Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.

Ga naar beneden 
+5
Michel
Hans de Jong
Gaby
Henk Seyerlin
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 22 jul 2011 - 23:58

De liefhebbers kunnen inschrijven: http://www.onzevissen.nl/index.php/algemeen/1073-onzevissennl-dagje-september-karperwedstrijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 0:41

Ik heb maar alvast ingeschreven .
Marc D weet nog van niets, want hij is op vakantie.
Bij deze Marc. pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 2:21

Staan erop Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimeza 23 jul 2011 - 12:45

Ook gisteravond laat al gelijk ingeschreven!!
Kijk er al weer naar uit.

Suc6 alvast allemaal.


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 11:49

Inschrijvingen gaan goed. Als iedereen bevestigd zitten we al op 12 stekken. Dat ondanks de vakantie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 12:19

Michel schreef:
Inschrijvingen gaan goed. Als iedereen bevestigd zitten we al op 12 stekken. Dat ondanks de vakantie Smile

Dat gaat best rap idd ondanks vakantie periode cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 14:41

Wij komen de vrijdag ervoor terug uit Frankrijk, ik denk niet dat ik dan nog een hengel kan zien ............... Maar ik kom zeker overal buurten, da's ook leuk natuurlijk!! En mochten we na afloop nog naar de Mc gaan ........ geek geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 24 jul 2011 - 16:16

Jammer dat je niet meedoet Jos, maar kan me voorstellen als je een goeie dag ervoor uit de la France terug komt, je het wel ff gezien hebt lol....En ja ff buurten ook altijd leuk, mmmm de Mc ook niet rot, en ff lekker bij kleppen.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimema 25 jul 2011 - 22:05

Inderdaad jammer Jos dat je niet meedoet... De Mac is wel een heerlijk idee. Weer even groente, vlees en aardappels Smile na een drukke dag.
Ik hoop dat er nu wat meer vis gevangen wordt Wink



Laatst aangepast door Michel op vr 29 jul 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 21:15

ik heb mezelf samen met me vader ingeschreven voor deze wedstrijd! ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 21:53

Jeffrey Haak schreef:
ik heb mezelf samen met me vader ingeschreven voor deze wedstrijd! ben benieuwd!


Wordt gezellie man, suc6 alvast cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 23:24

Henk Seyerlin schreef:
Ik heb maar alvast ingeschreven .
Marc D weet nog van niets, want hij is op vakantie.
Bij deze Marc. pirat

wat is dit nu weer???????????????????????waarom weet ik dit niet???????
zal ff mijn agenda nakijken

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 23:28

Marc Dronten schreef:
Henk Seyerlin schreef:
Ik heb maar alvast ingeschreven .
Marc D weet nog van niets, want hij is op vakantie.
Bij deze Marc. pirat

wat is dit nu weer???????????????????????waarom weet ik dit niet???????
zal ff mijn agenda nakijken


Je weet het nu wel Marc whahahahahahahaha

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 1:43

Marc Dronten schreef:

zal ff mijn agenda nakijken


Heb jij dan een agenda???? Whahahahahahahahah lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 10:22

Kan marc in ieder geval er iets inschrijven Wink

Update:
13 stekken bezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 10:24

Michel schreef:
Update:
13 stekken bezet


Van de hoeveel???
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 10:51

Hans de Jong schreef:
Michel schreef:
Update:
13 stekken bezet

Van de hoeveel???

20 stuks...

Er wordt ook weer hard gewerkt aan mooie prijzen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 11:07

[quote="Michel20 stuks...

Er wordt ook weer hard gewerkt aan mooie prijzen...[/quote]


Spannenddddd lol......en een stroopwafel????
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 11:11

Tuurlijk wat is een dag zonder koekjes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 11:12

Michel schreef:
Tuurlijk wat is een dag zonder koekjes Wink

Lekkahhhhhhhh cheers cheers cheers Kijk er al helemaal naar uit ( Naar dat koekie ) lol! Thx Mich
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimeza 6 aug 2011 - 13:24

Even een update voor de inschrijvingen:

17 stekken bezet, als iedereen zijn betalingen voldoet Smile


Nog 3 te gaan en dan zit de wedstrijd weer VOL!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 4 sep 2011 - 18:54

Alle deelnemers hebben een mail gehad met de locatie en tijd.

Nog maar 1 stek beschikbaar. Dus als er nog een liefhebber is... van harte welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 16:41

Ik ben vandaag even wezen buurten, was weer erg gezellig daar. Helaas vallen de vangsten wat tegen, voor zover ik weet staat Johan (dankzij zijn maatje Mitchell) op de eerste plek met ruim 4 kilo, en staat Marco tweede met 3,8 kilo. Verder nog geen vis, dus iedereen is nog volop in de race.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 16:51

Jos Holla schreef:
Ik ben vandaag even wezen buurten, was weer erg gezellig daar. Helaas vallen de vangsten wat tegen, voor zover ik weet staat Johan (dankzij zijn maatje Mitchell) op de eerste plek met ruim 4 kilo, en staat Marco tweede met 3,8 kilo. Verder nog geen vis, dus iedereen is nog volop in de race.

Ik heb je niet gezien! Stek 9 had nog iets gevangen en verder weet ik het nogniet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 18:04

Ah, ik wist niet dat je meedeed, anders had ik je wel even opgezocht. Volgende keer beter Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.   Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» AHV spiegelkarperwedstrijd 28 t/m 30 september.
» De 10 uur van september 2009.
» De 10 uur van september 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: