Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De karper marathon van 2009.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 16:07

Van vrijdagmiddag 5 juni t/m zondagochtend 7 juni organiseren wij:

"De marathon van 2009".

Locatie: Hoge Vaart, 3 gedeeltes met ieder 4 koppels:

- Groenlingweg
- Watersnipweg
- Trekvogelweg (langs de Noorderplassen)


Let op: meedoen aan de marathon betekend verplicht meten en wegen bij één van de buren. Vorig jaar is het namelijk niet gelukt om genoeg weegkoppels te vinden, en omdat we dat nu ook niet verwachten (en niet steeds bij dezelfde 'vrijwilligers' aan willen kloppen) moet het vanaf dit jaar toch net even anders. Mochten er zich alsnog vrijwillige weegkoppels melden, dan kan deze regeling weer vervallen. Liefhebbers kunnen zich hiervoor bij ons opgeven.


Aanvang/einde: deze wedstrijd begint op vrijdagmiddag om 18:00 uur, en is op zondagochtend om 13:00 uur afgelopen.

Tijdstip loting: de loting is om 16:30 aan het begin van de Groenlingweg.

Wie kan er meedoen: iedereen met een geldige VISpas.

Reglement: voor deze wedstrijd geldt het “reglement voor de marathon”.

Sponsor: deze wedstrijd wordt gesponsord door “Hengelsport paradijs de Snoekbaars”.

Inschrijfgeld: 50 euro per koppel.

routebeschrijving: die sturen we je op verzoek graag toe.


.


Laatst aangepast door Jos Holla op za 9 mei 2009 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rody en
Gast




De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimema 19 jan 2009 - 9:22

Waren Mark en Ik op tijd??? Als dat zo is willen we ons wel beschikbaar stellen als weegkoppel op ons traject.
Met vriendelijke Groet,
Rody en Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimema 19 jan 2009 - 11:24

Je was op tijd, kijk maar in je mailbox. En voor weegkoppel staan jullie op de ljst, nu nog 2 Laughing

De marathon zit inmiddels dus vol!!

We denken er over om het volgend jaar toch anders te doen. Bijvoorbeeld dat iedereen kan inschrijven, en dat we vervolgens gaan loten wie er uiteindelijk mee kunnen doen. Maar goed, volgend jaar is nog ver weg, eerst dit jaar maar eens afronden Laughing Laughing Maar dat deze wedstrijd populair is, is ons wel duidelijk. En om iedereen tevreden te stellen is een onmogelijke opgave.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimeza 24 jan 2009 - 14:58

Ik heb zojuist van de gemeente Almere de vergunning binnen om tijdens de marathon van 2009 legaal gebruik te kunnen maken van vistentjes. Oók weer geregeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: marathon   De karper marathon van 2009. Icon_minitimezo 25 jan 2009 - 9:53

dat is mooi werk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimewo 22 apr 2009 - 15:38

Alle deelnemers hebben een mail gehad met de vraag of ze het leuk vinden om de marathon af te sluiten met een BBQ. Mij lijkt het wel wat, maar we moeten even afwachten hoeveel animo er uiteindelijk is. Voor degene die misschien per abuis geen mail heeft gehad: bij deze alsnog de mededeling, laat me even weten of je mee wilt doen.

De karper marathon van 2009. 2vhuhe1


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimewo 22 apr 2009 - 19:19

Alleen als je de spek van de stokjes afhaalt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 24 apr 2009 - 17:30

De barbecue gaat zeker door, er is meer dan genoeg animo. Van een paar deelnemers aan de marathon heb ik nog geen reactie, dus als je dit leest, en je hebt nog niet gereageerd, doe dat dan aub alsnog even, ook als je niet meedoet. Dan kan ik alvast een beetje gaan informeren naar barbecue's, vlees en sausjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
rene en
Gast




De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: BBQ   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 24 apr 2009 - 20:16

Wij zijn er bij.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimeza 2 mei 2009 - 10:47

Da's mooi, man. Ik heb van 1,5 koppel een afmelding, van een ander 1,5 koppel nog niks gehoord. Neem aan dat het 'nee' betekend, maar misschien komt het nog. In ieder geval gaan we sowieso met 17 man en 1 vrouw aan de BBQ. Ik heb er zin in!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimezo 3 mei 2009 - 11:56

En we hebben (volgens mij) een mooie aanbieding gehad mbt vlees, stokbrood, kruidenboter, sausjes en salades, dus dat moet helemaal goed gaan komen. Tevens wordt er een grote gas barbecue geregeld, ideaal! Heb er nu al zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimezo 31 mei 2009 - 22:44

De hitte is er volgend weekend waarschijnlijk wel uit ......

De karper marathon van 2009. 24qpftk

Kan er niet mee zitten Wink

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimema 1 jun 2009 - 7:52

Ik ook niet, dinsdag nog een daggie verticalen en dan geen tijd tot het weekend.
Geen karper in de paai, geen hitte maar lekker buiten zitten lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
grnlngwg
Gast




De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: update groenlingweg   De karper marathon van 2009. Icon_minitimedi 2 jun 2009 - 6:47

de stekken zijn vrij , en gemaaid!
eromheen staat anderhalve meter onkruid en riet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
wtrspwg
Gast




De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: update watersnipweg   De karper marathon van 2009. Icon_minitimedi 2 jun 2009 - 6:48

een grote boesj boesj nog pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimedi 2 jun 2009 - 8:21

Nou, dat wordt dan wat ....... komt wel goed, hoop ik!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimewo 3 jun 2009 - 9:36

En barrrre omstandigheden....... scratch
Allemaal ongedierte wat uit die bush snachts komt plunderen op je stek in in/rond je oval/tent lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimewo 3 jun 2009 - 11:28

Pffff, wat maakt dat nou uit, een paar beestjes ...

Even een update mbt het weer:

De karper marathon van 2009. 4r2czb

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimewo 3 jun 2009 - 13:40

HHmmm oval mee en regenpak denk ik, Jos jij neemt de borrel mee? drunken
Blijven we lekker warm geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimedo 4 jun 2009 - 14:00

Razz eehh we zien wel scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 0:44

Helaas voelde Marc zich toch niet goed genoeg voor dit weekend, dus we hebben onze plek afgestaan aan een koppel van de reservelijst. Ik ga dus 2 nachtjes logeren bij deze of gene, en ga proberen overal een bezoekje te brengen. Enerzijds jammer, maar ach, het is weer eens wat anders. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 7:02

Heel vervelend allemaal , maar niemand anders als ikzelf weet beter dat je gezondheid knap in de weg kan zitten
daarom denk ik dat marc juiste keuze gemaakt heeft. Voor Jos uiteraard een teleurstelling , na alle voorbereidingen
en acties om toch weer de marathon mogelijk te maken , en dan niet eens zelf kunnen deelnemen.Voor beide Heren geld mocht je in de buurt komen de koffie staat klaar , wat te bikken heb ik ook wel mocht je trek hebben!

voor alle andere deelnemers , wens ik U sportieve en vooral gezellige bijeenkomst toe..............
En veel vangsten cheers

MvG
Rene Zwaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 8:27

Jos Holla schreef:
Nou, dat wordt dan wat ....... komt wel goed, hoop ik!!

watersnipweg is ook gemaaid kom er net vandaan...... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 8:56

Tja, het rommelt gewoon van binnen, het zit niet helemaal lekker Sad
Ik wil graag maar ik moest verstandig zijn, moeilijke keuze kan ik jullie beloven!
Ik naai Jos een oor aan en dat voelt helemaal niet ok, helemaal omdat i al weken eerder vroeg of hij vervanging moest regelen voor het geval dat, ik dacht dat het wel kon, het ging best goed naar de omstandigheden.....dus neeee, dat hoeft niet hoor Embarassed
Tja, dingen veranderen soms en dan ook nog vlak voor die tijd Embarassed niets meer te regelen en ....nou ja, je had weeeer gelijk Jos scratch


Ik kom natuurlijk wel ff buurten hier en daar en hoop dat iedereen er een leuk weekend van maakt

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 11:50

Ach, ik ga het hele weekend lekker rondtoeren en overal even babbelen, ik vermaak me wel.

Watersnipweg is inderdaad gemaaid, gelukkig maar. Zondagochtend is er op de Groenlingweg een triathlon georganiseerd, dáár zullen we dus even rekening met elkaar moeten houden. Er wordt overigens niet over het parcours gezwommen, maar de achterliggende weg wordt afgesloten voor de lopers. Op bezoek komen daar op zondagochtend zal niet lukken, om 13:00 uur het parcours verlaten is geen probleem.

Maar goed, even de laatste dingen regelen, en dan kunnen we van start!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De karper marathon van 2009. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De karper marathon van 2009.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2011.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: