Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 NIEUW: De Heerema Schaal.

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Hans de Jong
Gaby
Jeffrey Haak
Marco
Don Seur
Henk Seyerlin
Rene Zwaap
Marc Dronten
Johan
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 14:54

Ziet er goed uit! Heb Marc niet gekend maar hij is vast en zeker trots op wat er hier gedaan word!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 16:43

mooi hoor !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:48

Ziet er heel mooi uit Jos...

Ik zal vast een plekje reseveren... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:59

Volgens mij doet Jos er alles aan om hem niet aan mij te hoeven geven...
In de tussen stand zou ik nu bovenaan staan als de winterwedstrijd en Abbey meegerekend zou worden!!

Beetje jammer, want zo'n mooie schaal (en prijzen) zou ik wel overhandigd willen krijgen van JOS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:39

ziet er goed uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:32

De tussenstand om de Heerema Schaal is weer bijgewerkt, check de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 8:33

Ik heb gister tijdens de prijsuitreiking van de dagwedstrijd van ""Onze Vissen"" de ""Heerema schaal"" in het echt mogen aanschouwen, en wil gelijk even mijn complimenten uitspreken hoe die geworden is, Wat een mooi ding is het geworden........ Chapeau!!

In alle opzichten echt een eer om te winnen!! S6 allemaal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 8:43

Foutje in de score, Don was ook op de schoonmaakdag aanwezig, die krijgt er dus nog 5 punten bij en staat daarom bovenaan!!

Hopelijk ben ik verder niemand vergeten, en anders hoor ik dat graag natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 16:35

De tussenstand om de Heerema Schaal is wederom bijgewerkt, check de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Het is eigenlijk best wel een klusje en ik ben altijd weer bang dat ik iemand vergeet of iemand tekort doe, dus kijk er even naar als je meedoet en laat het me weten als ik ergens mis zit. Ik denk dat het wel meevalt, maar je weet maar nooit Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 16:43

Het kan aan mij liggen No maar ik zie nog steeds de oude score... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 17:17

Hmmmm ....... druk eens op de F5 toets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 17:29

cheers Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 11:16

De scores voor "de Heerema schaal" zijn bijgewerkt, je vind ze op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca

Hoezo spannend????? Laughing Laughing Laughing


Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 12:10

zeker weten jos .. spanning ten top .. wel erg leuk dat het tot de laatste wedstrijd . competie is .. op naar sept Rolling Eyes Laughing
en toch weer 2 puntjes gestegen . erg blij met me gedeelde eerste plaats hihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 21:16

De stand om de Heerema Schaal is weerr helemaal bijgewerkt.

Nog even voor de duidelijkheid: je mag totaal 4 scores gebruiken, bij Johan en mij heb ik de laagste score weggehaald. Mitchell zit nu precies op 4 en Don heeft nog 1 score tegoed. Al met al hebben er vandaag wel wat kandidaten afgehaakt, in oktober wordt de strijd beslist. Bijzonder spannend dus ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 11:22

Ik heb een overzicht van de punten en de mogelijkheden gemaakt voor de kanshebbers, als er vragen zijn: "zeg het maar!".

NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 2njy9ed

Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:12

Jos, ik mis Mitchell in het overzicht. Op zich maakt hij toch ook nog kans? Stel hij vist niet met Johan om wat voor reden dan ook. Ik verwacht en hoop dat laatste natuurlijk niet want dan zou er iets ergs aan de hand kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:21

Volgens mij is die lijst een stuk langer.... geek geek geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:21

Bedankt voor de support Don! haha, zonder Johan vissen zie ik niet zo gauw gebeuren! maar het had gekund;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:47

Dat klopt, Mitchell en Johan staan samen ingeschreven voor oktober, en aangezien de score van Mitchell lager is, is het uitgesloten dat hij de schaal wint. Of hij moet een andere vismaat kiezen, maar dan is Johan kansloos en dat zou lullig zijn Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 22:15

Natuurlijk blijft dat gouden koppel in stand... daar reken ik wel op. Maar stel je voor... Johan wordt echt zo ziek dat hij niet kan. Voor alle duidelijkheid: dat wens ik NIEMAND toe!
Dan kan Mitchell met een invaller vissen. En dus toch nog winnen.
En als je dan zegt dat je alle mogelijkheden in kaart hebt gebracht moet ik toch mijn gelijk halen.... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 22:39

Hmmm ...... dat dan weer wel Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 13:26

NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 8yvms6
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:01

"De Heerema schaal" is vergeven: na de laatste wedstrijd in september bleek dat er nog 3 kanshebbers waren: Johan, Don en ik. Bijna 2 weken hebben we in een 'groepsgesprek' op Whats app elkaar een beetje zitten opjennen, opstoken en gek lopen maken. Ik heb af en toe echt vreselijk moeten lachen .......

De beslissing viel bij "De Slag om oktober", ik heb weliswaar deze wedstrijd niet gewonnen maar daar kwam ik in eerste instantie ook niet voor: ik kwam voor "De Heerema schaal", dat was het hoofddoel en dat is op deze leuke wedstrijd gelukt.

En dat de eerste vis in de aanloop naar het succes dan een spiegel was dat moest toch een teken zijn, ik moest terugdenken aan een sessie met Marc waarin hij een spiegel vind en helemaal uit zijn bol ging: ik had bijna hetzelfde (hieronder op de foto met de dochter van Rob).

NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Fdr0o0

De schaal werd uitgereikt door Johan (links) en Don (rechts), hadden we vooraf afgesproken. Mannen, ik vond het supertof, hopelijk de volgende keer weer!!

NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Ak90gk

NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 2ewobib


Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:55

van harte gefeliciteerd Jos
terechte winnaar cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW: De Heerema Schaal.   NIEUW: De Heerema Schaal. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NIEUW: De Heerema Schaal.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Heerema Schaal: óók in 2013!
» "De Heerema Schaal" in 2014
» 'nieuw' loodsysteem: Korda COG
» Zoektocht naar nieuw haak
» Nieuw in 2011: actief meedoen met het wegen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: