Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvissen in Almere

Ga naar beneden 
+3
Rene Zwaap
Jos Holla
Eric Jaegers
7 plaatsers
AuteurBericht
Eric Jaegers

Eric Jaegers



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 10:05

Hallo Allemaal,

Ik sprak van het weekend een aantal karpervissers, die veel in almere zitten.

Zij zijden dat er in almere vanaf begin maart tot eind oktober met een vistent mag nachtvissen, zonder dat je daarvoor net zoals vorig jaar een vergunning voor moet hebben.

Nu vind ik het niet erg om een vergunning aan te schaffen, maar ik vind het wat tegenstrijdig met de berichten die ik hier lees.


Hebben de collega's nou gelijk, of .......


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 12:49

Ik sprak er laatst een paar die zeiden dat je voor iedere visdag 100 euro van de vereniging kreeg ..........................
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 12:53

Kom op zeg!

- Nachtvissen mag alleen in juni, juli en augustus;

- Vistentjes alleen waar dat middels een APV is geregeld, alleen binnen Almere dus (zie website BCWA). Oók in de maanden juni, juli en augustus.

- Hele jaar nachtvissen alleen als je in het bezit bent van een nachtvispas, en dan alleen op de aangegeven zone's (zie website BCWA). Op deze zones mag je, mits in het bezit van een nachtvispas, ook vistentjes gebruiken.

Misschien wordt het nachtvissen vanaf 1 mei vrijgegeven, maar dat is nog niet 100% zeker. Vistentjes blijven verbodsen, uitgezondert de gedeeltes waar dat middels een APV geregeld is, alleen binnen Almere dus (zie website BCWA).

Website BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Meer vragen? Zet maar neer!



Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 14:05

Jos Holla schreef:
Ik sprak er laatst een paar die zeiden dat je voor iedere visdag 100 euro van de vereniging kreeg ..........................





cheers cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric Jaegers

Eric Jaegers



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 15:31

Jos Holla schreef:
Ik sprak er laatst een paar die zeiden dat je voor iedere visdag 100 euro van de vereniging kreeg ..........................


Daarom vraag ik het ook weet hoe mensen zijn, werk zelf op een servicedesk Very Happy liever te veel informatie dan te weinig.

ga ik de nachpas weer aanvragen.


Thnx voor de reactie's nu is het me duidelijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 16:13

Aanvragen duurt een paar weken. Tips:

stuur een kopie van je afschrift mee om aan te tonen dat je betaald hebt (let wel op de tenaamstelling bij het overschrijven);

of:

doe die 10 euro bij het aanvraagformulier in de enveloppe. Eigen risico, maar wel snel (is gebleken).


Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 13:07

Jos Holla schreef:
of:

doe die 10 euro bij het aanvraagformulier in de enveloppe. Eigen risico, maar wel snel (is gebleken).


Succes!

VEEEEEEEELLLLLLLLLL SNELLER ZELFS!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric Jaegers

Eric Jaegers



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 16:20

heb hem net de aanvraag bij hem in de bus gedaan + het geld.

zal hier wel ff melden als ik hem binnen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric Jaegers

Eric Jaegers



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 20:33

Als je het over snel hebt What a Face

Hijs binnen Very Happy

Mogen we eindelijk met 3 hengels visse
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 22:28

Eric Jaegers schreef:
Als je het over snel hebt What a Face

Hijs binnen Very Happy

Mogen we eindelijk met 3 hengels visse

Het is de beste manier van aanpak bij deze man.. Ik doe het ook altijd zo en gaat altijd rete snel en goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 16:23

voor alle (nacht)-vissers er is een nieuwe vergunning in omloop die word uitgegeven door staatsbosbeheer.

Nachtvissen in Almere 14qzxu


Laatst aangepast door Rene Zwaap op wo 18 apr 2012 - 17:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 17:09

Rene Zwaap schreef:
voor alle (nacht)-vissers er is een nieuwe vergunning in omloop die word uitgegeven door staatsbosbeheer.

Nachtvissen in Almere 14qzxu



Hij is fijn, mijn dank.......( maar waarom alleen aan de nachtvissers??) cheers lol! cheers lol! cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 23:41

Hans de Jong schreef:
Rene Zwaap schreef:
voor alle (nacht)-vissers er is een nieuwe vergunning in omloop die word uitgegeven door staatsbosbeheer.

Nachtvissen in Almere 14qzxu



Hij is fijn, mijn dank.......( maar waarom alleen aan de nachtvissers??) cheers lol! cheers lol! cheers lol!

omdat men overdag dan jou kont zou kunnen zien! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitimedo 19 apr 2012 - 8:14

Marc Dronten schreef:
Hans de Jong schreef:
Rene Zwaap schreef:
voor alle (nacht)-vissers er is een nieuwe vergunning in omloop die word uitgegeven door staatsbosbeheer.

Nachtvissen in Almere 14qzxu



Hij is fijn, mijn dank.......( maar waarom alleen aan de nachtvissers??) cheers lol! cheers lol! cheers lol!

omdat men overdag dan jou kont zou kunnen zien! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Precies MArc, en de maan schij(n)t alleen maar 's nachts! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvissen in Almere Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Almere   Nachtvissen in Almere Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvissen in Almere
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvissen op de Vaartplas.
» Nachtvissen vanaf 1 mei
» Nachtvissen + 3e hengel
» Nachtvissen in Flevoland.
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: