Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".

Ga naar beneden 
+8
Rene Zwaap
Harry
Marco
Wilco
Don Seur
Gaby
Gert
Jeffrey Haak
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 20:07

Goed, we zijn eruit: dit gaat het worden:

"de KCA Rig Experience" in samenwerking met "Sven's Carp Solutions".

Want ik snap best dat jullie allemaal ontzettend tegen mijn fantastische rigs opkijken, maar eigenlijk zijn die rigs van mij gewoon her en der klakkeloos gejat Embarassed Embarassed . Maar hoewel ik er best wel kijk op heb (kuch) was het wel bijzonder prettig dat Sven aangaf graag mee te willen doen, ik denk dat dit toch wat meer diepte geeft Laughing Laughing Laughing

Toch gaan wij niet doceren: wij willen "discusieren" en kijken of we allemaal iets van elkaar kunnen leren. We gaan ook niet knopen, maar demonstreren en onze ideeen toelichten. En we luisteren naar de jouwe, want de waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Aan bod komen loodpresentaties en onderlijnen, en het wordt geen vrije inloop: we willen per keer maximaal 15 deelnemers, worden het er minden dan is dat zo, worden het er meer dan komt er een tweede avond. Opgeven komt tzt nog wel.

Voorlopige streefdatum is 5 maart, maar dat kan nog makkelijk veranderen. Ik wil deze avond wel graag voor Abbey plannen omdat we rigs en 'aanpak' voor Abbey ook in het programma mee willen nemen.


Wordt vervolgt ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 17:20

We hebben een datum: dinsdagavond 5 maart.

Ik ben er echt van overtuigd dat dit voor iedereen een leerzaam avondje wordt, zodra de activiteitenkalender online kan starten we met de inschrijving. Een aquarium hebben we, de bodemprofielen wordt aan gewerkt, binnenkort kijken hoe we de beamer het beste kunnen inzetten ........ ik ben benieuwd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 9:30

De voorbereidingen zijn in volle gang:

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". 1gq2w4

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 14:21

Waar kan ik me inschrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 14:23

Vanaf heden inschrijven mogelijk bij mij: kca@live.nl

Even een mailtje met het aantal personen is genoeg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:37

zo heb me ingeschreven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 1:00

De eerste editie van 5 maart zit vol, bij voldoende belangstelling komt er een tweede avond medio april. Wel leuk dat het zo goed ontvangen wordt ...... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 10:25

cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 12:40

Super zie er er naar uit een gezellig avondje knopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:20

Vanmiddag bij Jeroen op de koffie geweest en even zijn favoriete Abbey rigs opgehaald om te demonstreren bij de "Rig Experience" .........
Maar misschien laat ik ze pas medio april wel zien Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:28

Dat zou flauw zijn Jos. Ik heb mijn ontvangen tips ook met jou gedeeld... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:33

Ik dacht het niet ............. maar je hebt nog even hoor Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:18

nee Jos gewoon mee nemen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:57

Hmmm ..... zal er over nadenken lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 20:04

heb ik allemaal niet nodig, vang me visje wel........... lol! lol! lol! Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 22:00

Jos Holla schreef:
Vanmiddag bij Jeroen op de koffie geweest en even zijn favoriete Abbey rigs opgehaald om te demonstreren bij de "Rig Experience" ......... Laughing Laughing Laughing
jij gelooft ook alles he Very Happy cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 4:51

Yep clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 13:37

Weet je wat? Ik laat ze wel zien op een foto:

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Riukue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 14:20

Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 22:35

Jos zijn wel mooi duidelijk die foto's lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 4:40

Ja, dat kan je wel aan mij overlaten hoor Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 8:57

"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Bi41tg

de zak van gaby Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 9:34

Een ptutser is het Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 10:56

Dat je er nog VAN tussen hebt gezet... Shocked geek Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: EVEN   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 16:59

was wel leuk zoon drijvende pva zak werd een beste mist bakje
maar wel een top avond vond ik erg goed opgezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Empty
BerichtOnderwerp: Re: "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".   "KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions". Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"KCA rig experience" samen met "Sven's Carp Solutions".
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» carp safety sleeves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: