Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Adoptieplan SKP Almere.

Ga naar beneden 
+7
Hans de Jong
Johan
Marco
Jeroen
Gaby
Henk Seyerlin
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 12:31

Johan heeft zijn werkgever, de Gebr. Beijer uit Soest, ook warm gemaakt voor ons project en dus weer een sponsor geregelt. Dat zijn berichten ......


Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 12:37

50 en 150 zijn mijne toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 12:46

Klopt, staat voor je vast. Gaby had ook 150, maar die vond het niet erg om een ander nummer te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 13:48

Mijn pa heeft ook een eigen bedrijf en die wilt waarschijnlijk ook wel 10 vissen adopteren ( ik heb hem overgehaald ) haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 14:15

145 voor mij dan ipv 150 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 14:58

Jannic Brinkman schreef:
Mijn pa heeft ook een eigen bedrijf en die wilt waarschijnlijk ook wel 10 vissen adopteren ( ik heb hem overgehaald ) haha
Dat zou mooi zijn, Jannic!

Nog effe, dan hebben we geld teveel haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:57

Dan heb k zelf ook om iets uit te zetten pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 14:25

Jos Holla schreef:
manfred schreef:
reseerveer er maar vast twee voor mij......
Is gebeurt, nog voorkeurnummers??
209 en 210

maak nu het geld over
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:34

Kan je de vissen zelf ook zien ergens? iedereen geeft nummers op vandaar kon het nog niet vinden op het KCA site
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:36

Jannic, op de KCA site staat een bestand met de nummers die gererseerd zijn. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 20:18

Klopt, en ik heb hem net weer bijgwerkt. Gaat wel lekker zo, maar er zijn er nog zat over Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 22:11

welke zijn voor leegwater ? Embarassed

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 22:13

Weet ik eigenlijk nog niet. Had je voorkeur voor de LWP dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 22:15

nou.. zou ze graag daar willen uitzetten als ik me pa zover krijg om er 10 te kopen albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 16:04

Maakt mij niet uit waar mijn 10 zwemmen, als ze maar gevangen worden!!
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 16:24

De adoptie loopt als een speer, ik zou bijna willen zeggen: "als je nog wilt adopteren, wacht dan niet te lang ............."
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 10:58

Welke nummers zijn er nog vrij dan?
Is misschien handig voor de mensen die nog willen kiezen.
Of maakt het net als mij niemand wat uit welk nummer het is Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 11:20

Je kunt op de adoptiepagina's van nde website van de KCA (www.hsvog.nl/kca) een overzicht downloaden, ik probeer hem steeds zo actueel mogelijk te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 13:49

Das indd niet veel meer wat er over is Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 19:53

Gaat zeker rap zo....tel net ( Zat. avond 04/11/'10 om 19.52 uur) nog een visje of 43 over.
Dus inderdaad.de laatste loodjesssss ( karpertjes ) Smile

Hans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 17:22

En weer 2 bedrijven erbij Laughing Laughing !! Eentje staat al vermeld op de pagina met adoptieaoders op de website van de KCA, van de ander moet ik de gegevens nog krijgen, en weer 5 vissen, gaat lekker zo. Maar we hebben er nog een paar, dus mocht je ons SKP project willen ondersteunen wacht dan niet te lang.

Via de website (www.hsvog.nl/kca) kan je zien wie er geadopteerd heeft en welke nummers nog beschikbaar zijn. Zou mooi zijn als we uiteindelijk alle vissen hebben kunnen onderbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 17:27

Tot op dit moment zijn dit de overgebleven vissen:

60, 67, 68
70
91 t/m 97
142, 143, 146 t/m 149
171 t/m 175
192 t/m 199


Wie maakt ons los??? cheers cheers


Laatst aangepast door Jos Holla op do 9 sep 2010 - 11:49; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 17:31

jongens jongens wat is dat snel gegaan man . echt leuk te horen dat er veel animo voor is ga zo door boys erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat verlopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 18:31

cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 11:54

Even een updat mbt de overgebleven vissen:

146, 147, 148, 149
171, 172, 173, 174, 175
192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199


We hebben er nog 17 13 9, dus wie nog mee wil doen moet niet te lang wachten. Alle adoptieouders vind je terug op de website: www.hsvog.nl/kca en dan links de knop 'adoptieouders'.


Laatst aangepast door Jos Holla op vr 17 sep 2010 - 12:47; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adoptieplan SKP Almere.   Adoptieplan SKP Almere. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adoptieplan SKP Almere.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bootjes in Almere
» Weerwater Almere.
» Nachtvissen in Almere
» Karpersterfte Almere.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: