Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2010.

Ga naar beneden 
+8
Gaby
Henk Seyerlin
Dennis van Wel
Wilco
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 10:30

In afwachting van het fotoverslag alvast 2 foto’s die ik wel apart vond. De eerste is Rene met een mooie bijvangst (KCA bol, what else?? Laughing Laughing Laughing ):

De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 2edt5rt


En onderstaande vond ik ook leuk. De bedoeling was dat alle vissen gefotografeerd werden met de kop in de rechterhand (net als bij de SKP vissen) en met een speciale button duidelijk op de foto. Maar in alle hektiek gaat dat wel eens mis, niet alleen dat men toch de verkeerde kant van de vis voor de lens houdt, maar ook dat men vergeet de button af te geven zoals hieronder ……………

De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 20tmryc

Lachen ............. lol! lol! lol!

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 18:06

arie en johan gefeliciteerd was een leuk weekend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 21:12

Arie en Johan van harte gefeliciteerd met jullie winst van de vrij slag 2010.
Heel knap dat jullie zoveel vissen hebben weten te vangen met zn tweeen.
jullie hebben er hard voor gewerkt en de mooie trofee hebben jullie dan ook dubbel en dwars verdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 23:38

Ik ben bezig met het verslag, maar heb nog niet alle foto's binnen. Het wordt wel een gigantische vleesshow Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 7:40

Feli Arie en Johan!

En die Marlon heheheheh, lachen met die man lol!
Ik denk dat hij de vorige heeft gevangen, anders moet ik denken dat je met dat kaartje om je nek hebt geslapen....dat zal toch niet geek

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedi 20 jul 2010 - 22:18

Hallo allemaal,

Bij deze willen wij iedereen bedanken voor de felicitaties i.v.m het behalen van de 1e plaats van de vrije slag.
Verder willen wij jos natuurlijk ook niet vergeten, jos je had alles weer tot in de puntjes geregeld, top.
Groet arie en johan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 1:59

Een beetje laat, maar wel gemeend.
ARIE & JOHAN
De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimewo 21 jul 2010 - 21:50

In afwachting van het verslag (bijna klaar) alvast nóg een mooi plaatje.

De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 2koaz6

NB: de vis lijkt klein omdat de vanger nogal groot is, maar het is echt een gigantische graskarper ...... helaas voor de wedstrijd verkeerd om gefotografeerd Laughing Laughing Jaja, je moet streng blijven Razz .

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 0:59

Het fotoverslag staat online study : www.hsvog.nl/kca

Veel lees en kijk plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 2:00

Goedenmorgen das nog is leuk wakker worden , met bak koffie erbij heb ik genoten van deze zoals jij (Jos) zelf al aangaf vleeshow. Leuk ook om te zien hoe andere deelnemers het weekende door zijn gekomen , jammer dat er enkele fotoos toch verkeerd gemaakt zijn , zelf ben ik hier in ons team mede schuldig aan (ik heb dat plaatje vastgelegd welliswaaar slaperig).
Maar goed alle gekheid op een stokkie , dr is aardig wat gevangen cheers , en ik verheug me al op volgend jaar mocht er gestreden moeten worden om de wisselbeker.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 7:13

Leuk verslag Jos, wat een grasbak zeg Shocked
staat wel op mijn verlanglijstje, al is i wat kleiner ook ok Wink

laterss
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 9:46

Zal er ooit ergens een wedstrijd zijn geweest waarbij meer vis is gevangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 10:06

Jos kan niet hé! Geen onthaakmatje onder de vis. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 10:10

Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn, maar ik had het kunnen weten Laughing . Hij was er wel. alleen niet precies daar. Maar wel heeeeeeel hoog, vers en zacht gras, hoor! Overigens leuk om te horen dat je het verslag leuk vind.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 10:25

Nog even een klein herstelslagje gemaakt, bij ons stond er 1 foto dubbel op. Nu dus niet meer Laughing Laughing Laughing . Zal je altijd zien ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 11:12

Mooi verslag weer Jos Wink

Volgend jaar gaan we het hopelijk beter doen en proberen om aan de andere kant van de lijst te komen..... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 11:16

Jos, het kost misschien wat tijd, maar dan komt er ook een
super verslag


Toen ik het zat te lezen had ik het gevoel dat ik er bij geweest was.
Volgend jaar kan je vast rekenen op team GOUDHAANTJES

Tip voor volgend jaar.

Weeg alle vissen en de deelnemers, dan worden jullie (team) zeker kampioen. lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 11:30

Henk Seyerlin schreef:
Jos, het kost misschien wat tijd, maar dan komt er ook een
super verslag

Tip voor volgend jaar.
Weeg alle vissen en de deelnemers, dan worden jullie (team) zeker kampioen. lol! lol!

De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Hmm Hoezo.....? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 11:41

De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 S356

maar Rene, ik bedoelde jouw niet hoor, jij hebt voor het gewicht van de vissen gezorgd Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 jul 2010 - 21:05

super verslagje weer en jongens wat een geweldig weekend hebben we met ze alle gehad . zeker tot volgend jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 9:53

mooi verslag jos....echt leuk leuk om al die foto's te zien!

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 9:55

Bedankt voor de leuke reacties, zowel hier als per PB.

Misschien is het een idee om volgend jaar een bokaal te hebben voor teams van 2 man, én eentje voor teams met méér dan 2 man. Ik zie anders niet echt mogelijkheden om een puntentelling te verzinnen die voor iedereen gelijke kansen biedt.

Voor de grotere teams is 2 buttons ook wel handig, en iets om die button mee aan je kleding te bevestigen is ook wel een optie, hoewel ik leuke creatieve oplossingen heb gezien Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 13:41

is het niet een idee om zo'n bordje te maken met teamnaam etc.. erop. Zet je met een paaltj in de grond en daar kan je dan naast zitten/staan/hurken/liggen wat je maar wilt met die vis in je handen (als je vis hebt).
Raak je niet snel kwijt.. En je hebt altijd de zelfde achtergrond etc..
Maarre volgend jaar kun j emij er vast bij zetten hoor ;-)

Maar leuk verslag heb je weer in elkaar geknutseld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 13:43

Ik zag dat het team van HL baits dat ook had gedaan, wel handig inderdaad denk ik.

Volgend jaar wordt het druk denk ik Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Mooi Hoor!   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 jul 2010 - 17:37


Ha die Jos,

Heerlijk verslag en ik heb er van genoten om het zo te lezen! Keurig!

Ik denk dat ik volgend jaar ook wel een team kan opstellen, dus wie weet!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2010.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2014.
» Controleurs voor de vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: