Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ter info: eurocarp group

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



ter info: eurocarp group Empty
BerichtOnderwerp: ter info: eurocarp group   ter info: eurocarp group Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 11:02

voor de mensen die nog wilen boeken misschien interesant om te weten dat het met de eurocarp group heel erg slecht gaat. er is eergister zelfs een programma op nederland 1 geweest waarin zij aan bod kwamen. mensen worden weer naar huis gestuurd omdat de eurocarp group niet betaald en bij veel vijvers een dikke schuld heeft staan aldus het programma max.

heb zelf enkel goeie ervaringen gehad met hun, maar nu ik dit gezien heb zou ik toch oppassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



ter info: eurocarp group Empty
BerichtOnderwerp: Re: ter info: eurocarp group   ter info: eurocarp group Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:49

heb het gezien ja hm hm jammer weer he

zo zie je maar je bent nooit zeker ondanks papieren had al voor die uitzending het een en ander over ecg gehoord maar het blijkt waar te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



ter info: eurocarp group Empty
BerichtOnderwerp: Re: ter info: eurocarp group   ter info: eurocarp group Icon_minitimema 30 jul 2012 - 11:14

Schijnen nu dus zelfs failliet te zijn, balen zeg voor de mensen die geboekt hebben bij hun.
Vorig jaar ben ik 2 keer via ECG geweest en zonder problemen, maar ben toch wel blij dat ik dit jaar niet ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



ter info: eurocarp group Empty
BerichtOnderwerp: Re: ter info: eurocarp group   ter info: eurocarp group Icon_minitimema 30 jul 2012 - 11:26

dan ben je er zeker van dat je het geld kwijt bent
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ter info: eurocarp group Empty
BerichtOnderwerp: Re: ter info: eurocarp group   ter info: eurocarp group Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ter info: eurocarp group
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Marathon van 2010.
» Heel veel knopen en andere info.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: