Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Adoptieplan SKP Almere.

Ga naar beneden 
+7
Hans de Jong
Johan
Marco
Jeroen
Gaby
Henk Seyerlin
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:27

Zoals eerder gemeld gaan we proberen om middels adoptie geld voor ons SKP binnen te halen, alle info hierover vind je op de website van de KCA:

www.hsvog.nl/kca
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:45

Beste jos,

Ik heb maar meteen 5 vissen bij je aangevraagd. Nummer 4, 13, 14, 44 en 144. En 25 Euries overgemaakt. Ik wil natuurlijk wel een aantal schatjes hebben hahahahah.. Groetjes Rody
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 16:53

Kijk, dat zijn berichten cheers cheers cheers .

Bedankt man!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 8:51

RodyCalis schreef:
Beste jos,

Ik heb maar meteen 5 vissen bij je aangevraagd. Nummer 4, 13, 14, 44 en 144. En 25 Euries overgemaakt. Ik wil natuurlijk wel een aantal schatjes hebben hahahahah.. Groetjes Rody
Je staat vermeld op de pagina, hoor. Je was niet de eerste, maar de tweede plek is ook mooi. De eerste donateur is een tiener die bij de aanschaf van zijn nachtvispas spontaan 5 euro extra overmaakte. Het kan in Almere ............. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 11:21

Om de boel maar wat aan te wakkeren heb ik er 2 geadopteerd. Geld gebrek maakt het moeilijk om meer te doen.
Ik heb 55-99.
Nu maar hopen dat ik ooit een spiegel ga vangen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 12:25

Jos zou je mij willen noteren voor de volgende 10 schatjes,

5, 19, 51,100,101,110,120,145,181,200

Gaby


Laatst aangepast door Gaby op vr 27 aug 2010 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 12:33

@ Henk: het is zeker naar het team toe mooi om te lezen dat je het project (en dus ook hun inspanningen) een warm hart toedraagt. De hoeveelheid is dan ook echt niet belangrijk, daarom vermeld ik dat ook nergens.

Dus bedankt voor je bijdrage, helemaal top!

@Gaby: helemaal goed, man. Bedankt, en nou maar afwachten hoe ze het gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 10:10

Henk Seyerlin schreef:
Om de boel maar wat aan te wakkeren heb ik er 2 geadopteerd.
Ik heb het ontvangen Henk, helemaal goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 12:09

Dat er maar veel spiegeltjes de mooie wateren van de polder mogen sieren. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Mooi Hoor!   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 17:44


Ha die Jos,

Ik heb overgemaakt voor de nummers:

3, 33, 66 en 99!

Zou mijn geluksnummer 3 zijn?? Hahahahaha!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:23

Henk Seyerlin schreef:
Om de boel maar wat aan te wakkeren heb ik er 2 geadopteerd. Geld gebrek maakt het moeilijk om meer te doen.
Ik heb 55-99.
Nu maar hopen dat ik ooit een spiegel ga vangen. Very Happy

Sorry Jeroen vis nr 99 is al vergeven aan Henk

Mvg mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:48

ik heb geld overgemaakt voor 20 en 28 Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Ook mooi!   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 18:50

Mark van der Ham schreef:
Henk Seyerlin schreef:
Om de boel maar wat aan te wakkeren heb ik er 2 geadopteerd. Geld gebrek maakt het moeilijk om meer te doen.
Ik heb 55-99.
Nu maar hopen dat ik ooit een spiegel ga vangen. Very Happy

Sorry Jeroen vis nr 99 is al vergeven aan Henk

Mvg mark

Hé, daar had ik overheen gelezen denk ik!

Doe dan maar nummer 93!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 19:03

wij patries en johan hebben het gezin ook uitgebreid met 10 spiegeltjes hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 21:23

@ Jeroen.

69 was ook nog een mogelijkheid Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Ha!   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 21:47

Henk Seyerlin schreef:
@ Jeroen.

69 was ook nog een mogelijkheid Embarassed

Dat is dan mooi! Dan wil ik die, is mijn favoriete nummer !! HAhahahaha!

Dus Jos, 99 werd 93 maar is nu 69 !!!

Bedankt voor de tip Henk!

Gr.

Jeroen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimema 23 aug 2010 - 23:50

Ahum ...... je krijgt geadopteerde vissen niet mee naar huis, dus het is helemaal geen probleem als een vis 2 of meer adoptieouders krijgt Laughing Laughing . Het enige lastige is als jullie allebei nummer 3 zelf te water willen laten, zeker ook omdat ik óók nummer 3 heb geadopteerd Twisted Evil . Maar dat is ter plekke makkelijk op te lossen door alsnog een ander nummer te nemen.

Ik neem de adoptielijst sowieso mee, dat komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 10:40

reseerveer er maar vast twee voor mij......
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 16:23

manfred schreef:
reseerveer er maar vast twee voor mij......
Is gebeurt, nog voorkeurnummers??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 16:35

Ik heb het adoptiegeld ontvangen van:

Rody;
Henk;
Marco;
Johan;
Jeroen.

Bedankt mannen, mede namens het SKP team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 17:51

Jos Holla schreef:
Ahum ...... je krijgt geadopteerde vissen niet mee naar huis, dus het is helemaal geen probleem als een vis 2 of meer adoptieouders krijgt Laughing Laughing . Het enige lastige is als jullie allebei nummer 3 zelf te water willen laten, zeker ook omdat ik óók nummer 3 heb geadopteerd Twisted Evil . Maar dat is ter plekke makkelijk op te lossen door alsnog een ander nummer te nemen.

Ik neem de adoptielijst sowieso mee, dat komt wel goed.

Hahaha, we kennen met zijn drieën toch nummer 3 tillen ??? Hahahaha,

Maakt mij niet hoor, ik til net zo makkelijk een ander!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 12:41

Inmiddels zijn de eerste bedrijven binnen: De Snoekbaars sponsort met een mooi bedrag, Flevobaits adopteerd een aantal vissen en heeft nog een extraatje in zijn aanbieding verwerkt, en het Waterschap Zuiderzeeland had al een bedrag toegezegd.

Maar we zoeken nog gewoon verder natuurlijk, dus mocht je nog iemand weten ..................
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 17:02

Dat zijn toppie berichten over die bedrijven........echt gaaf. cheers

Denk trouwens dat er tijdens de meeting van Joop en van mij uit het verre Swiftercity nog wel een paar visjes bijkomen trouwens lol!

Suc6 verders, dat er nog maar velen mogen volgen.

Hans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 23:40

Jos Holla schreef:
Ahum ...... je krijgt geadopteerde vissen niet mee naar huis, dus het is helemaal geen probleem als een vis 2 of meer adoptieouders krijgt Laughing Laughing .
Ik heb dit toch nog even intern in de groep gegooid, want we liggen niet helemaal op 1 lijn geloof ik Embarassed Embarassed . Misschien moet ik dus toch wat nummers aanpassen, wordt vervolgt Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 11:49

We zijn eruit Laughing Laughing Laughing .

We hebben besloten dat iedere vis maar 1x geadopteerd kan worden, ik heb een document online gezet waarop je kan zien welke vissen eruit zijn, en welke nog beschikbaar zijn. We zijn al lekker op gang .............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Adoptieplan SKP Almere. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adoptieplan SKP Almere.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bootjes in Almere
» Weerwater Almere.
» Nachtvissen in Almere
» Karpersterfte Almere.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: