Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 SKP Almere: uitzetdatum bekend!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 13:00

Zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben in de banner, op Facebook of op de websites: de uitzetdatum is bekend:

zaterdag 24 november!

We gaan er weer een leuke happening van maken waarbij natuurlijk alle hulp welkom is, maar ook gewone belangstelling vinden we meer dan leuk. Dus als je in de gelegenheid bent om langs te komen cq te helpen dan ben je van harte welkom. Voor koffie, koek, en (voor de harde werkers) een warme hap wordt gezorgt!!

Tijdstip is nog niet bekend, dat volgt later!

Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Lomans

Tim Lomans



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 21:31

Ik ga morgen mijn 5 spiegels vast uitzoeken! Ik ga morgen naar de kweker waar de spiegelkarpers vandaan komen. Eens een kijkje nemen.... ben benieuwd.

ps. Jos ik betaal na het weekend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:14

Ik weet de adresjes wel hoor Laughing Laughing

Misschien kan je er een kleine reportage van maken hoe het eruit ziet daar? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. En dat geld komt wel goed hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 14:32

he jos is de aankomst tijd al bekent
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 15:05

Yep: ze worden tussen 12:15 en 12:30 uur verwacht, vorige keer waren ze keurig op tijd dus deze keer zal dat hopelijk niet anders zijn. En de koffie staat klaar!!!! Laughing Laughing Laughing


Goed dat je er over begint trouwens, had alles al klaar en vergeet het vervolgens her en der te plaatsen Embarassed Embarassed Maar goed, forum, site en Facebook zijn bijgewerkt, bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 11:21

Het wordt dus iets later: rond 13:15 arriveren de visjes, de koffie staat vanaf 10:15 uur klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 3:56

Oversteek Oorweg bij op- en afrit A6 hele weekend dicht

De busbaan èn de doorsteek ter hoogte van de op- en afrit A6 naar de Oorweg zijn volledig afgesloten voor al het verkeer. De bussen gaan via een bypass over de Oorweg langs het werkvak. De bussen kunnen wegens technische redenen niet op andere manieren worden omgeleid. Dit betekent dat de bussen als gevolg van de werkzaamheden met vertraging van en naar Almere Haven/Busststation ’t Oor rijden.

Omleiding

Het bestemmingsverkeer vanaf de A6 naar de carpoolplaats bij het busstation en de bedrijven bij zuidoever Weerwater, behalve het Lido, kan maar op een manier rijden: via de Noorderdreef en de Oude Waterlandseweg. Dit staat met de bekende gele borden aangegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 8:08

Hopelijk leest men dit ook René...goed bezig.... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 8:58

Jongejonge ............. Maar waarschijnlijk is het alleen die kleine doorsteek, dus als het goed is valt het wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 9:32

Jos Holla schreef:
Jongejonge ............. Maar waarschijnlijk is het alleen die kleine doorsteek, dus als het goed is valt het wel mee.

volgens mij is dat die oversteek richting oorweg ( busstation ) inderdaad.

maar toe ik het las vannacht , dacht ik oeps.... en nu :-)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SKP Almere: uitzetdatum bekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP Almere: uitzetdatum bekend!   SKP Almere: uitzetdatum bekend! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SKP Almere: uitzetdatum bekend!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karpersterfte Almere.
» Adoptieplan SKP Almere.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Bootjes in Almere
» Lid worden van HSV Ons Genoegen-Almere.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: