Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Meer dode karpers gezien????

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 0:07

Lees dit net op de site van HSV lelystad....( gastenboek )

.........12.11.2010 om 10:19:19
hallo allemaal ik weet niet wat er met het water achter de kempenaar is maar ik heb nu al 4 dooie karpers gevonden kan iemand dat mij verklaren zou niet mogelijk mogen zijn als er regelmatig eens werd gecontroleerd

Misschien toch ff iets om in de gaten te houden???
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 0:47

Hans de Jong schreef:
Lees dit net op de site van HSV lelystad....( gastenboek )

.........12.11.2010 om 10:19:19
hallo allemaal ik weet niet wat er met het water achter de kempenaar is maar ik heb nu al 4 dooie karpers gevonden kan iemand dat mij verklaren zou niet mogelijk mogen zijn als er regelmatig eens werd gecontroleerd

Misschien toch ff iets om in de gaten te houden???


kwalijke zaak.........maar denk niet dat je dat in een gastenboek moet melden , ik zag een karpercommisie lelystad op de site voorbijkomen met een hotmailadres denk dat men daar meer bereikt,als in een gastenboek.

hsv lelystad gastenboek ff klikken


gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 0:52

het volgende heb ik maar even gemaild.

zojuist lees ik in het gastenboek iets over dode karpers misschien kunt U dit even natrekken , zodat het geplaatste bericht ook bij de juiste persoon komt.

mvg
Rene Zwaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 2:26

Ik heb wel een tip:

zuurstofgebrek, met als oorzaak riooloverstort na een hevige regenbui. Maar het kan ook iets anders zijn uiteraard. Gelukkig hebben ze nog geen vis uitgezet, anders zou je toch wel schrikken denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 14:35

Rene Zwaap schreef:
Hans de Jong schreef:
Lees dit net op de site van HSV lelystad....( gastenboek )

.........12.11.2010 om 10:19:19
hallo allemaal ik weet niet wat er met het water achter de kempenaar is maar ik heb nu al 4 dooie karpers gevonden kan iemand dat mij verklaren zou niet mogelijk mogen zijn als er regelmatig eens werd gecontroleerd

Misschien toch ff iets om in de gaten te houden???


kwalijke zaak.........maar denk niet dat je dat in een gastenboek moet melden , ik zag een karpercommisie lelystad op de site voorbijkomen met een hotmailadres denk dat men daar meer bereikt,als in een gastenboek.

hsv lelystad gastenboek ff klikken


gr.
Rene


Het gastenboek is wat hun daarvoor gebruiken Rene, dus als mededelingen ding zeg maar.........En zo is het dus door 1 van hun leden of inwoner uit L daar neer gezet. En wie weet heeft desbetreffend persoon het ook al naar dat Email adres gestuurd ....dat weet ik dus niet, kwam alleen ff snel het berichtje in gastenboek tegen. En wie weet nu er in ieder geval al iets is van de ""Karpercommissie"" in de vorm van een Emailadres , dat er meer via de link Karper ( de karpercommissie ) daar gaat gebeuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 14:39

Jos Holla schreef:
Ik heb wel een tip:

zuurstofgebrek, met als oorzaak riooloverstort na een hevige regenbui. Maar het kan ook iets anders zijn uiteraard. Gelukkig hebben ze nog geen vis uitgezet, anders zou je toch wel schrikken denk ik.

Dan schrik je je inderdaad de T....g denk ik ja.....dus wie weet een geluk bij een ongeluk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 14:59

Rene Zwaap schreef:
het volgende heb ik maar even gemaild.

zojuist lees ik in het gastenboek iets over dode karpers misschien kunt U dit even natrekken , zodat het geplaatste bericht ook bij de juiste persoon komt.

mvg
Rene Zwaap

Reactie terug!

Rene,

bedankt voor je reactie.

Ik heb de persoon die het bericht geplaatst heeft al gesproken.
Hij denkt dat het vissers betreft die geen eens een vergunning hebben en wil graag dat er wat meer gecontroleerd wordt .
Vanmorgen had hij ook een dode snoek.
Ik zal dit doorgeven aan de coordinator van de controleurs en omdat ikzelf naast het water woon zal ik vanmiddag langs het water gaan om te zien of er wat raars aan de hand is.

met vriendelijke groet

P.Wapstra
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:28

Misschien wel verstaindig om daar eens wat meer te gaan kijken.
Het zou toch te gek voor woorden zijn als dit idd door vissers (met of zonder vergunnig) gedaan word Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 19:44

Ik zag gisteravond op AT5 een reportage over vissterfte in het Oosterpark...
Te gruwelijk voor woorden, alle karkers lagen op hun rug aan het wateroppervlak, ik denk een ruime honderd.... Sad

Men wijt dit zoals vaak rond deze tijd aan het dicht gevroren ondiepe water...het is toch van de zotte dat zowel de gemeente als de HVA er niets aan doen, terwijl men weet dat dit soort taferelen met deze weersomstandigheden niet tegen te houden is......

Waarom baggert men deze vijvers dan ook niet uit.....het is echt een triest gezicht als je al die vissen op hun rug ziet drijven....... No No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meer dode karpers gezien???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meer dode karpers gezien????   Meer dode karpers gezien???? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meer dode karpers gezien????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dode karpers in de Lage Vaart.
» Beroepsvissers / stropers / meldingen!!
» Dode zwanen in Almere.
» Het moet toch niet gekker worden: ruimen van karpers in Delftland.
» Toplood dat je niet meer kwijtraakt!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: