Zoals ook voorgaande jaren ben ik een trouwe bezoeker van de karper beurs in zwolle, 2 dagen daar klanten c.q. bekenden tegen komen en praatje maken o.a. ook met stand houders.
De allereerste karper beurs was als ik het goed heb in hoogeveen, binnen 10 minuten was ik weer in de auto op de terug weg naar huis,, stond nog geen 3 meter binnen of zag alleen maar big foto,s van big karpers met daar gelijk onder bakken met boilie,s .
Nu 2011 en 2012 gaan we weer de zelfde kant op, nu echter nemen de voer boten de overhand net zoals de boilies.
Eenigste wat mij aansprak afgelopen weekend was een nieuwe onder water camera die zelfs door middel van afstands bediening 360 graden rond kan draaien, heb samen met rolff deze camera uit voerig bekeken, wij gaan kijken of wij hier iets aan hebben zodat wij onder water beelden kunnen gaan maken in het aankomende jaar.
Het is de bedoeling dat de camera constant in werking zal zijn terwijl d,r gevoerd, en gevist zal worden.
Het is onze bedoeling dat wij jullie zaken willen laten zien waar anderen nog nooid bij stil hebben gestaan, dus geen standaart beelden zoals je overal ziet.
De beelden zullen betreking hebben op groot open water waar de vissen de klappen van de zweep nog niet kennen.
Arie