Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Slag om oktober 2012.

Ga naar beneden 
+16
Jan Sturkenboom
Mike Tamerus
Don Seur
Johan
Gert
Leo ten Hoeve
Finn Keen
Gaby
Hans de Jong
Wim de Haan
Rene Zwaap
Dennis van Wel
Henk Seyerlin
Ruud Hinse
Jeffrey Haak
Jos Holla
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Finn Keen

Finn Keen



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 19:40

Even over dat loten. 1x pakken is houden, of mag je bij weinig vertrouwen nog een keer grabbelen?
En, hoe wordt bepaald wie er als 1st (enz enz) mag loten?

Alvast succes en uiteraard plezier gewenst Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 19:44

Ik heb een zak met balletjes, daaruit trekken we het koppel wat een lootje mag trekken. Vervolgens mag je hem desgewenst één keer terugleggen .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Keen

Finn Keen



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 20:00

Ok.
Het waait (zw), het regent, het is hondeweer. Prima omstandigheden voor vis. Zondag een noordwester maar wel zon, uitdagend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 20:37

tja het weer voor zaterdag kan beter maar oke alsnog ik heb er zin in alleen kan wel met een slaperige kop aankomen Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 20:40

het wordt een spannende wedstrijd lekker karper weer cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 21:10

en ken ik gelijk me nieuwe shimano Tribal Carp hengels uit proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 8:19

Morguhhhhh.........valt het weer nog een beetje mee daar??? Hier ( Swifterbant ) best al wat gevallen vannacht en vroege ochtend.....wat een zooi.

En is er al vis op de kant???

S6 allen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 12:24

Zitten de kanshebbers op de schaal nog een beetje dicht bij elkaar????
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 14:32

Jan Sturkenboom schreef:
Zitten de kanshebbers op de schaal nog een beetje dicht bij elkaar????


Ze zitten in ieder geval NIET op internet zo te zien aan het aantal antwoorden hier ( 000 ) lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 13:32

ik vond mezelf een outsider kwast ben afgehaakt. ik moet mijn meerdere erkennen in mijn andere concurrenten. chapeau voor de winnaar. ik kan niet anders zeggen: terechte winnaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 16:32

gefeliciteerd jos met de schaal Very Happy

dennis en ian gefeliciteerd met de overwinning Very Happy cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 16:41

Dennis en Ian,

Gefeliciteerd met jullie overwinning!
Netjes gedaan!

Gr. martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 17:42

Was weer leuk, gelukkig was het weer ook wel goed!

Winnaars, gefeli!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:19

Jos van harte met het behalen van de 1e Heeremaschaal... cheers cheers cheers

Ierdereen die in gevangen heeft van harte.... cheers cheers cheers

Voorderest een heerlijk weekendje gehad maar jammergenoeg zonder vis... pale pale geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:34

van harte jongens!!

het was weer gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:39

gefeliciteerd jos met de schaal ( knap gedaan )

dennis en ian gefeliciteerd met de overwinning!!

gr

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:51

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, maar ik heb nog nooit zo'n leuke aanloop naar een wedstrijd gehad. Reden hiervoor was "De Heerema schaal", zoals waarschijnlijk wel bekend de prijs die je kon verdienen met de 4 hoogst behaalde scores op onze wedstrijden én met de schoonmaakdag. Na, de laatste wedstrijd in september bleek dat er nog 3 kanshebbers waren: Johan, Don en ik.

Bijna 2 weken hebben we in een 'groepsgesprek' op Whats app elkaar een beetje zitten opjennen, opstoken en gek lopen maken. Ik heb af en toe echt vreselijk moeten lachen .......

Zelf had ik me de rol toebedeeld dat Don en Johan kansloos waren, dat ik toch de beste was enzovoort. Dat betekend dan wel dat je natuurlijk door het stof moet als je niet wint. Nou heb ik niet zo snel last van spanning, en omdat we zondagochtend met 4-1-0 voor stonden moest het toch wel goed komen. Maar toch werd ik steeds zenuwachtiger merkte ik, want ik had het idee dat Don het niet meer ging reden gezien de overige scores, maar Johan blijft natuurlijk een goede visser. Dat is dan in tegenstelling met wat ik de afgelopen week allemaal heb getypt, maar van binnen wist ik wel beter. 1 knappe vis erbij, en de aansluiting was er .......... Dan komt er ineens een foto dat hij staat te drillen, ai!!!!! Het bleek een oude foto te zijn .................

Ik was echt blij toen het 2 uur was: de wedstrijd had ik niet gewonnen, maar daar kwam ik in eerste instantie niet voor: "De Heerema schaal" was voor mij, dat was het hoofddoel!! En dat de eerste vis een spiegel was dat moest toch een teken zijn, ik moest terugdenken aan een sessie met Marc waarin hij een spiegel vind en helemaal uit zijn bol ging: ik had bijna hetzelfde!

De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Fdr0o0

De schaal werd uitgereikt door Johan, hadden we vooraf afgesproken. Mannen, ik vond het supertof, hopelijk de volgende keer weer!!

De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Ak90gk

De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 2ewobib

Maar laten we vooral de winnaars niet vergeten: Dennis en Ian, op stek 1 (doorgaans minder) toch 7 vissen weten te vangen, hardstikke goed gedaan. Een echt dreamteam Laughing Laughing Laughing

De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 2m61m2o


Terug naar boven Ga naar beneden
Rene de Leeuw

Rene de Leeuw



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:11

Jos gefeliciteerd met de schaal, je inzet is beloond. cheers

Dennis en Ian gefeliciteerd met de overwinning.





Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 20:22

Alle foto's staan op Facebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 21:54

Jos
Gefeliciteerd met je zo begeerde schaal


Laatst aangepast door Kees Degenhart op zo 7 okt 2012 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 21:54

Jos van harte met de eerste Heerema schaal.....bijzonder gegunt!!
Gaaf ook die spiegel, en zoals je uitlegde kan ik me je gevoel erbij goed voorstellen.

Dennis en Ian van harte met jullie eerste plek, chapeau...

Verder iedereeen feli met de vangsten.....en hopelijk was het ook voor de gene zonder vis weer een geslaagt weekend.


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 8 okt 2012 - 11:29

wat me opvald is dat er aardig goed gevangen is geworden , ondanks erwtensoepwater Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Mooi hoor!   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 8 okt 2012 - 12:11


Dennis en Ian gefeliciteerd en Jos ook natuurlijk met de schaal!

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 8 okt 2012 - 12:11

Jos,

Bedankt voor weer een geweldig georganiseerde wedstrijd en je zo begeerde winst van de Heerema schaal.

@Dennis en Ian, geweldige prestatie om van die plek 7 vissen weg te halen....het moet je maar lukken...Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitimema 8 okt 2012 - 12:26

Jos van harte met de eerste Heerema schaal.
en de vangst van een prachtige spiegel.

Dennis en Ian van harte met jullie eerste plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Slag om oktober 2012.   De Slag om oktober 2012. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Slag om oktober 2012.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2012.
» De Vrije Slag 2010.
» De 10 uur van Oktober 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Slag om september 2013.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: