Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Baggerstort Vaartplas.

Ga naar beneden 
+2
Rene Zwaap
Jos Holla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 17:45

nou?.
bij ons achter (het vierkantje) lag het vol met de wortels.
alles van de molenbuurt komt nu daar terecht , word je ook niet vrolijk van !!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 19:11

Pak een paar uit het water, schil de wortels, breng ze aan de kook en laat ze daarna rustig prutelen. Giet ze daarna af, en prak ze, eetze... Laughing Laughing Laughing

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 11:28

iano schreef:
Pak een paar uit het water, schil de wortels, breng ze aan de kook en laat ze daarna rustig prutelen. Giet ze daarna af, en prak ze, eetze... Laughing Laughing Laughing


Nou gaat ie ook al doen of ie verstand heeft van koken........ Razz lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 11:45

Een paar tieten er op en het is net een wijf lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimema 13 dec 2010 - 11:52

Razz Razz Razz Razz lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 18:57

Die rommel hadden we inderdaad vorig jaar ook (volgens mij was het toen nog erger), dat zijn wortels van riet. Vorig jaar heb ik hierover contact gehad met het waterschap, en later was de boel weg. Of het opgeruimd was of weggestroomd weet ik niet, maar goed. Voorlopig vind ik het wel best, als ik nu weer ga mopperen sta ik daar straks echt bekend als een echte klager, en gezien alle positieve veranderingen mbt het storten laat ik dat maar even voor wat het is.

Uiteraard kunnen sportvissers die er last van hebben gewoon een berichtje naar het waterschap sturen .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Keen

Finn Keen



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 12:20

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het momenteel op de Vaartplas is?
Heeft de baggerstort van een aantal jaren geleden enige invloed gehad op de vis/vangsten en/of andere zaken? Wordt er uberhaupt nog wel gevist? (ben er nog nooit geweest namelijk)

Graag wat recente informatie indien mogelijk.

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 14:11

Ik zou zeggen , trek er is een dag voor uit om te proberen dan zie je het water met eigen ogen en kun je het water ook een beetje leren kennen... Wink Smile Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Keen

Finn Keen



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 18:29

Deze had ik al verwacht Wink
We gaan het ook bekijken, maar als er veranderingen hebben opgetreden waardoor het bijv. 'onvisbaar' is geworden, had ik dat graag geweten. Scheelt een lange rit!



Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 18:51

Heb je wel gelijk Wink in maar die berichten heb ik nog hier nog niet gehoord... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baggerstort Vaartplas.   Baggerstort Vaartplas. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Baggerstort Vaartplas.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Baggerstort Vaartplas weer hervat.
» Nachtvissen op de Vaartplas.
» Winterwedstrijd 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: