijk mijn knaljaar!! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 14:45

Mitchell Belgraver schreef:
Is dit de wedstrijd waar ik de beker moet meenemen die vorig jaar heb gewonnen voor de zwaarste vis?

Wrijf je het nu een beetje in? of .... Smile

In antwoord op je vraag: Ja, dit is de wedstrijd waar je de beker in moet leveren... Je krijgt hem weer mee als je de grootste vis van de wedstrijd hebt of Jos zoals ik nu lees cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 16:28

Jos Holla schreef:
Doe maar ............... maar je mag hem ook meteen aan mij geven, hoor. 2012 wordt namelijk mijn knaljaar!! Laughing Laughing Laughing

telt het ook voor de brasem dan Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 16:41

Marco schreef:
telt het ook voor de brasem dan Shocked

Very Happy Zal kijken of ik een kroontje op de kop kan tikken voor de brasemkoning
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 16:42

Ja toch? Dat had ik wel begrepen, vandaar .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 18:33

Marc D doet ook mee, dus helemaal nog niet zeker dat Jos het kroontje krijgt queen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: