Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2010.

Ga naar beneden 
+8
Gaby
Henk Seyerlin
Dennis van Wel
Wilco
Johan
Marc Heerema
Rene Zwaap
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 6:40

Kijken of het druk gaat worden, aan het weer kan het niet liggen cheers
Ik hoop dat er een paar dikke gevangen gaan worden, een echt bewijs dat het gemiddelde omhoog aan het gaan is lol!

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: De vrije slag   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 7:24

Hallo allemaal.

Zo te lezen zijn jullie er klaar voor,wij ook hoor heb de negerboillies weer uit de kast gehaald.
Hoop dat we allemaal een paar mooie vangsten zullen hebben.
ons team 3man and a lady zijn er klaar voor.

Veel geluk allemaaal tot zondag tijdens de bbq.


groetjes en vangse lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 7:26

Marc Heerema schreef:
Kijken of het druk gaat worden, aan het weer kan het niet liggen cheers
Ik hoop dat er een paar dikke gevangen gaan worden, een echt bewijs dat het gemiddelde omhoog aan het gaan is lol!

Marc

Ik heb dit keer liever 50 kleintjes als 5grote , dat neem je me toch niet kwalijk!!
Verders wens ik alle deelneemers /sters een sportief weekend toe met veel vangsten.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 9:51

cheers nog een paar uurtjes en we gaan van start!! heb er super veel zin in lol!

Bij deze wil ik alle Teams een super en vooral een visrijk weekend toe wensen, zoals me maatje al zegt(3man and a lady), we gaan ervoor cheers rendeer

Tot bij de BBQ.....
drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 12:20

ja jongens en meisje,s allemaal succes aan komend weekend en zeker tot zondag . word vast gezellig . en marlon ben erg benieuwd of je neger bollen weer gaan werken we zullen zien greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 16:49

iedereen heel veel succes! knallen met z'n allen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 19:58

Vandaag ff aangewipt bij het team van KCA en het team bestaande uit Johan, Henri en Mounir, moet zeggen dat er toch door een paar teams lekker gevangen wordt. We zullen het verslag wel lezen, ja toch..............

Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 20:40

Ik zit ook te wachten op een mooi verslag. Ben benieuwd hoeveel er gevangen wordt.
En misschien wel een 30+ , of een mooie spiegel/gras.De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Duimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 22:31

Die gras is verspeeld.. bij stek 7 wedstrijd parcours hebben ze er 1 gelost Ik ben bij bijna alle teams geweest (op 1 na die kon ik niet vinden) en even hier en daar gezellig babbeltje gemaakt..foto'tje erbij en zo.. En moet zeggen dat er redelijk gevangen word her en der.. Echter er zijn er ook die pas 1 vis hebben.. Dus ja wie weet gaan die aankomende nacht nog knallen.30+ tja wie zal het zeggen en ook spiegel behoort zeker tot de mogelijkheden.. Maar we zullen meten afwachten tot het eindsignaal geklonken heeft zeg maar.. In ieder geval is er overal genoeg gezelligheid en men zit heerlijk te vissen en vermaken zicht wel.. Lekker met de hobby bezig zijnis toch ook heerlijk.. Ik zag net wel dat team KCA er een hoop vrienden bij heeft ze zitten allemaal aan de overkant met hengels... Is een wedstrijd gaande met volgens mij feeders.. dus zullen best balen die mannen.. En de stekken ik kan niet anders zeggen als dat er gigantische mooie stekken tussen zitten.. de een nog aantrekkelijker dan de ander..
Tot zo ver mijn ondervindingen lol!


Laatst aangepast door Dennis van Wel op zo 18 jul 2010 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 22:40

Dennis van Wel schreef:
Die gras is verspeeld..

hou het maar al op 2 No .

het is dat ik geen drank had anders had er een zich nu bezopen , hij was er weer ziek van .
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 22:43

Het zit ze dus niet echt mee daar ...... KUT voor ze zeg.. maar dat is ook vissen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 18:09

Moe , maar voldaan!
man , man wat een eterij met zo weekend Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 18:38

Rene Zwaap schreef:
Moe , maar voldaan!
man , man wat een eterij met zo weekend Very Happy


Kan je hebben lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Toch ?!?

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 18:48

Het zit er weer op, en ik heb begrepen dat alle deelnemers zeer enthousiast waren over de ‘wedstrijd nieuwe stijl’. Ook de BBQ was weer een succes, en de vangsten vielen ook niet tegen. Er zijn volgens mij met 10 teams (33 deelnemers) 137 vissen gevangen, ik ga proberen alle foto’s in het verslag te verwerken.

De puntentelling is wel iets waar ik nog even mijn licht over wil laten schijnen, maar los van dat hebben we qua score een terechte winnaar, en dat is “Team Flevobaits” van Arie en Johan geworden. Zij mochten daarom als eerste de wisseltrofee mee naar huis nemen.

Een uitgebreid verslag volgt nog, maar waarschijnlijk eind van de week ivm opknappen van de nieuwe woning van mijn ouders en andere beslommeringen. Maar uiteraard komt het goed.

De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 2ryimoj

En dan nog even de wisseltrofee omdat ik hem zo mooi vind:

De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 9aa1id

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 18:53

Proficiat Arie ( oude wijze bollenkoning) en Johan! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 19:24

Feli Arie king en Johan king cheers

Ik ben bang dat het volgend jaar toch een iets andere uitslag gaat worden Wink , ik ga 3 dagen eerder al op de stek zitten om
zeker te zijn dat er niemand anders zit. Sad Evil or Very Mad Evil or Very Mad (en dan nog niks vangen (hahahahah) cheers lol! lol! lol! lol!

Gaby
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 19:39

Mensen het was een waaaanzinnig top weekend, ik heb heerlijk gevist, genoten gegeten, en natuurlijk gedronken.

Paar mooie en grote vissen gevangen met me team maten, mogen echt niet klagen!

Volgende keer zeker weer van de partij. lol! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 19:39

Proficiat Arie en Johan!

Was weer een leuk weekendje zo!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 20:38

Proficiat Arie en Johan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 21:14

Mijn voorspelling klopte dus wel gefeliciteerd maatjes Exclamation Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 21:51

gefeliciteerd arie-johan.

Volgend jaar weer zo'n apart wedstrijd,ik en mijn maten hebben echt lol gehad. mooie vissen gevangen.
nou mannen ik zie jullie misschien langs de waterkant of anders tijdens een volgende wedstrijd, tot zolang vangse allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Mooi Hoor!   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:43


Arie en Johan, gefeliciteerd met de 1e Wisseltrofee!

En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de vangsten, zo te lezen zijn er een hoop vissen gevangen! Leuk hoor!

Ik kijk al uit naar de foto's!

Oja, de fotoreportage van Alaska is nagenoeg klaar!!!!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimezo 18 jul 2010 - 22:59

Arie en Johan,

Van harte gefeliciteerd!!!
27 vissen! Mooi aantal, hoor!!!
Ben benieuwd naar de hele uitslag...

@Jos: Mooie wisseltroffee, hoor..
Volgend jaar staat ie bij mij thuis... clown

GR. Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 7:01

volgend jaar ook maar weer eens mee doen met een wedstrijdje.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitimema 19 jul 2010 - 8:24

johan en arie van harte met de winst was een erg leuke weekendje zo en nu genieten van 3 weken vakantie hiiiiaaaaaaa Laughing bounce Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2010.   De Vrije Slag 2010. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2010.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2014.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» Controleurs voor de vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: