Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2010.

Ga naar beneden 
+6
Ian Luschen
Wilco
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 4:14

Ik hoop van Harte dat er redelijk gevangen gaat worden , ik was gister ffkes bij Viking aan het vissen , heb gezeten van 8uur tot half zes , nog geen fatsoenlijke aanbeet kunnen forceren . Was weer plezierbootjes dag , en er kwamen twee zandboten door de HV , je rook gewoon de modderige bodem en de zo schone vaart werdt meteen troebel aan de kant.
Maar bij deze wens ik alle deelnemers , goede vangst toe en tot zondag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 4:27

ook ik wil iedereen heel veel succes wensen tijdens de Marathon , dat we maar
mooie karpers mogen vangen!!!!!!!


en vooral genieten natuurlijk van het mooie weer en de gezelligheid.


succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!


groetjes jacqueline
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 6:59

Je merkt het, hoe dichter naar de start toe.

ER IS SPANNING BIJ DE DEELNEMERS VOOR DE MARATHON

Zelf kan ik helaas niet meedoen, maar iedereen veel plezier en veel foto's toegewenst.
Alleen van die karpers graag en niet die witte lichamen, alhoewel dat kunnen wel eens foto's worden met een rode gloed. lol!

Ik kom zaterdag wel even langs, al is het maar om kennis te maken met wat mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 12:21

Dat lijkt me wel, Henk Laughing Laughing Laughing .


Overigens nog even een tip: 's nachts is het frisjes, kom net uit de nachtdienst, dus ik kan het weten albino albino .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 13:27

lekker hoor nog een paar uurtjes en dan kan het los ben er al helemaal klaar voor,
de whiskey en het bier staan al klaar en de rest is al in de auto.

tot straks Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 14:24

Tja, ik ben ook klaar, maar het is nog wat vroeg ....................... pffff, wat nu?


Tot straks Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 14:30

Allemaal veel succes gewenst bij jullie bak en braadmaraton, pffffffff heb zelf donderdag de hele dag in de zon gezeten. Moet zeggen ik vond het geen pretje zonder petje, schaduw was niet aanwezig, gelukkig wel wat wind, dus toch maar ff afkoelen in de Lek brrrrrrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 14:56

Jan Sturkenboom schreef:
Allemaal veel succes gewenst bij jullie bak en braadmaraton,
lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 15:32

cheers ik denk dat ik niet kom lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 15:35

Rene Zwaap schreef:
cheers ik denk dat ik niet kom lol! lol! lol! lol!


Geintje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 15:41

Rene Zwaap schreef:
Rene Zwaap schreef:
cheers ik denk dat ik niet kom lol! lol! lol! lol!


Geintje Very Happy

Goeie joke, we zijn er klaar voorrrrrrr...... cheers

Succees iedereen lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 2:27

Wat is het rustig op het forum.


Zou iedereen aan het vissen zijn???

De Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 FishingDe Marathon van 2010. - Pagina 3 Fishing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 6:27

ff tussenstand watersnipweg twee op de mat 1 gelost,helaas met nog 31 uur te gaan.
Oowja 7brazems ook gevangen ,kortom was weinig slapen bij.
Half 4 qqn de koffie , maar das niet ongewoon voor mij.

Gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 12:03

Toch al 2 op de mat Rene, heb je al wat vernomen van de andere sectoren of daar ook al vis op de mat is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 12:47

wat wy vanaf stek 14 henri en johan hoorde is dat er een totaal van 5 karpers zyn gevangen hier overigens wy op 3 platte na geen enkel teken van leven
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 17:33

Dennis en Martijn hebben er ook twee, wie de andere heeft weet ik niet eigenlijk.
Vanmiddag om 1600 was de score nog steeds 5 Karpers, en Rene er heeeeeeel veel brasems bij lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 18:16

Voor wie gezellig ff wil komen keuvelen of de prijsuitrijking wil mee maken, om 1400 is de prijsuitrijking bij de noorderplassen , in het begin van het weggetje naar het eiland.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jun 2010 - 16:46

Nou, ik ben weer thuis!

Het was een warm weekend, maar ik heb me uitstekend vermaakt. Lekker gegeten, lekker gedronken, heerlijk liggen dobberen in het bootje, en een aantal schitterende brasems gevangen!

jaja, dat klinkt wel, hé!

De vangsten waren weer niet super, maar dat zijn we wel gewend op de Hoge Vaart. Er is trouwens wel op alle gedeeltes gevangen, dus dat is dan wel weer leuk. De winnaars kwamen van locatie Tureluurweg, het waren Rody en Mark. Hieronder alvast een foto, het verslag volgt later. Prijzen kwamen van “de Snoekbaars”, en de deelnemers waren weer zeer tevreden met de prijzentafel.

De Marathon van 2010. - Pagina 3 14vl2qs

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jun 2010 - 16:54

Begint gewoonte te worden dat de zwagertjes winnen , ben erg benieuwd wat hun geheimpje is Very Happy

ben benieuwd naar het verslag

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jun 2010 - 23:19

Feli zwagertjes, volgende keer kom weer ff mee bbqen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 jun 2010 - 23:45

Marc Heerema schreef:

Vanmiddag om 1600 was de score nog steeds 5 Karpers, en Rene er heeeeeeel veel brasems bij lol!
Zijn er totaal 30 geworden als dr weer een wk komt witvissen , maak ik wel goede kans met 30 van die lappen (wil ik wel gesponserd worden) , slijmjurken pakken gewoon dikke boillies en dumbels , heb geen oog dichtgedaan haast snachts , en overdag slapen was geen optie sunny sunny sunny leek wel 35 graden in de zon en uit de wind en in de tent nog warmer , de oval bracht ook wel schaduw , maar daar was het net zo warm als in de tent.
De nachtten waren heerlijk koel eerste nacht zelfs tegen frisjes aan erg vochtig met laaghangende mist/dauw in de ochtend toen de eerste zonnenstralen door kwamen. Ben maar om half vier koffie gaan zetten zaterdag ochtend , slapen zag ik niet meer zitten met al die brazems , wel genoten van het ontwaken van de natuur Very Happy .
De Marathon van 2010. - Pagina 3 Xpshsg

ik had net me toestel opgeborgen kwam de bever onder mn hengels doorzwemmen , geweldig mooi beest (helemaal nat ook en zo cheers ) Om een lang verhaal , kort te houden We jacq sultan en ikzelf hebben heerlijk genoten , we gaan dit vaker doen hebben we besloten .(dan niet in wedstrijd verband of zo)

gr.

Rene Zwaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 12:03

Het (foto)verslag staat on-line op de website van de KCA, veel leesplezier allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Het verslag is net zo smeuig geschreven als dat het het hele weekend was.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 12:56

Top verslag weer Jos , ben al sinds gistermiddag steeds aanhet kijken of je de fotoos binnen had en verslag compleet kon maken.
Bij deze wil ik de KCA bedanken voor het mogelijk maken van deze wedstrijd , het lijkt makkelijk allemaal een wedstrijdje organiseren , maar ik weet zeker dat achter de schermen veel bij komt kijken om alles perfect te laten verlopen.
Helaas dat maaien , niet helemaal gelopen is zoals afgesproken , volgens mij hebben ze verkeerde stuk gemaaid , zag die maaimachine donderdag wel aan het werk , maar dan meer bij industrie terein (misschien miscommunicatie tussen opdrachtgever en uitvoerder) , maar dat mocht de pret niet drukken de hengels lagen wat later in het water als normaal das alles . Kortom een geslaagd weekend !!

Bedankt en tot volgend maal

gr.

Rene Jacqueline en Sultan

De Marathon van 2010. - Pagina 3 P3
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 17:43

weer top verslagje jos . en die mascotte heeft ind ijn langste tyd gehad ahahah greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 17:58

.................en weer een geslaagde weekend met een evenzo goed verslag.........!

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2010.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De Marathon van 2012.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: