Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vispas 2010.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 19:41

Ik heb zojuist de nieuwe VISpas ontvangen, tezamen met het mooie boekwerk, deze keer uitgevoerd in de kleur groen. Hiermee is het witte boekwerkje vervallen, het groene boek is een samensmelting van de grote blauwe en de witte. Ik moet er nog even induiken hoe het nou precies zit, maar zoals het er nu naar uitziet is alleen het groene boekje vanaf 2010 voldoende.

Vreemd is het wel dat alle aanvullende regeltjes van onze vereniging hiermee zijn verdwenen, ik zie zo snel bv niks terug over het meeneemverbod of de beperkingen mbt het vissen op roofvis in de sierwateren.

Dat wordt dus weer bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimedo 10 dec 2009 - 11:11

Eén en ander is ondervangen op blz 2, 3 en 10, maar niet alles. Dus gaan we maar werken aan het 1e wijzigingsblad. Het valt niet mee allemaal Laughing Laughing Evil or Very Mad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimedo 7 jan 2010 - 22:32

Ik heb zojuist in de vergadering een voorstel gedaan voor een wijzigingsblad, en dat is oké. Morgen nog even versturen en dan zal het binnenkort wel gepubliceerd worden.

Er is overigens al een wijzigingsblad, en die behoor je uitgeprint bij je te hebben als je op de betreffende wateren gaat vissen. Vreemde gang van zaken overigens ......... hier klikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 17:57

Vandaag mijn eerste bekeuring ontvangen van €60.
Dacht vandaag eens een keer proberen en was vergeten mijn nieuwe "lijst van viswateren" 2010 in mijn tas te stoppen.
Had wel de oude van 2009 bij me.
Wel gecontroleerd of ik de vispas 2010 in mijn portemonnee had, maar niet het nieuwe boekje.
Waarom is het niet mogelijk om op de vispas te vermelden, dat je geacht wordt de wateren te kennen waar je mag vissen.
Ik loop toch ook niet met het hele wetboek van strafrecht onder mijn arm, maar wordt wel geacht de wet te kennen.
Maar helaas kwam de politie Dronten controleren en vond het nodig mij een bekeuring te geven. Evil or Very Mad

dus vrienden , check even en wees niet zo dom als mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 18:03

Pfffff, je bent er vroeg bij Laughing .

Balen man, maar een les voor de anderen: zorg dat je het boekje bij je hebt, want je ziet het. Wat een wereld ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 18:17

Wel wat .....
Ik vind het een rukstreek, je hebt je pas bij je dus is het duidelijk dat je normaal je boeltje voorelkaar hebt......

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: vispas 2010   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 18:42

je moet maar net de pech hebben zo'n dienstklopper tegen te komen Evil or Very Mad wat een ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 19:45

heb 2 vispassen voor 2010

na 2 keer bellen met een tussenperiode van ca 3 weken nog geen vispas
3e keer had ik hem de volgende dag in huis zei de man dat klopte, paar weken later kreeg ik er weer 1 Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 20:30

Ja die zijn er ook he meteen een bon, hij had ook kunnen zeggen neem nou de volgende keer wel je boekje mee.
Want 60 euro is toch zonde geld.
Ja je weet natuurlijk ook niet wat voor smoesen hij al de hele dag heeft moetten aan horen.
Misschien hadden ze weer geldt nodig dan moet ze volop bonnen uitdelen heb ik wel eens het iedee vooral aan het einde van het jaar gebeurt dat.
Maar het blijft wel rot als het je overkomt. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitimewo 17 maa 2010 - 20:38

Het ergste was dat hij aangaf zelf sportvisser te zijn en hij leek mij ook niet de beroerdste. Vispas 2010. 6
Maar zijn collega ( een vrouw) had de broek aan ( gelukkig niet uit) Vispas 2010. S19 gezien het postuur en begon meteen te schrijven.
Ik snap ook niet dat ze zulke dienstkloppers in dienst nemen, hierdoor verlies ik mijn geduld en zeker respect.

Ze hoort ook gewoon op een plek en dat is thuis. Vispas 2010. Schoonmaakster

Ik denk dat ik de bekeuring laat voorkomen en hoop op een rechter die ziet dat dit geen opzet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vispas 2010. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vispas 2010.   Vispas 2010. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vispas 2010.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vispas 2015
» VISpas binnen? Of nog niet?
» Acceptgiro voor uw VISpas kwijt of niet ontvangen??
» VISpas + groene boekje bij je? Vergeet ook je legitimatie niet!
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: