Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Slag om oktober 2012.

Ga naar beneden 
+16
Jan Sturkenboom
Mike Tamerus
Don Seur
Johan
Gert
Leo ten Hoeve
Finn Keen
Gaby
Hans de Jong
Wim de Haan
Rene Zwaap
Dennis van Wel
Henk Seyerlin
Ruud Hinse
Jeffrey Haak
Jos Holla
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimeza 11 feb 2012 - 12:16

Van zaterdag 6 t/m zondag 7 oktober organiseren wij: "De slag om oktober".

Locatie: Lage Vaart, gedeelte tussen de Vaartplas en het Praamwegviaduct.

Aanvang/einde: deze wedstrijd begint zaterdagochtend om 8:00 uur, en is zondagmiddag om 14:00 uur afgelopen.

Tijdstip loting: de loting is om 7:00 aan het begin van het parcours (direct ná de Vaartplas).

Wie kan er meedoen: iedereen met een geldige VISpas.

Reglement: voor deze wedstrijd geldt het “reglement voor de meerdaagse wedstrijden”.

Vistentjes: het gebruik van vistentjes is tijdens deze wedstrijd toegestaan.

Bijzonderheid: deelname aan deze wedstrijd betekend (indien er 's nachts gevist wordt) akkoord gaan met een 'weegplicht'. Meer info hierover vind u op de website van de KCA.

terugbetaling: indien u uiterlijk zondag 2 september uw deelname opzegt krijgt u het betaalde inschrijfgeld weer gewoon terug gestort.

Sponsor: deze wedstrijd wordt gesponsord door:

De Slag om oktober 2012. Wlr7ye

Inschrijfgeld: 30 euro per koppel. Alle info over inschrijven en betalen vind je op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

routebeschrijving: die sturen we je op verzoek graag toe.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 20:20

Ik ben er bij! Heb er al zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 13 feb 2012 - 23:01

Ik ben er ook bij weer met mijn zoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 1:27

Voor alles weer vol zit heb ik Marc en mij ook maar vast opgegeven. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 9:16

Leuk heren. Vol zit het nog niet, maar inmiddels al wel ruim over de helft ............ Zal jullie vanmiddag even een berichtje sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 9:34

ik wil me ook inschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 9:37

Dennis van Wel schreef:
ik wil me ook inschrijven.

Dan moet je een mailtje sturen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 27 feb 2012 - 16:13

Mischien een domme vraag maar heb je voor deze wedstrijdt ook de nachtvispas nodig om mee te kunnen doen of wordt er uitzondering gemaakt voor de wedstrijd dan weet ik of ik een vismaat kan zoeken of niet als er nog plaats is teminste
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 27 feb 2012 - 16:23

als het nachtvissen niet uitgebreid wordt landelijk in mei ( hele jaar nachtvissen ) , zal er denk ik wel een ontheffing aangevraagd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 27 feb 2012 - 17:31

Marco je hebt pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 27 feb 2012 - 18:46

Wim je hebt er 1 terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 0:16

Marco Lamfers schreef:
Mischien een domme vraag maar heb je voor deze wedstrijdt ook de nachtvispas nodig om mee te kunnen doen of wordt er uitzondering gemaakt voor de wedstrijd dan weet ik of ik een vismaat kan zoeken of niet als er nog plaats is teminste
Ik reken erop dat het nachtvissen tegen die tijd wel geregeld is. Zoniet, dan betekend dat om 20:00 uur inhalen en vanaf 07.00 uur weer verder. Tentvergunning heb ik wel, dus overnachten is geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 8:40

zal de charme er dan niet van af zijn? Hoewel het mij dan ook leuk lijkt als we dan toch allemaal daar blijven en niet vissen.. Een paar vuurkorfjes neer zetten en met z'n allen drankje en happie doen.. Ik zeg ook maar wat natuurlijk ;-)

En nee niet allemaal op 1 plek maar per wedstrijd stuk 1 of zo.. Zeg om de 5 koppels en koppel 3 is the place to be??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 9:30

Die vuurkorfjes lijkt me niet zo'n goed idee, maar ik denk dat men elkaar vanzelf wel opzoekt als er niet gevist mag worden. En een keer lekker op tijd de tent in en ongestoord slapen is ook niks mis mee denk ik Laughing .

We zullen zien ..................
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 12:51

Marco Lamfers schreef:
Mischien een domme vraag maar heb je voor deze wedstrijdt ook de nachtvispas nodig om mee te kunnen doen of wordt er uitzondering gemaakt voor de wedstrijd dan weet ik of ik een vismaat kan zoeken of niet als er nog plaats is teminste

De enige DOMME vraag is een niet gestelde vraag!! + ik vond dit zelfs wel een hele GOEDE / logische vraag Wink


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:43

De ontheffing komt er voorlopig niet, dat betekent dat de hengels ingehaald moeten worden. Maarrr ......

het is ons natuurlijk niet ontgaan dat SVN zichzelf wél buiten het seizoen een ontheffing mbt het nachtvissen kan geven, en vanuit het oogpunt van rechtsgelijkheid moet dat dan bij ons ook kunnen lijkt mij. Dus gaan we daar eens vrolijk mee aan de slag, wordt vervolgt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:03

Sad Sad Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Keen

Finn Keen



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:18

Laten we het hopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:33

Hopelijk mogen we toch door vissen ik controleer toch niet dan ha ha
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:43

Jos ik heb het vermoeden dat het je gaat lukken om het voor elkaar te krijgen zeker met het argument rechtsgelijkheid..
Vind het top hoe jij er mee bezig ben hoor.. petje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 6 aug 2012 - 22:22

En al iets gehoord over het nachtvissen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimema 6 aug 2012 - 23:04

De toestemming is toegezegd, men weet alleen nog niet hoe ze het gaan inkleden ............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 15:22

Het is nog even weg, maar ik heb nog een paar plekken vrij voor "de Slag om Oktober 2012". Mochten er liefhebbers zijn, wacht dan niet te lang .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 16:34

Volgens mij stond ik al ingeschreven voor deze wedstrijd met Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 16:37

heb me ook aangemeld Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Slag om oktober 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Slag om oktober 2012.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2010.
» De 10 uur van Oktober 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Slag om september 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: