Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2010.

Ga naar beneden 
+6
Ian Luschen
Wilco
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimeza 23 jan 2010 - 10:34

Van vrijdagmiddag 4 juni t/m zondagochtend 6 juni organiseren wij:

"De marathon van 2010".

Locatie: Hoge Vaart, 3 gedeeltes met ieder 4 koppels:

- Groenlingweg
- Watersnipweg
- Trekvogelweg (langs de Noorderplassen)

Let op:

de inschrijving voor deze wedstrijd start op locatie tijdens de schoonmaakdag op 27 februari.

meedoen aan de marathon betekend verplicht meten en wegen bij één van de buren. Vorig jaar is het namelijk niet gelukt om genoeg weegkoppels te vinden, en omdat we dat nu ook niet verwachten (en niet steeds bij dezelfde 'vrijwilligers' aan willen kloppen) moet het vanaf dit jaar toch net even anders. Mochten er zich alsnog vrijwillige weegkoppels melden, dan kan deze regeling weer vervallen. Liefhebbers kunnen zich hiervoor bij ons opgeven.



Aanvang/einde: deze wedstrijd begint op vrijdagmiddag om 18:00 uur, en is op zondagochtend om 13:00 uur afgelopen.

Tijdstip loting: de loting is om 16:30 aan het begin van de Groenlingweg.

Wie kan er meedoen: iedereen met een geldige VISpas.

Inschrijven: de inschrijving voor de marathon start op 27 februari op locatie tijdens de schoonmaakdag.

Reglement: voor deze wedstrijd geldt het “reglement voor de marathon”.

Sponsor: deze wedstrijd wordt gesponsord door:

De Marathon van 2010. Wlr7ye

Inschrijfgeld: 50 euro per koppel.

routebeschrijving: die sturen we je op verzoek graag toe.


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimeza 27 feb 2010 - 20:41

Ik heb middels de schoonmaakdag 12 koppels voor de marathon genoteerd. Ik ben echter van plan om ook 2 koppels op de Tureluursweg te plaatsen, dus we hebben nog minimaal 2 plekken vrij. En er valt nog wel eens iemand af, dus ........

Liefhebbers even een berichtje naar mij toe, dan zet ik je op de lijst. Medio april gaan we dan de overgebleven plekken verloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimezo 28 feb 2010 - 2:48

Jos Holla schreef:
Ik heb middels de schoonmaakdag 12 koppels voor de marathon genoteerd. Ik ben echter van plan om ook 2 koppels op de Tureluursweg te plaatsen, dus we hebben nog minimaal 2 plekken vrij. En er valt nog wel eens iemand af, dus ........

Liefhebbers even een berichtje naar mij toe, dan zet ik je op de lijst. Medio april gaan we dan de overgebleven plekken verloten.

Beetje uit de route maar mooie stekken daar...... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimeza 10 apr 2010 - 17:13

Inschrijven voor de resterende plekken voor de marathon kan nog steeds, op de Algemene ledenvergadering van 28 april worden deze laatste plekken verloot.

Ik heb er wel zin in. Lekker spelevaren in mijn "carpmaster" (hoe verzinnen ze het) en de fishfinder eens even lekker helemaal uitvogelen. Hoewel ...... hopelijk gebeurt dat vóór die tijd nog wel en keer. In ieder geval weer een wedstrijd om naar uit te kijken, lekker een paar daagjes rust, en hopelijk een paar leuke vissen op de mat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimedo 29 apr 2010 - 22:01

Ik heb gisteren de resterende plekken verloot voor de marathon, de 'winnaars' hebben hiervan inmiddels bericht gehad. 1e reserve is Karpermarc, tweede is Johnny en Rudy, de overige reserves zijn (even uit mijn hoofd) geen bezoekers hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 30 apr 2010 - 19:17

jammer dat in dat weekeinde net nederland tegen duitsland voetbalt,
en als ik de voorspellingen moet geloven gaat het het hele weekeinde regenen met kans op hagel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimeza 1 mei 2010 - 23:33

Dat WK is iedereen toch na 2 dagen al zat, de hele wedstrijd die herrie van die domme toeters ....... met de Olympische spelen werd ik er al dol van. Maar misschien gaat het inderdaad wel hagelen, onweren en weet ik veel wat nog meer: dan staken we toch gewoon?

Zitten wij niet mee, hoor Laughing Laughing Laughing .



Jaja, dat was wat een paar jaar terug. Weeralarm, veel gedoe, en uiteindelijk een beetje gerommel en wat regen Laughing Laughing Laughing . Hopelijk was dat wél de laatste keer. Overigens begint het WK volgens mij pas later, toch???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 17:12

ik roep maar wat in de wilde weg in de hoop dat er iemand afhaakte he
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimema 3 mei 2010 - 22:57

ik haak af... clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimewo 19 mei 2010 - 12:50

Er komt deze keer geen BBQ ná de marathon omdat ik te weinig berichtjes terug heb gehad mbt deze BBQ.

Mijn voorstel:

neem je stoel mee naar de prijsuitreiking en wat te drinken, even lekker nababbelen is altijd leuk natuurlijk. En ook degenen die niet meevissen zijn natuurlijk van harte welkom tijdens de prijsuitreiking en de afsluitende borrel clown clown .
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimewo 19 mei 2010 - 12:54

Very Happy klinkt niet verkeerd clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimewo 19 mei 2010 - 19:45

Jammer geen bbq maar even goed word het beregezellig lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimewo 19 mei 2010 - 19:46

inderdaad jammer dan maar ff gezelliug na ouwe hoeren met een rijstewafel hahaha maken er vastw el wat van komt goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimewo 19 mei 2010 - 21:22

Jos Holla schreef:
Er komt deze keer geen BBQ ná de marathon omdat ik te weinig berichtjes terug heb gehad mbt deze BBQ.

Berichtjes....= meervoud, ... terug gehad heb....?

Was het al definiteif dan? Je zou toch informeren bij de slager?

Of heb iets gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimedo 20 mei 2010 - 2:28

Volgens mij had ik bij het mailtje mbt de betaling ook gevraagd of men wél of niet mee ging barbequen, en daar heb ik weinig response op gehad. Ik zal het mailtje er nog eens bij zoeken, hopelijk zit ik er niet naast Embarassed Embarassed .

Met de slager had ik het in principe geregeld, maar ik ging dan wel uit van minimaal 18 man (van de 28), en ik kom op dit moment niet verder dan 10 ....

Update: dit is de tekst:

Barbecue na afloop.
Overigens lijkt het me leuk om de wedstrijd weer af te sluiten met een gezamelijke barbeque, in verband met de planning hoor ik graag even van tevoren of je hieraan mee wilt doen, zodat ik het kan gaan regelen. Ik verwacht dat de kosten hiervoor weer rond de 7 of 8 euro zullen liggen (vlees, saus, stokbrood, kruidenboter en salades). Drinken, bord en bestek moet je zelf even meenemen. Deze kosten verrekenen we dan zodra ik het ga bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimedo 20 mei 2010 - 13:20

Helemaal juist.
Ik heb het dan ook simpel vergeten!

Ach, wordt toch wel gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimedo 20 mei 2010 - 14:55

Tuurlijk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 28 mei 2010 - 19:46

Nou, mijn teammaat en ik zijn gestart met de voorbereidingen: "wat gaan we eten?".

Toch wel een belangrijke vraag. Wordt het een soeppie met stokbrood en kruidenboter? Of toch de BBQ. Of allebei, we hebben per slot van rekening 2 nachten ........ Nog maar even over nadenken. In ieder geval voor de zekerheid maar een flesje Baccardi halen, daar slaap ik altijd lekker op clown .


Wel vreemd eigenlijk dat ik hem nog niet over de te volgen strategie heb gehoord Rolling Eyes , da's toch veel belangrijker! Of niet Laughing Laughing Laughing . Ik denk trouwens dat die emmer Pro Line sticks er aan gaat, moet toch ook op. En natuurlijk een hengel met de KCA bol.

Nou, ook weer opgelost What a Face What a Face. Vissen is zooooooo simpel affraid cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 28 mei 2010 - 20:34

Jos Holla schreef:
Pro Line

Bah, bah, bah! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 28 mei 2010 - 20:42

Hey, was gratis, en gratis is goed Laughing Laughing Laughing . En als het werkt, dan .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 28 mei 2010 - 21:39

Frank en ik ook zojuist even de tactiek besproken.

Helaas niet meer uitvaren, de boot is echt kapot.

In ieder geval doen we het net zo als anders, hij vangt ze en ik help!

Verder de KCA bol, kikkerwten en mais.


We gaan er voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimevr 28 mei 2010 - 22:15

Ik was ook niet van plan er ál te veel werk van te maken, maar als ik er zo over lig na te denken krijg ik weer de meest mooie plannetjes ..... Fishfinder werkt overigens prima, daar gaan we plezier van beleven denk ik.

Wilco schreef:
In ieder geval doen we het net zo als anders, hij vangt ze en ik help!
Vertel eens wat nieuws Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimezo 30 mei 2010 - 10:47

Overigens tot nu toe:

De Marathon van 2010. 2vuhmcn

sunny sunny sunny

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimezo 30 mei 2010 - 10:54

Nee toch, alleen maar zon!
Mag best wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitimezo 30 mei 2010 - 11:25

Het weer ziet er goed uit........
Maar ff factor 50 meenemen anders word het ellende cherry ... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2010.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De Marathon van 2012.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: