Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+9
Michael Horn
Don Seur
Johan
Mario de Jonker
Kees Degenhart
Marco
Marc Dronten
Hans de Jong
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 23:49

Op zondag 6 april organiseert OnzeVissen.nl haar eerste dagwedstrijd en er zijn nog een paar plekken vrij. Mocht je mee willen doen neem dan even contact op via www.onzevissen.nl

Winst zit er niet in want Johan en ik doen ook mee, maar de tweede prijs is ook leuk natuurlijk  lol! lol! lol! lol!  Misschien tot ziens op 6 april.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 7:38

Jos Holla schreef:
Op zondag 6 april organiseert OnzeVissen.nl haar eerste dagwedstrijd en er zijn nog een paar plekken vrij. Mocht je mee willen doen neem dan even contact op via www.onzevissen.nl

Winst zit er niet in want Johan en ik doen ook mee, maar de tweede prijs is ook leuk natuurlijk  lol! lol! lol! lol!   Misschien tot ziens op 6 april.

Joop en ik ook present.......dus tsja die eerste prijs wordt idd lastig..........Voor jullie dan wel te verstaan!!!  ( of de ""platte"" moeten ook mee tellen dit keer ) lol! lol! lol! lol! 

Wel alvast een prettige wedstrijd gewenst natuurlijk, wordt vast weer gesellieeeee Razz Razz Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 16:46

heeee.
er zijn al drie teams die er met de eerste prijs vandoor gaan

wordt druk op het podium lol! lol! lol! 

team ajanoord wint natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 19:29

ik laat mijn 2 Zoons mee doen  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 20:42

Ik heb hengelsport Vught gevraagt te wachten tot 7 april met het omwisselen van die hengels  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 20:52

Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:00

Ik doe voornamelijk mee voor de snacks. Dat we winnen is leuk maar verder niet belangrijk. Maar mooi dat je er bij kan zijn Kees!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:33

Jos Holla schreef:
Ik heb hengelsport Vught gevraagt te wachten tot 7 april met het omwisselen van die hengels  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing



typische neuzenstreek lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:34

Marco schreef:
ik laat mijn 2 Zoons mee doen  Very Happy 


Die mogen zich wat mij betrefd helemaal gek vangen.... cheers cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:35

Marc Dronten schreef:
Jos Holla schreef:
Ik heb hengelsport Vught gevraagt te wachten tot 7 april met het omwisselen van die hengels  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing



typische neuzenstreek lol! lol! lol! lol! lol! lol! 

Neuzenstreek of niet, zit wel humor in sowwie Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 

 lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:38

Kees Degenhart schreef:
Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen

Heet jij dan tijdens die wedstrijd ook Eddy the Eagle , Kees????  lol! lol! lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:43

Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen

Heet jij dan tijdens die wedstrijd ook Eddy the Eagle , Kees????  lol! lol! lol! lol! lol! 

Nee Hans. ik behoor tot het krukkenteam: lol! lol! lol!, omdat ik mij al met behulp van een kruk moet verplaatsen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 21:50

Kees Degenhart schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen

Heet jij dan tijdens die wedstrijd ook Eddy the Eagle , Kees????  lol! lol! lol! lol! lol! 

Nee Hans. ik behoor tot het krukkenteam: lol! lol! lol!, omdat ik mij al met behulp van een kruk moet verplaatsen


Kees ff voor de duidelijkheid......Dat Eddy the Eagle sloeg op het programma  dagelijks op Nederland 1 tijdens de Olympische spelen, waarin de echte Eddy the Eagle dagelijks een vast eigen onderwerp had over Meedoen is belangrijker dan winnen in het ""Barry Stevens Nederlands"" :)Ik maak verder geen grapjes over iemands mindere gezondheids toestanden / handicap, en wens je sterkte met alles en vind leuk dat je meedoet.

Verders leuke Teamnaam, en aardig comment:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 22:03

Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen

Heet jij dan tijdens die wedstrijd ook Eddy the Eagle , Kees????  lol! lol! lol! lol! lol! 

Nee Hans. ik behoor tot het krukkenteam: lol! lol! lol!, omdat ik mij al met behulp van een kruk moet verplaatsen


Kees ff voor de duidelijkheid......Dat Eddy the Eagle sloeg op het programma  dagelijks op Nederland 1 tijdens de Olympische spelen, waarin de echte Eddy the Eagle dagelijks een vast eigen onderwerp had over Meedoen is belangrijker dan winnen in het ""Barry Stevens Nederlands"" :)Ik maak verder geen grapjes over iemands mindere gezondheids toestanden / handicap, en wens je sterkte met alles en vind leuk dat je meedoet.

Verders leuke Teamnaam, en aardig comment:)

Hans ik had je wel degelijk goed begrepen en ik kan er zelf zoals je wel merkt ook cynisch over zijn. Ik ben van mening dat ik meer aan ondersteuning heb dan aan medelijden. Ik kan deze wedstrijd mee vissen omdat ik met de opbouw en afbouw van mijn stek wordt geholpen door Michel en Justin van onze vissen. Ik kan mijn spullen zelf niet meer naar de waterkant slepen en de broly opzetten en mijn zoon is daar nog te klein voor met zijn 10 jaar. Vandaar voor mij is het meedoen belangrijker dan het vissen, want alleen kom ik bijna niet meer aan de waterkant. Zeker niet als ik een 20 meter met mijn spullen moet lopen en ook nog een talud af moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 22:08

Kees Degenhart schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Hans de Jong schreef:
Kees Degenhart schreef:
Zoals inmiddels bekend doe ik ook mee met mijn zoon. En ik doe mee met de olympische gedachte
Mee doen is voor mij belangrijker dan winnen. Ondanks dat ik het niet erg zou vinden om te moeten winnen

Heet jij dan tijdens die wedstrijd ook Eddy the Eagle , Kees????  lol! lol! lol! lol! lol! 

Nee Hans. ik behoor tot het krukkenteam: lol! lol! lol!, omdat ik mij al met behulp van een kruk moet verplaatsen


Kees ff voor de duidelijkheid......Dat Eddy the Eagle sloeg op het programma  dagelijks op Nederland 1 tijdens de Olympische spelen, waarin de echte Eddy the Eagle dagelijks een vast eigen onderwerp had over Meedoen is belangrijker dan winnen in het ""Barry Stevens Nederlands"" :)Ik maak verder geen grapjes over iemands mindere gezondheids toestanden / handicap, en wens je sterkte met alles en vind leuk dat je meedoet.

Verders leuke Teamnaam, en aardig comment:)

Hans ik had je wel degelijk goed begrepen en ik kan er zelf zoals je wel merkt ook cynisch over zijn. Ik ben van mening dat ik meer aan ondersteuning heb dan aan medelijden. Ik kan deze wedstrijd mee vissen omdat ik met de opbouw en afbouw van mijn stek wordt geholpen door Michel en Justin van onze vissen. Ik kan mijn spullen zelf niet meer naar de waterkant slepen en de broly opzetten en mijn zoon is daar nog te klein voor met zijn 10 jaar. Vandaar voor mij is het meedoen belangrijker dan het vissen, want alleen kom ik bijna niet meer aan de waterkant. Zeker niet als ik een 20 meter met mijn spullen moet lopen en ook nog een talud af moet.

Supers dan dat je goed begreep.......en ja vaak beetje zelfspot / cynisme beters als medelij of iets.......En nogmaals top dat je mee doet / kan doen hoe dan ook idd..... cheers  cheers  cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 22:32

Hans de Jong schreef:
Marc Dronten schreef:
Jos Holla schreef:
Ik heb hengelsport Vught gevraagt te wachten tot 7 april met het omwisselen van die hengels  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing



typische neuzenstreek lol! lol! lol! lol! lol! lol! 

Neuzenstreek of niet, zit wel humor in sowwie Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 

 lol! 

huh??zie de lol er niet van in ,ooievaar! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimema 24 feb 2014 - 22:42

Marc Dronten schreef:
Hans de Jong schreef:
Marc Dronten schreef:
Jos Holla schreef:
Ik heb hengelsport Vught gevraagt te wachten tot 7 april met het omwisselen van die hengels  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing



typische neuzenstreek lol! lol! lol! lol! lol! lol! 

Neuzenstreek of niet, zit wel humor in sowwie Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 

 lol! 

huh??zie de lol er niet van in ,ooievaar! lol! 

Ik wel......zelfs staand op maar 1 poot Razz Razz   lol! lol! lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario de Jonker

Mario de Jonker



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 12:31

Zoooo   ook ingeschreven!!! wahahahhaaha

Vis nog niet zo lang op karper, maar ga jullie  zeker wel ff lastig maken  lol! lol! 

Misschien gaat mijn  Team wel met de eerste prijs er vandoor!!! flower flower flower 

Ben  benieuwd!!!!!

 bounce bounce bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 16:58

Mario de Jonker schreef:
Misschien gaat mijn  Team wel met de eerste prijs er vandoor!!! flower flower flower 



 bounce bounce bounce bounce bounce


dat denk ik niet hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 17:22

Ik weet zeker van niet  Laughing  Laughing  Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimedi 25 feb 2014 - 19:14

je bent het afgelopen wedstrijd seizoen al vergeten jos ??? hah ik niet dus tword voor mij hoofdzakelijk een dagje genieten van de vetpan . haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 0:19

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Alle vertrouwen weer. En de aanbeten waren er wel, alleen idioot veel lijnbreuk ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 20:53

Johan schreef:
je bent het afgelopen wedstrijd seizoen al vergeten jos ??? hah ik niet dus tword voor mij hoofdzakelijk een dagje genieten van de vetpan . haha

Is dat lekker zo'n pan?  Cool 
of heb je liever een pot Rolling Eyes 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 14:57

Net even bij Jos gekeken, want hij was aan het vissen aan de Lage Vaart in het kader van zijn serieuze voorbereiding voor de wedstrijd van 6 april van onze vissen en je raadt het al wat hij heeft gevangen. Namenlijk zoals verwacht .........





brasem lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 15:14

Bij twijfel heb ik zelfs nog een foto ........ vis = vis!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: