Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 19:50

Als alles gaat zoals gepland wordt er aankomende zaterdag (16 februari) rond 10:30 uur 250 kilo spiegelkarpertjes uitgezet in de Lage Vaart. Deze spiegelkarpertjes zijn door Sportvisserij Nederland ter beschikking zijn gesteld aan de visrechthebbende van het water waar in 2012 een wedstrijd van de topcompetitie is afgewerkt en worden uitgezet door de Karpercommissie Lelystad. Belangstelling is natuurlijk leuk, helpende handen zijn altijd welkom. De uitzetlocatie is de Duwweg in Almere-Buiten (bij de trailerhelling). Mocht er om wat voor reden dan ook iets veranderen in dit tijdschema dan zal ik het hier op het forum vermelden.

Ik kan helaas niet, ik moet werken ......... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 1:51

Hallo allemaal,

Wij hebben van CarpFarm vernomen dat men vanwege de aanhoudende vorst genoodzaakt is om de geplande karperlevering van zaterdag a.s. (16 Februari 2013) te moeten uitstellen. Hiervoor is gekozen omdat een groot gedeelte van het totale leveringschema op afgesloten wateren plaats vind. Op deze wateren ligt nu ijs en men is dus genoodzaakt de leverdatum een week vooruit schuiven in de hoop dat de weersomstandigheden dan gunstiger zijn. De voorlopige weersvoorspellingen zijn dat het volgende week nog amper zal vriezen en het overdag tussen de 4-5 graden zal zijn waardoor de dichtgevroren wateren weer open kunnen zijn. De nieuwe datum dat de spiegelkarper geleverd zullen worden is :

23 februari 2013 - 10:30 AM Op de duwweg in almere buiten

groeten mark



Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 9:51

Dus ik begrijp dat je weer niet komt helpen met schoonmaken??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 11:05

Jos Holla schreef:
Dus ik begrijp dat je weer niet komt helpen met schoonmaken??


Very Happy cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 10:02

Mark van der Ham schreef:
Hallo allemaal,

Wij hebben van CarpFarm vernomen dat men vanwege ...............de spiegelkarper geleverd zullen worden is :

23 februari 2013 - 10:30 AM Op de duwweg in almere buiten

groeten mark

De uitzetting wordt wederom uitgesteld omdat er her en der nog ijs ligt, en mbt de schoonmaakdag komt dat wel goed uit natuurlijk. Dus Mark, aangezien je toch die dag vrijgehouden hebt zie ik je graag verschijnen in de manege om 10:30 uur Laughing Laughing . En misschien kan je die club uit Haven ook meenemen (je weet wel).

Ik het ook het team uit Lelystad gemaild dat ik me kan heugen dat ze erg gecharmeert zijn van schoonmaakdagen (zie de plannen voor de SKP projecten) en omdat ze zaterdag toch allemaal vrij zijn heb ik ze uitgenodigd om te komen helpen. Hoop dat we genoeg snert hebben ......

Nieuwe uitzetdatum is overigens op zaterdag 2 maart om 10:30 uur.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.   Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dode karpers in de Lage Vaart.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Zeelt uitzetting.
» Geen aanleg verbod lage Vaart
» De nog beschikbare spiegeltjes voor ons SKP:

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: