Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De karper marathon van 2009.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dennis
Gast




De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: huh?   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 jun 2009 - 22:03

Jos schreef : Op bezoek komen daar op zondagochtend zal niet lukken, om 13:00 uur het parcours verlaten is geen probleem.

Ik dacht dat het maar 40 uur duurde deze wedstrijd? Weer aanpassingen gedaan die niemand weet?
Want volgens mij is zondag ochtend om 10:00 echt die 40 uur voorbij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jun 2009 - 21:13

Bedankt, we hebben zelf ook een lekker weekend gehad. De barbecue was overigens geregeld door Henk Meijer, en dat was zeker prima voor mekaar.

En moe was ik ook. Ik heb thuis op bed de formule 1 gekeken. Ik heb de start gezien, 1 pitstop, de spin van Barrichello, en werd weer wakker bij de volksliederen Laughing Laughing Laughing .


Laatst aangepast door Jos Holla op di 9 jun 2009 - 15:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2009 - 15:02

Nou, er staat weer een uitgebreid (foto)verslag op, veel plezier ermee. En deze keer ook nog een verslag van Jacqueline erbij, zeker heel erg leuk om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2009 - 17:23

Ziet er weer gelikt uit allemaal cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2009 - 20:16

Leuk verslag hoor Jos en Jaqueline, jullie hebben het ondanks de slechte vangsten toch gezellig gehad. Kijk dat vind ik nu het aller belangrijkste, gezelligheid, genieten van de omgeving en op zijn tijd een leuke karper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De karper marathon van 2009.   De karper marathon van 2009. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De karper marathon van 2009.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2011.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: