Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2010.

Ga naar beneden 
+6
Ian Luschen
Wilco
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 19:07

er gebeurd altijd wel iets tijdens zo marathon, zo ook hier weer een klein verslagje van mij.

opweg naar de loting op de groenling weg , reden rene en ik achter elkaar langs de watersnip weg.......mijn hemel zeg
dacht al bij mezelf hopenlijk komen wij hier niet te zitten, tja..........is dat ff om de goden verzoeken, laat rene
nou juist plek 10 op de watersnipweg trekken.

in eerste instantie had ik zoiets, ik vertrek blijf hier niet weekend zitten, maar goed ons laat ons niet kennen he
er was niet gemaaid dus, moesten we zelf een beetje voor boer spelen met traktor (auto) ff beetje plat walsen, voordat
eigenlijk alles was geinstalleerd/opgezet was het half acht voor we zaten.

het werd vrij fris op de avond en had ook gevoel dat alles klam was in de tent, brrrrrr koud, gelukkig kwam Sultan(de hond)
me gezelschap houden en kreeg ik warme voetjes lol.

willen jullie lachen om een verhaal , ik heb het wel gedaan whahaah(rene ook hoor achteraf)....luister...
was het niet ,ik ,vorig jaar marathon die op me plaat ging, nu was het rene zijn beurd (grinnik grinnik), ik zei tegen rene je kan beter die instappers van mij gebruiken (tuinklompen maar van rubber) dan hoef je niet met schoenen op de stretcher..afijn
zo gezegd hij die schoenen aan.....midden in de nacht.........pieppppppppp rene eruit slaapdronken, BOINKK!!!!!!!!!!! hoorde ik, ik zeg nog tegen hem en? geen antwoord......komt ie boven (de stek had een vrij schuine afloop) zegt ie: ACH MENS GA IK OP ME PLAAT MET DIE kUT SCHOENEN VAN JE,(hij was uitgegleden WHAAHAHHAHAHAAHHAHAHA (voelde me net ff Tiny en Lou) helaas een karper verspeeld.

nog geen uur later, kwam de volgende karper 10 pond, wij de buren Mark en Remco bellen, helaas moesten we ze weer storen een dikke 3 kwartier later hadden we een karper van 12 pond, daarna keerde de rust weer en hebben we een tijd in het donker (heeeerlijke rust) gezeten, met een bakkie koffie, en na gelachen over wat er gebeurd was.

Zaterdag overdag was het vrij rustig qua visvangst dan, maar ja er was dan ook wel heel veel drukte door het mooie weer, auto's die denken dat ze op het cirque van Zantvoort zitten, aardige speedbootjes die denken ff Miami vice na te willen doen,brommers die voorbij scheuren waar je van denkt nou volgens mij hoord dat uitlaaaaatje er niet op te zitten, jongelui die van de touwtjes brug af springen (levens gevaarlijk) ,en niet te vergeten de pluisjes in de lucht tjonge jonge het leek wel te sneeuwen ,afijn er was leven genoeg overdag wat een contrast met de heerlijke stille avond, en ook heerlijk voor de dieren.

Oh ja nog iets, vertelde rene in mijn ff voorstellen niet dat hij wel ff brasembollen zou voeren voor mij hengels....(heb gezegt dat hij die glibberige dingen er zelf mag afhalen) nou hij heeft het geweten hoor..........in totaal 30 brasems en vooral die zaterdag nacht heel veel!!!!!!!!! constant moest hij eruit, en moi.........heeft heerlijk geslapen die nacht niet koud gehad niets hihihi, en ook voor onze buren was het rustig , we hebben die niet uit hun bed hoeven bellen jammer jammer!!
In de ochtend hadden we nog wel een flinke run maar helaas ook die ontsnapte.

Al met al hadden we een heerlijk weekend en genoten, helaas is er ook dit jaar niet veel gevangen, maar geloof dat we het allemaal wel erg naar ons zin hadden gehad.

op naar de volgende Marathon/wedstrijd mensen..............tot dan!!!!!!!!!!


groetjes, jacqueline (rene en Sultan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 20:49

Rene Zwaap schreef:
Begint gewoonte te worden dat de zwagertjes winnen , ben erg benieuwd wat hun geheimpje is Very Happy

ben benieuwd naar het verslag

gr.

Rene

Ja die vraag is wel vaker gesteld dit weekend..Wat is het geheim...Nou om maar even een klein beetje op te lichten een aantal steekwoorden met toelichting...

- Broederschap:: dat betekend gewoon voor elkaar klaar staan wanneer de ander hulp nodig heeft. Dat betekend ook dus midden in de nacht naast de visdrillende maat gaan staan om de karper te scheppen. Of even assisteren met het in stelling brengen van de rigs/hengels.

- Vertrouwen: hebben in een goede afloop, in de gekozen strategie, in je spulletjes, maar bovenal vertrouwen hebben in elkaar.

- Goed eten en Drinken: Erg belangrijk, lekker biertje erbij (Lekker vroeg in de morgen al en Veel toasten op een heerlijk visdagje) en natuurlijk erg goed en veel eten. Barbequen of gewoon culinair lekker bezig zijn met de coleman enz...

En als alles hierin klopt met nog een waslijst aan kleinere details komt het vaak wel goed met de Zwagers.

Verder wil ik met name Jos weer even bedanken voor een heerlijke wedstrijd en een mooi verslagje. Daar is Jos dan weer extreem goed in...
Ik kijk ook weer uit naar de eerstvolgende wedstrijd waar we hopelijk weer gaan knallen!!!

Groetjes Rody!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 21:01

helemaal top beschreven rody duidlijker kan niet he . wij hebben ook zeker de inwendige mens verwend hoor het weekend . en op naar het volgende uitje cq wedstrydje . groet johan
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 21:12

Rody,
Ik had al zo'n vermoeden!

Ben goed op weg..........alleen die kleine details nog......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 jun 2010 - 0:35

Altijd leuk om te horen dat jullie tevreden zijn.

Overigens nog een bedankje voor Rene Zwaap, Rene heeft mij ontzettend geholpen met de formulieren en de afzet posters, dat soort dingen scheelt mij een hoop werk. Helemaal top, Rene!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 jun 2010 - 3:54

RodyCalis schreef:

Ik kijk ook weer uit naar de eerstvolgende wedstrijd waar we hopelijk weer gaan knallen!!!

Groetjes Rody!!

Daar neem ik vast een op dan lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 jun 2010 - 18:49

Ik kan uitsluitend positief zijn over zowel de wedstrijd organisatie als het verslag naderhand!!
ik heb weer genoten van het meedoen aan de wedstrijd ondanks dat het weer niet echt een "vang"weertje was.
mijn zwager en ik hebben weer een lekker pilsie gedronken en een goed stukkie vlees gegeten en we mochten ook nog wat karper vangen.. wat wil de mens nog meer Very Happy

toch wil ik Marlon en Joop nog even bedanken via deze weg voor hun mateloze enthausiasme als wij een vis vingen.
zelden werd een nachtelijk telefoontje zo positief opgenomen als door deze mannen....
en daarvoor ....MIJN DANK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 jun 2010 - 19:44

GEEN DANK, het hoort er allemaal bij, heb het samen met Marlon graag voor jullie gedaan, tenslotte komen we allemaal met dezelfde passie, an dat is uiteraard karper vissen!

Volgende wedstrijd en volgende marathon zijn we er met dezelfde inzet! sunny Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 9 jun 2010 - 22:44

Mark van de Laar schreef:
zelden werd een nachtelijk telefoontje zo positief opgenomen als door deze mannen....
Waarom voel ik mij nu aangesproken????? lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2010.   De Marathon van 2010. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2010.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De Marathon van 2012.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: