Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dode karpers in de Lage Vaart.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dode karpers in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Dode karpers in de Lage Vaart.   Dode karpers in de Lage Vaart. Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 23:31

Ik krijg net een berichtje van iemand die binnen heel korte tijd 4 dode karpers voorbij zag drijven bij de Knarsluis. Vreemd, 4 dode vissen dicht bij elkaar. Het is overigens al de tweede melding, van de eerste krijg ik nog een foto en wat tekst en uitleg .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dode karpers in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dode karpers in de Lage Vaart.   Dode karpers in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 18:07

het is de harde winter geweest !.
of de beroepsvisser die nu zo lekker bezig is Exclamation .

moet haast wel een van de twee zijn lijkt mij!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dode karpers in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dode karpers in de Lage Vaart.   Dode karpers in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 20:07

Misschien de temperatuur? Het is al een tijdje droog en een regenbui voor wat extra zuurstof kan volgens mij wel nodig zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dode karpers in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dode karpers in de Lage Vaart.   Dode karpers in de Lage Vaart. Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 22:38

als de beroeps visser zijn fuik leeg haalt gooid ie waar schijnlijk de dode vis eruit kan koppeltje karper in gezten hebben deze blijven dan in de buurt van elkaar drijven neem ik aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dode karpers in de Lage Vaart. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dode karpers in de Lage Vaart.   Dode karpers in de Lage Vaart. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dode karpers in de Lage Vaart.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meer dode karpers gezien????
» Spiegeltjes uitzetting in de Lage Vaart.
» Jeugdweekend langs de Lage Vaart.
» Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.
» Geen aanleg verbod lage Vaart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: