Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.

Ga naar beneden 
+6
Rene Zwaap
Gaby
Marc Dronten
Tim Captein
Jan Sturkenboom
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 11:09

22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Zxsh9c

Op dinsdagavond 22 maart organiseert de KCA wederom:

Knopen met Rigsolutions.

Op deze avond komt Piet Vogel nogmaals samen met zijn team naar Almere om ons kennis te laten maken met zijn nieuwe bedrijf 'Rigsolutions'. De vorige keer was het knopen er door de onverwachte drukte noodgedwongen bij in geschoten, deze keer gaat dat zeker goed komen.

Uiteraard is er ook deze avond weer alle gelegenheid om vragen te stellen aan Piet en zijn teamleden over alles wat je maar wilt weten over rigs en loodsystemen, en natuurlijk kan iedereen ook zelf onder begeleiding van Piet of één van zijn teamleden proberen de diverse soorten rigs te knopen.


22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. 53me68

'Rigsolutions' zal hierbij zorgen voor het materiaal, maar uiteraard staat het je vrij om ook je eigen materiaal mee te nemen. Het zal in ieder geval een avond worden waar ook jij nog wat kunt leren, en waarmee je ongetwijfeld je voordeel kunt doen in jouw visserij! We gaan er sowieso een gezellige avond van maken, iedereen is van harte welkom en de toegang is vanzelfsprekend weer gratis.

Tevens zal er deze avond de gelegenheid zijn om materialen van 'Rigsolutions' tegen gereduceerd tarief aan te schaffen, hengelsportparadijs "De Snoekbaars" zal hier zorg voor dragen.


22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. 307vhhz

Waar moet u zijn?

Buurthuis 'Het Forum'
Haasweg 11
1338 AW Almere Buiten

Zaal open om 19:30 uur, het programma begint om 20:00 uur.

22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Zxsh9c


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 16:40

ik kan er helaas niet bij zijn....lig in de ardennen te stoeien met mijn hondje........hoop dat jullie een mooie avond zullen hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 19:03

Aanweziggg cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 19:27

Gezellig Jannic! En jammer dat je niet kan komen Manfred.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 20:34

Aanwezig en ik sleep Henri ook mee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 20:42

Top Jan, en sleep Henri inderdaad maar mee, ik heb laatst begrepen dat die wel wat lessen kan gebruiken Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 21:34

Ik ben er ook bij en neem een vismaat mee, heb er zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 22:55

dan sta ik mijn kanjers te trainen bij buitenboys........ Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 23:34

ik kom ook en neem henk ook wel weer mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 1:03

Dat word wederom gezellig........ Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 8:26

Zeker weten! En gelukkig neemt Piet een groot team mee, dus dat komt goed.


Maar ja, ze willen wel allemaal mee-eten ........................... affraid Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 7:45

Jos Holla schreef:
Zeker weten! En gelukkig neemt Piet een groot team mee, dus dat komt goed.


Maar ja, ze willen wel allemaal mee-eten ........................... affraid Laughing Laughing


Grote pan soep , is misschien wel wat dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimezo 13 maa 2011 - 7:48

Geen worsten meer over van de opruimdag??
Of heeft Arie ze allemaal in zijn pens geduwd Laughing
Misschien toch nog bitterballen Jos geek

Ik ga er bij zijn, eens kijken wat de heren te knopen hebben Cool


Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 14:21

Aankomende dinsdag is het al zover, ik heb net bij 'de Snoekbaars' al vluchtig wat spullen van Rig solutions bekeken, ziet er wel goed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 15:01

denk dat ik ook wel even langswip. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimevr 18 maa 2011 - 16:01

Ben benieuwd... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 6:02

ik kom vanavond niet cheers ik zal zelf even juichen Very Happy Very Happy

de heren die wel gaan veel plezier drink niet teveel geek maak er wat gezelligs van Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 6:51

Hmmm, twijvel een beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 7:11

ik ben verhinderd Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 7:58

Ik kom zeker Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 8:32

Wij zijn er ook bij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 10:44

Natuurlijk zijn we van de partij..... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 15:27

Ik kan helaas niet balen Sad Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 15:45

Dat wisten we, Ruud. Maar ik let wel goed op, dan leg ik het je nog wel een keertje uit Laughing Laughing

Maar goed, de spullen liggen klaar, straks Piet en zijn team tracteren op een patatje en wat daar allemaal bij hoort, en daarna gaan we aan de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 15:49

Is goed Jos daar houd ik je aan lol! lol! lol!
En nog een leerzame avond toe gewenst.
Dat iedereen er nog heel veel van mag opsteken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.   22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 maart aanstaande: knopen met rigsolutions.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuws bericht betreffende de Rigsolutions Freedom loodclip!
» To the Maxx Carpshow: 10 maart in Hoogeveen.
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.
» Een dagje maart 2010.
» Een dagje maart 2009.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: